Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Legnica: Remont kamieniarki okiennej i okna witrażowego zachodniej ściany kościoła katedralnego pw. Św. Piotra i Pawła w Legnicy
Numer ogłoszenia: 130148 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Ap. Piotra i Pawła , pl. Katedralny 6, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 724 42 71, faks 0-76 724 42 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katedra.tabs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: parafia rzymskokatolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kamieniarki okiennej i okna witrażowego zachodniej ściany kościoła katedralnego pw. Św. Piotra i Pawła w Legnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kamieniarki okiennej i okna witrażowego zachodniej ściany kościoła katedralnego pw. Św. Piotra i Pawła w Legnicy w zakresie jak niżej : - rusztowania zewnętrzne, rurowe o wysokości do 25m ( dwukrotne ustawienie i demontaż rusztowania)- 441,636 m2 - osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych - 245,518 m2 - konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej, słupy o długości ponad 2 m, przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 - analogia - słupy konstrukcji wsporczej - 0,6758 m3 - konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej, kleszcze, przekrój poprzeczny drewna do 180cm2 analogia- 0,3456 m3 - hale typu ciężkiego, montaż stężeń ścian , analogia - stężenia - 0,0825t - wykonanie renowacji zabytkowych witraży ornamentowych wraz z patynowaniem i wypalaniem na całej powierzchni - 40m2 - wykonanie nowego ( uproszczonego) witraża osłonowego ze szkła Antisol - 40m2 - wykonanie ramek stalowych do podwieszenia witraży podlegających renowacji - 40m2 - zabezpieczenie okna przed opadami atmosferycznymi w trakcie realizacji robót - 40m2 KAMIENIARKA Oboknie Parapet - długość parapetu - 654,00 cm - szerokość parapetu zew. -15,00 cm - szerokość parapetu wew. - 30,00 cm powierzchnia parapetu : [(654,00 cm x 15,00 cm) + [(654,00 cm x 30,00 cm)] = 29 430,00 cm2 = 294,30 dm2 Węgary - 2 szt. - wysokość węgaru - 453,00 cm - szerokość węgaru w rozw. - 30,00 cm powierzchnia węgaru [2 szt. x (453,00 cm x 30,00 cm)] = 27 180,00 cm2 = 271,80 dm2 Łuk eliptyczny - długość łuku - 890,00 cm -szerokość łuku w rozw. - 30,00 cm powierzchnia łuku - (890,00 cm x 30,00 cm) = 26 700,00 cm2 = 267,00 dm2 razem: 294,30 dm2 + 271,80 dm2 + 267,00 dm2 = 833.10 dm2 Laskowania główne - 2 szt. -długość laskowań głównych - 226,00 cm + 227,00 cm + 227,00 cm = 680,00 cm - obwód laskowań głównych - 92,00 cm powierzchnia laskowań głównych - [2szt. x (680,00 cm x 92,00 cm)] = 125 120,00 cm2 = 1 251.20 dm2 Łuki ostre główne - 0.5 szt. + 0.5 szt. + 1 szt. = 2 szt. -długość łuku - 2 x 230,00 cm = 460,00 cm -obwód łuku - 60,00 cm powierzchnia rybich pęcherzy -[2 szt. x (460,00 cm x 60,00 cm)] = 55 200,00 cm2 = 552.00 dm2 Laskowania lancet - 2 szt. + 2 szt. + 2 szt. = 6 szt. -długość laskowań 1 typu - 226,00 cm + 227,00 cm + 237,00 cm = 690.00 cm -długość laskowań II typu - 226,00 cm + 227,00 cm + 217,00 cm = 670,00 cm -długość laskowań III typu - 226,00 cm + 227,00 cm + 202,00 cm = 655,00 cm obwód laskowań lancet - 60,00 cm powierzchnia laskowań głównych - [2szt. x (690,00 cm x 60,00 cm)] + [2szt. x (670,00 cm x 60,00 cm)] + [2szt. x (655,00 cm x 60,00 cm)] = 82 800,00 cm2 + 80 400,00 cm2 + 78 600,00 cm2 = 241 800,00 cm2= 2 418.00 dm2 Łuki lancet dolnych - 3 szt. + 3 szt. + 3 szt. = 9 szt. - długość łuku wklęsło-wypukłego zewn. w rozw.