eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Wymiana okien drewnianych skrzynkowych oraz parapetów drewnianych wewnętrznych wraz z obrobieniem ościeży na okna PCV łukowe wykonane z profili 5 komorowych w kolorze białym o współczynniku przenikania szyby k=1,1, parapety z PCV białe



Ogłoszenie z dnia 2008-06-16

Chełmża: Wymiana okien drewnianych skrzynkowych oraz parapetów drewnianych wewnętrznych wraz z obrobieniem ościeży na okna PCV łukowe wykonane z profili 5 komorowych w kolorze białym o współczynniku przenikania szyby k=1,1, parapety z PCV białe
Numer ogłoszenia: 130206 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Hallera 17, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6752040.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien drewnianych skrzynkowych oraz parapetów drewnianych wewnętrznych wraz z obrobieniem ościeży na okna PCV łukowe wykonane z profili 5 komorowych w kolorze białym o współczynniku przenikania szyby k=1,1, parapety z PCV białe.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - okno PCV łukowe o wym. 1170x2280 szt. 28 - okno PCV łukowe o wym. 1110x2220 szt. 2 - okno PCV łukowe o wym. 1000x680 szt. 3

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, tzn: a posiadaja uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień, b posiadaja niezbedna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osabami zdolnymi do wykonania zamowienia, c znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, d nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Udokumentuja zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch zamowień o podobnym charakterze. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawcow lub wspólnie spełnia wymagania , o których mowa w ust. 1 pkt. a-c. 4. ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formulą spełnia , nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji. Z tresci załączonych dokumentow musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnia. W przypadku konsorpcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o udzielenie zamowienia nie moze podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5. Niespełnienie chociażby jednego z wpwyzszych warunkow skutkowac będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg. wzoru stanowiacego załącznik nr 2 3. oświadczenie Wykonawcy, ze nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Udokumentowanie zrealizowania w okresie 3 lat co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze wg. wzoru stanowiacego Załącznik nr 3 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert, w przypadku skladania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 6. Zaświadczenie z własciwego Urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu skladek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem skladania ofert. 8. Informacja z krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem skladania ofert. Forma dokumentów: 1. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formir oryginału lib kopii poświadczonej za zgodność z oryginałemprzez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiajacy może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnego poświadczenia kopii dokumentu.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmza.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Gen. J. Hallera 17 87-140 Chełmża.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Gen. J. Hallera 17 87-140 Chełmża Sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.