eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnyDruk katalogu i wydawnictw towarzyszących wystawie organizowanej przez oddział Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym - Kamienicę Celejowską - Władysław Ślewiński. Z Pont Aven do Kazimierza.



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Kazimierz Dolny: Druk katalogu i wydawnictw towarzyszących wystawie organizowanej przez oddział Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym - Kamienicę Celejowską - Władysław Ślewiński. Z Pont Aven do Kazimierza.
Numer ogłoszenia: 130208 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym , ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 081 8810288, faks 081 8810277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumnadwislanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielna Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk katalogu i wydawnictw towarzyszących wystawie organizowanej przez oddział Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym - Kamienicę Celejowską - Władysław Ślewiński. Z Pont Aven do Kazimierza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Druk katalogu i wydawnictw towarzyszących wystawie organizowanej przez oddział Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym - Kamienicę Celejowską - Władysław Ślewiński. Z Pont Aven do Kazimierza: A) Katalog do wystawy Władysław Ślewiński. Z Pont Aven do Kazimierza B) Zaproszenie na otwarcie wystawy Władysław Ślewiński. Z Pont Aven do Kazimierza C) Plakat do wystawy Władysław Ślewiński. Z Pont Aven do Kazimierza.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.10.00 - Katalogi 22.45.80.00 - Pozostałe druki 78.19.00.00 - 78.19.00.00 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi określone art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz w SIWZ, a mianowicie : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, 5) z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni, 6) oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami: 1. Cena: 80 % Kryterium będzie oceniane w skali punktowej od 1 do 80. Wartość punktowa wyliczana wg wzoru: ilość punktów = cena najniższa/cena danej oferty x 100 pkt X 80 % 2. Jakość: 20 % Jakość usługi zostanie oceniona na podstawie okazówki dołączonych do oferty, Zamawiający będzie brał pod uwagę: czystość zadruku, ostrość konturów, pasowanie rysunków i zdjęć, staranność wykończenia. Każdy z członków komisji będzie mógł według własnej oceny przyznać od 1 do 20 punktów każdej z ofert.. Wartość punktowa wyliczana wg wzoru: Ilość punktów = ilość punktów przyznanych badanej ofercie max / ilość punktów uzyskana w zbiorze ofert x 100 pkt x 20 % Wartość punktowa oferty zostanie wyliczona a drodze zsumowania ilości przyznanych punktów. Oferta, która otrzyma największą ilość punktów i spełni pozostałe wymogi zostanie uznana za najkorzystniejszą. W toku oceny ofert zamawiający może żądać od oferenta pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, jeśli jego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SIWZ i zostanie oceniona na podstawie podanych kryteriów jako najkorzystniejsza dla Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez osobę/osoby/ uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty (załącznik nr 1), 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznika nr 2), 3) podpisany przez osobę /osoby/ uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wzór umowy (załącznik nr 3), 4) publikację (katalog, album) z zakresu historii sztuki (porównywalna z zamówieniem) wydaną przez Oferenta, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.