Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Łódź: DOSTAWĘ SPRZĘTU SPORTOWEGO DO UPRAWIANIA SPORTÓW.
Numer ogłoszenia: 130194 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6361793, faks 042 6367980.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budrzetowy podsektora samorzadowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ SPRZĘTU SPORTOWEGO DO UPRAWIANIA SPORTÓW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części A jest dostawa 20 szt. rowerów wodnych, które spełniają następujące parametry minimalne: 1.Kadłub wykonany z tworzywa sztucznego. 2.Wyporność nie mniejsza niż 360 kg. 3.Umożliwiające korzystanie z nich co najmniej dwóch osób dorosłych i dwójki dzieci. Wyżej wymienione rowery muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Przedmiotem zamówienia dla części B jest dostawa jednego kompletu koszy najazdowych do koszykówki, które spełniają następujące parametry minimalne: 1.Konstrukcja jezdna o ciężarze całkowitym nie większym niż 800 kg. 2.Konstrukcja umożliwiająca składanie i rozkładanie przez jedną osobę. 3.Konstrukcja umożliwiająca mocowanie do podłoża na czas używania. 4.Rozmiar konstrukcji mierzony od tablicy do końca konstrukcji nie większy niż 4310 mm. 5.Odległość mierzona od tablicy do przedniego panelu konstrukcji nie mniejsza niż 2250 mm. 6.Tablica przezroczysta o wymiarach 105 x 180 cm, posiadająca wycięcie na obręcz. 7.Obręcz montowana bezpośrednio do konstrukcji tak aby żaden z elementów mocowania nie miał bezpośredniej styczności z tablicą. 8.Osłony krawędzi o wykończeniu w kolorze niebieskim. 9.Konstrukcja kompletna i zdatna do użytku. Wyżej wymienione urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Przedmiotem zamówienia dla części C jest dostawa i montaż sprzętu sportowego antywandal, w skład, którego wchodzą: steper, - 1 szt. przyrząd na mięśnie brzucha, - 1 szt. twister, - 1 szt. ławka na mięśnie nóg, - 1 szt. ławka ze sztangą, - 1 szt. wiosła, - 1 szt. przyrząd na mięsnie klatki piersiowej, - 1 szt. ławka uniwersalna, - 1 szt. drążek uniwersalny, - 1 szt. stojak na rowery z możliwością postawienia 5-ciu rowerów - 4 szt. Wszystkie elementy metalowe muszą być ocynkowane ogniowo i malowane farbami proszkowymi lub akrylowymi. Wszystkie urządzenia winny być montowane na gotowych prefabrykatach betonowych. W elementach ruchomych urządzeń (przeguby) należy zastosować pierścienie teflonowe nie wymagające konserwacji, natomiast w urządzeniu twister założyskowanie bezobsługowe i nie wymagające konserwacji. Wyżej wymienione urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Urządzenia muszą być wygrodzone strefą bezpieczeństwa ograniczoną obrzeżami chodnikowymi betonowymi z wypełnieniem piaskiem kwarcowym lub kruszywem. Przedmiotem zamówienia dla części D jest dostawa i montaż kabin dla zawodników rezerwowych kabina dla zawodników rezerwowych 6 osobowa - 4 szt. Konstrukcja nośna wykonana z profili stalowych ocynkowanych. Pokrycie ze szkła akrylowego. Siedziska plastikowe, kubełkowe 6 szt. Podest wykończony tzw. sztuczną trawą. Wyżej wymienione urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Przedmiotem zamówienia dla części E jest dostawa i montaż stołów do ping ponga, w skład którego wchodzą: stoły betonowe do ping ponga - 3 szt. Dane techniczne: Powierzchnia stołu polymerowego pokryta warstwą Gelcoat jest całkowicie gładka. Ramy stołu wykonane z aluminium lub PVC. Podstawa: beton Polymer blat w kolorze: zielonym (RAL 6002). wymiary stołu ca 2740 x 1525 mm. produkt wykonany z betonu Polymer. Stoły odporne na warunki atmosferyczne, wolne od rdzy. Gwarancja 5 lat. Wyżej wymienione stoły do ping ponga muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Urządzenia muszą być wygrodzone strefą bezpieczeństwa ograniczoną obrzeżami chodnikowymi betonowymi z wypełnieniem kruszywem. Wyżej wymienione urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Przedmiotem zamówienia dla części F jest dostawa i montaż betonowych stolików do gry w szachy i chińczyka. stoliki betonowe do gry w szachy i chińczyka - 4 szt. Dane techniczne: stolik betonowy o wymiarach ca 1690 x 800 mm dwa siedziska betonowe Wyżej wymienione stoły do gry w szachy i chińczyka. muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Urządzenia muszą być wygrodzone strefą bezpieczeństwa ograniczoną obrzeżami chodnikowymi betonowymi z wypełnieniem kruszywem. Wyżej wymienione urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa i wymagane atesty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.45.22.10 - Kompletne systemy do gry w koszykówkę 37.41.20.00 - Sprzęt do uprawiania sportów wodnych 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 3.1.Warunki: 3.1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy. 3.2.Opis oceny spełnienia warunków: 3.2.1.Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę o tożsamym charakterze; tzn. dostawę: dla części A rowerów wodnych w ilości nie mniejszej niż 10 szt., dla części B koszy najazdowych do koszykówki, dla części C sprzętu sportowego typu antywandal w skład którego weszło co najmniej 7 elementów, dla części D kabin dla zawodników rezerwowych, dla części E stołów zewnętrznych do ping ponga, dla części F stolików do szachów albo do szachów i chińczyka. 3.2.2.Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 3.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia: 3.3.1.Muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w punktach 6.2.1. - 6.2.2. 3.3.2.Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 3.3.3.Muszą ustanowić Pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. 3.3.4.Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. 3.3.5.Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3.4.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3.5.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w pkt. 7 specyfikacji, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 4.1.1.Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy Pzp - załącznik nr 1 do oferty. 4.1.2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 do oferty. 