Ogłoszenie z dnia 2007-07-31
Łódź: Dostawa histeroskopu zabiegowego dla UM
Numer ogłoszenia: 130197 - 2007; data zamieszczenia: 31.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, fax 042 6393952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa histeroskopu zabiegowego dla UM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa histeroskopu zabiegowego dla UM
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne - z ubiegania się o zamówienie publiczne - wyklucza się wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych opisanych w pkt.1-3, -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych, -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 2 prawa zamówień publicznych, 4. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - gdy jest ona niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności nie spełnia wszystkich wymogów -przedmiotu zamówienia, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, -zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, -nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 5.Warunki dodatkowe: - Instalacja, wdrożenie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia. - Minimum 24 miesięczna gwarancja licząc od daty instalacji sprzętu. - Dostarczenie przedmiotu zamówienia do bezpośredniego odbiorcy wraz z deklaracją CE, instrukcją obsługi w języku polskim oraz kartą gwarancyjną. - Termin płatności: Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za dostarczony towar, przelewem, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu zamówienia. Za termin zapłaty uznaje się dzień w którym Zamawiający wydał swemu bankowi dyspozycję dokonania przelewu na konto Wykonawcy - wskazane przez niego na fakturze. - Autoryzowany serwis pogwarancyjny
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006r. Dz. r 87,poz. 605 ) 1.Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 SIWZ. 2.Wypełniony Przedmiot zamówienia wg załącznika nr 2 SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3.1 SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych załącznik nr 3.2. SIWZ. 5.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 5.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1., składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7.Dokumenty, o których mowa w pkt. 6a i pkt. 6c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 10.Informacja lub oświadczenie Wykonawcy, iż prowadzi autoryzowany serwis pogwarancyjny oferowanych urządzeń, potwierdzona przez producenta sprzętu 11.Oryginalny folder producenta oferowanego urządzenia zawierający dane techniczne potwierdzający spełnienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych i warunków granicznych - dopuszcza się folder w języku angielskim. 12.Certyfikat CE - odpis lub kopia, a jeśli zostały sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę 13.Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych - odpis lub kopia, poświadczona przez Wykonawcę. 14.Deklaracja Zgodności Producenta - odpis lub kopia, a jeśli została sporządzona w języku obcym musi być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 15.Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością Producenta - odpis lub kopia, a jeśli został sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. UWAGA: Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza przekaże certyfikat CE, deklarację zgodności producenta wraz z kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi urządzenia ostatecznemu odbiorcy sprzętu w dniu dostawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Zamówien Publicznych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi Al. Kościuszki 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Al. Kościuszki 4 w Sekretariacie Z-cy Kanclerza ds. Administracyjno-Technicznych UM, p. III, pok. 28..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 199 w Łodzi
- "Remont części pomieszczeń na III i IV piętrze wraz z wykonaniem w nich instalacji klimatyzacji w budynku A33 dla potrzeb Centrum Kształcenia Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Położenie nowej nitki kanalizacji sanitarnej po istniejącym śladzie, pod parkingiem na terenie kampusu CKD przy ul. Pomorskiej 251
- Świadczenie kompleksowej usługi zabezpieczenia gospodarczo-technicznego w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz czterech sądach rejonowych
- 2025 Sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych dla WSRM w Łodzi w ramach zawartej umowy ramowej
- Dostawa samochodu osobowego segmentu D typu SUV 4x4w policyjnej wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu z wyposażeniem oraz przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Dostawa różnej aparatury medycznej II.
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO (ŁÓŻKO ELEKTRYCZNE, SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA, ŁÓŻKO PORODOWE)
- Zakup urządzeń i sprzętów medycznych przeznaczonych dla SPZOZ w Wolsztynie
- Zakup wyposażenia w celu utworzenia Żłobka w Ostrorogu w ramach projektu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej - 3 szt. mikrotomów
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





