eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Kraków: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 130226 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, fax 012 6308059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH W PODZIALE NA PAKIETY.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze; - iż Wykonawca nie zalega z zapłatą należnych podatków, związanych z działalnością Wykonawcy - iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, związanych z działalnością Wykonawcy - iż nie był karany w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. 3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - poprzez wykazanie powyższych w oświadczeniu - Załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące pełnomocnika, przynajmniej w zakresie podpisania oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący ofertę, dla tych pozycji, które tego wymagają spełnia wymagania przewidziane w ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z 06 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 882, z późn. zm.) oraz ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 92, poz. 1382, z późn. zm.) a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej według formularza stanowiącego - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ.. 6. Dotyczy Pakietu nr 7 oraz Pakietu nr 4 poz. 1 i 5 - Pisemna opinia producenta endoskopów Olympus Optical, dopuszczajaca stosowanie oferowanego preparatu w myjkach MINI ETD- 2 PLUS i ETD-2. 7. Jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna, oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy będącego spółką cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w jej formie i nazwie działalność gospodarczą). 8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 - 8 i 10 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 16, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 5 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ ; UL. WROCŁAWSKA 1-3, 30-901 KRAKÓW- SEKCJA ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 11:00, miejsce: 5 WOJSKOWY SZPITAL KLINICZNY Z POLIKLINIKĄ SP ZOZ ; UL. WROCŁAWSKA 1-3, 30-901 KRAKÓW- SEKCJA ZAMÓWIEN PUBLICZNYCH.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI- 8 POZYCJI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ŚRODKI DO MYCIA, ODKAŻANIA I PIELĘGNACJI RĄK, ODKAŻANIA SKÓRY I ŚLUZÓWEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO MYCIA, ODKAŻANIA I PIELĘGNACJI RĄK, ODKAŻANIA SKÓRY I ŚLUZÓWEK-17 POZYCJI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ŚRODKI DO ODKAŻANIA SKÓRY,ŚLUZÓWEK, RAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO ODKAŻANIA SKÓRY,ŚLUZÓWEK, RAN-5 POZYCJI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZETU MEDYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZETU MEDYCZNEGO-6 POZYCJI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ŚRODKI RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚRODKI RÓŻNE- 7 POZYCJI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PREPARATY RÓŻNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY RÓŻNE- 4 POZYCJE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PŁYNY MYJĄCE I DEZYNFEKUJĄCE(GASTROSKOPY,ENDOSKOPY,BRONCHOSKOPY) DO MYJEK AUTOMATYCZNYCH FIRMY OLYMPUS- MINI ETD 2 PLUS i ETD-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYNY MYJĄCE I DEZYNFEKUJĄCE(GASTROSKOPY,ENDOSKOPY,BRONCHOSKOPY) DO MYJEK AUTOMATYCZNYCH FIRMY OLYMPUS - MINI ETD 2 PLUS i ETD-2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MATY DEZYNFEKCYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MATY DEZYNFEKCYJNE- 1 POZYCJA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI GŁOWIC USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI GŁOWIC USG-2 POZYCJE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.