4.1.3.Wypełniony formularz ofertowy. 4.1.4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do oferty. 3.1.5.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.1.7.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotowej dostawy na kwotę nie niższą niż 30.000 PLN. 4.1.8.Pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik. 4.2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 4.1.5. i 4.1.6. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.2.1.Dokumenty o których mowa w pkt 4.2. ust. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.2. ust. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 4.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.4.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.4.1.Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.4.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 4.1.1., 4.1.2., 4.1.5., 4.1.6. muszą być złożone przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Techniczny Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. ks. Skorupki 21, (parter, pok. 020).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:55, miejsce: Sekretajat Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi, ul. ks. Skorupki 21, (II p., pok. 203).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 20 szt. rowerów wodnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 20 szt. rowerów wodnych, które spełniają następujące parametry minimalne: 1.Kadłub wykonany z tworzywa sztucznego. 2.Wyporność nie mniejsza niż 360 kg. 3.Umożliwiające korzystanie z nich co najmniej dwóch osób dorosłych i dwójki dzieci. Wyżej wymienione rowery muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa jednego kompletu koszy najazdowych do koszykówki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa jednego kompletu koszy najazdowych do koszykówki, które spełniają następujące parametry minimalne: 1.Konstrukcja jezdna o ciężarze całkowitym nie większym niż 800 kg. 2.Konstrukcja umożliwiająca składanie i rozkładanie przez jedną osobę. 3.Konstrukcja umożliwiająca mocowanie do podłoża na czas używania. 4.Rozmiar konstrukcji mierzony od tablicy do końca konstrukcji nie większy niż 4310 mm. 5.Odległość mierzona od tablicy do przedniego panelu konstrukcji nie mniejsza niż 2250 mm. 6.Tablica przezroczysta o wymiarach 105 x 180 cm, posiadająca wycięcie na obręcz. 7.Obręcz montowana bezpośrednio do konstrukcji tak aby żaden z elementów mocowania nie miał bezpośredniej styczności z tablicą. 8.Osłony krawędzi o wykończeniu w kolorze niebieskim. 9.Konstrukcja kompletna i zdatna do użytku. Wyżej wymienione urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.45.22.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa i montaż sprzętu sportowego antywandal.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż sprzętu sportowego antywandal, w skład, którego wchodzą: steper, - 1 szt. przyrząd na mięśnie brzucha, - 1 szt. twister, - 1 szt. ławka na mięśnie nóg, - 1 szt. ławka ze sztangą, - 1 szt. wiosła, - 1 szt. przyrząd na mięsnie klatki piersiowej, - 1 szt. ławka uniwersalna, - 1 szt. drążek uniwersalny, - 1 szt. stojak na rowery z możliwością postawienia 5-ciu rowerów - 4 szt. Wszystkie elementy metalowe muszą być ocynkowane ogniowo i malowane farbami proszkowymi lub akrylowymi. Wszystkie urządzenia winny być montowane na gotowych prefabrykatach betonowych. W elementach ruchomych urządzeń (przeguby) należy zastosować pierścienie teflonowe nie wymagające konserwacji, natomiast w urządzeniu twister założyskowanie bezobsługowe i nie wymagające konserwacji. Wyżej wymienione urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Urządzenia muszą być wygrodzone strefą bezpieczeństwa ograniczoną obrzeżami chodnikowymi betonowymi z wypełnieniem piaskiem kwarcowym lub kruszywem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa i montaż kabin dla zawodników rezerwowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż kabin dla zawodników rezerwowych kabina dla zawodników rezerwowych 6 osobowa - 4 szt. Konstrukcja nośna wykonana z profili stalowych ocynkowanych. Pokrycie ze szkła akrylowego. Siedziska plastikowe, kubełkowe 6 szt. Podest wykończony tzw. sztuczną trawą. Wyżej wymienione urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa i montaż stołów do ping ponga.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż stołów do ping ponga, w skład którego wchodzą: stoły betonowe do ping ponga - 3 szt. Dane techniczne: Powierzchnia stołu polymerowego pokryta warstwą Gelcoat jest całkowicie gładka. Ramy stołu wykonane z aluminium lub PVC. Podstawa: beton Polymer blat w kolorze: zielonym (RAL 6002). wymiary stołu ca 2740 x 1525 mm. produkt wykonany z betonu Polymer. Stoły odporne na warunki atmosferyczne, wolne od rdzy. Gwarancja 5 lat. Wyżej wymienione stoły do ping ponga muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Urządzenia muszą być wygrodzone strefą bezpieczeństwa ograniczoną obrzeżami chodnikowymi betonowymi z wypełnieniem kruszywem. Wyżej wymienione urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa i montaż stolików do szachów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż betonowych stolików do gry w szachy i chińczyka. stoliki betonowe do gry w szachy i chińczyka - 4 szt. Dane techniczne: stolik betonowy o wymiarach ca 1690 x 800 mm dwa siedziska betonowe Wyżej wymienione stoły do gry w szachy i chińczyka. muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Urządzenia muszą być wygrodzone strefą bezpieczeństwa ograniczoną obrzeżami chodnikowymi betonowymi z wypełnieniem kruszywem. Wyżej wymienione urządzenia muszą posiadać certyfikat bezpieczeństwa i wymagane atesty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK wraz z budową bieżni
- Modernizacja kompleksu sportowego w Gminie Rossosz
- Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Golicach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wikielcu
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy Słowian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.