Ogłoszenie z dnia 2009-08-10
Łomża: Dostawa paliw płynnych do służbowych środków transportowych MPGKiMZB w Łomży.
Numer ogłoszenia: 130213 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy , ul. Poznańska 141 141, 18-400 Łomża.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do służbowych środków transportowych MPGKiMZB w Łomży..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do służbowych środków transportowych będących w użytkowaniu Zamawiającego realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw na terenie miasta Łomża. Stacja paliw winna posiadać minimum dwa stanowiska do jednoczesnego tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON. Oferowane paliwa płynne powinny spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku ( Dz. U. Nr. 216 poz. 1825 ze zmianami) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych . 3.1.Przewidywana ilość paliwa, którą Zamawiający zamierza zamówić w okresie 12 miesięcy : a. benzyna bezołowiowa Pb 95: 11455 litrów b. olej napędowy ON : 148098 litrów c. skroplony gaz ropopochodny LPG: 962 litrów Podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 3.2.Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień(CPV): kod CPV : 09132100-4 - benzyna bezołowiowa Pb 95 kod CPV : 09134100-8 - olej napędowy ON kod CPV : 09133000-0 - skroplony gaz ropopochodny LPG 3.3.Pobieranie paliwa będzie polegać na sukcesywnym( uzależnionym od potrzeb )tankowaniu pojazdów do pełnego zbiornika na stacji paliw Wykonawcy przez jego pracownika. 3.4. W przypadku dostaw o których mowa w pkt. 3.1 maksymalna odległość stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego znajdującej się na ulicy Akademickiej 22 mierzona po najkrótszej, bezpiecznej trasie przejazdu, wyłącznie po drogach utwardzonych, na których nie ma ograniczeń dla ruchu samochodów ciężarowych nie może być większa niż 3 km . 3.5.Dostawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania umowy do utrzymania ceny zgodnie z ofertą , a ceny paliwa w stosunku do ceny w ofercie może nastąpić jedynie w przypadku zmiany cen u producenta (rafinerii), u którego zaopatruje się Wykonawca , a jej fakt musi zostać dla Zamawiającego stosownie udokumentowany. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu z zastosowaniem stałego rabatu ( upustu) podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 3.6.Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji terminu tankowania i ilości wydanego paliwa z pojazdem, poprzez sporządzenie zestawienia ilości,po zakończeniu tygodnia , w którym będą podane następujące informacje identyfikacyjne : a) data b) numer karty drogowej lub nazwisko osoby pobierającej paliwa c) nazwisko kierowcy d) numer rejestracyjny lub nazwa maszyny, urządzenia e) rodzaj zatankowanego paliwa f) ilość zatankowanego paliwa g) podpis kierowcy Rozliczenia za faktycznie dokonany przez Zamawiającego zakup paliw dokonywane będą po zakończeniu tygodnia na podstawie faktury VAT , przelewem w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury VAT..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8, 09.13.30.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24.ustawy. 5)Spełniają i przyjmują warunki zawarte w SIWZ oraz we wzorze umowy. - Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6.1 SIWZ. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2.Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki niniejszej SIWZ - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: 1)Wypełnić druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Dołączyć wszystkie dokumenty wyszczególnione w pkt.6 niniejszej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1 SIWZ, Wykonawca składa następujące dokumenty ; a) Wypełnioną ofertę sporządzoną wg załącznika nr 1 do SWIZ b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ); c) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia i przyjmuje warunki określone w specyfikacji i wzorze umowy ( załącznik nr 3) W celu potwierdzenia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Uwaga: Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r.,Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 2008 r., Nr 87, poz. 605 )..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgkim.lomza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPGKiM ZB
18-400 Łomża
ul. Akademicka 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:00, miejsce: MPGKiM ZB 18-400 Łomża ul. Akademicka 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu "Akademia Łomżyńska dostępna plus"
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Wykonanie naprawy windy nr 19 w pawilonie C i windy nr 14 w pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu na lata 2026 - 2027
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIWA DO POJAZDÓW I SPRZĘTÓW, EKSPLOATOWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KLIMONTOWIE NA 2026 r. DOKONYWANY NA PODSTAWIE DOSTARCZONYCH ZAMÓWIEŃ
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





