eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont nawierzchni bitumicznej placu Obwodu Drogowego w Prudniku



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Opole: Remont nawierzchni bitumicznej placu Obwodu Drogowego w Prudniku
Numer ogłoszenia: 130249 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznej placu Obwodu Drogowego w Prudniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu nawierzchni bitumicznej placu Obwodu Drogowego w Prudniku. Zamówienie obejmuje: -frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm - 228,00 m2 -wyrównanie istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową w il.50kg/m2 - 1138,12 m2 -wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego 0-12,8 mm - 1138,12 m2 -wykonanie trawników zielonych z dowiezieniem humusu wraz z obsianiem trawą - 307,10 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 punkt 1 - 4, w tym spełniają nw warunki: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Mają do dyspozycji do realizacji przedmiotowego zadania kierownika robót z co najmniej 3 letnim stażem pracy, stosownymi uprawnieniami budowlanymi i należącego do izby samorządu zawodowego. Posiadają doświadczenie przy wykonywaniu tego typu robót. Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat to w tym okresie) wykonał co najmniej 10 000 m2 remontów lub odnów nawierzchni bitumicznych wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie. Dysponują odpowiednim potencjałem sprzętowym, zapewniającym wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami realizacji zamówienia podanymi w rozdziale 4 niniejszej SIWZ. Wykonawca musi wykazać możliwość dysponowania następującymi jednostkami sprzętowymi: układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - 1 szt, walec samojezdny statyczny stalowy min. 10 Mg - 1 szt, walec samojezdny wibracyjny ogumiony min. 10 Mg - 1 szt, frezarka do nawierzchni - 1 szt, piła do cięcia asfaltobetonu - 1 szt, wibracyjna zagęszczarka płytowa - 1 szt. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty -oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem-: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika Nr 1. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty -oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem-: 1.Informację o doświadczeniu Wykonawcy -doświadczenie zawodowe-, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt V niniejszej SIWZ. 2.Informację o osobie na stanowisko kierownika robót -potencjał kadrowy- na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 3, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia . Ponadto należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych oraz kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Informację o sprzęcie -potencjał techniczny- jakim dysponuje Wykonawca, wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 4. 4.Ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, Rejon w Nysie Nysa Aleja Wojska Polskiego 27 rdknysa@opole. gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel./fax 077 433 24 78, 077 433 23 97.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 09:55, miejsce: GDDKiA Rejon w Nysie Aleja Wojska Polskiego 27 w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: GDDKiA Rejon w Nysie Aleja Wojska Polskiego 27 48-300 Nysa rdknysa@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel./fax 077 433 24 78, 077 433 23 97

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.