- 2 x 70,00 cm = 140,00 cm - obwód łuku wklęsło-wypuklego zewn. - 60,00 cm - długość łuku trólistnego wew. w rozw. (2 x 25,00 cm) + (2 x 30,00 cm) + (2x 25,00 cm) = 160,00 cm - obwód łuku trójlistnego wew. - 50,00 cm powierzchnia łuków lancet dolnych - {9szt. x [(140,00 cm x 60,00 cm) + (160,00 cmx 50,00 cm)]} = 147 600,00 cm2 = 1 476.00 dm2 Trójliście - 2 szt. + 2 szt. + 2 szt. = 6 szt. - długość łuku wew. w rozw. - (2 x 25,00 cm) = 50,00 cm - obwód łuku wew. - 50,00 cm powierzchnia trójliści - [6 szt. x (50,00 cm x 50,00 cm)] = 15 000,00 cm2 = 150,00 dm2 Łuki lancet górnych - 3 szt. - długość łuku ostrego zewn. w rozw. - 2 x 60,00 cm = 120,00 cm - obwód łuku ostrego zewn. - 60,00 cm - długość łuku trójlistnego wew. w rozw. - (2 x 25,00 cm) + (2 x 30,00 cm) + (2 x 25,00 cm) = 160,00 cm -obwód łuku trójlistnego wew. - 50,00 cm powierzchnia łuków lancet dolnych - {3 szt. x [(120,00 cm x 60,00 cm) + (160,00 cm x 50,00 cm)]} = 45 600,00 cm2 = 456,00 dm2 Rozety - 2 szt. - długość łuku zewn. w rozw.- 70.00 cm + 50,00 cm + 30,00 cm = 150,00 cm - obwód łuku ostrego zewn. - 60.00 cm - długość łuku wew. w rozw. - (4 x 60,00 cm) = 240,00 cm - obwód łuku trójlistnego wew. - 50,00 cm powierzchnia rybich pęcherzy - {2 szt. x [(150,00 cm x 60,00 cm) + (240,00 cm x 50,00 cm)]} = 42 000,00 cm2 = 420,00 dm2 Rybie pęcherze górne - 2 szt. - długość łuku zewn. - 2 x 65,00 cm = 130,00 cm - obwód łuku ostrego zewn. - 60,00 cm - długość łuku wew. w rozw. - (2 x 25,00 cm) = 50,00 cm - obwód łuku trójlistnego wew. - 50,00 cm powierzchnia rybich pęcherzy - {2 szt. x [(130,00 cm x 60,00 cm) + (50,00 cm x 50,00 cm)]} = 20 600,00 cm2 = 206.00 dm2 Całkowita powierzchnia kamieniarki maswerku 833,10 dm2 + 1 251,20 dm2 + 552,00 dm2+ 2 418,00 dm2 + 1 476,00 dm2 + 150,00 dm2 + + 456,00 dm2 + 420,00 dm2 + 206,00 dm2 = 7 762,30 dm2 METALOWE PŁASKOWNIKI Płaskowniki - 8 szt. - długość płaskownika - 654,00 cm - obwód płaskownika - (2 x 2,50 cm) + (2x 6,00 cm) = 17,00 cm powierzchnia płaskowników - [8 szt. x (654,00 cm x 17,00 cm)] = 88 944,00 cm2 = 889.44 dm2 Klubki-8x 18- 144 szt. - długość klubki - 5,00 cm - obwód klubki - (2x 1,00 cm) + (2x 5,00 cm) = 12,00 cm powierzchnia klubek - [144 szt. x (5,00 cm x 12.00 cm)] = 8 640,00 cm2 = 86.40 dm2 Wzmocnienia - 2 szt. - długość wzmocnienia - 654,00 cm - obwód wzmocnienia - (2 x 3,80 cm) + (2 x 4,00 cm) = 15,60 cm powierzchnia wzmocnień - [2 szt. x (654,00 cm x 15,60 cm)] = 20 404,80 cm2 = 204.05 dm2 Klamry - 18 szt. - długość klamry w rozw. - (2 x 30,00 cm) + (2 x 4,00 cm) = 68,00 cm - szerokość klamry w rozw. - (2 x 2,50 cm) + (2x 0,80 cm) = 6.60 cm powierzchnia klamer - [ 18 szt. x (68,00 cm x 6,60 cm)] = 8 078,40 cm2 = 80.78 dm2 Całkowita powierzchnia metalowych wzmocnień 889,44 dm2 + 86,40 dm2 + 204,05 dm2+ 80,78 dm2 = 1 260,67 dm2 GLIF CEGLANY Parapet - długość parapetu - 762,90 cm - szerokość parapetu - 55,00 cm powierzchnia parapetu - (762,90 cm x 55,00 cm)] = 41 959,50 cm2 = 419.60 dm2 Węgary - 2 szt. - wysokość węgaru - 453,00 cm - szerokość węgaru - 44,00 cm powierzchnia węgarów - [2 szt. x (453,00 cm x 44,00 cm)] - 39 864,00 cm2 = 398.64 dm2 Łuk - długość łuku - 990,00 cm - szerokość łuku - 44,00 cm powierzchnia łuku - (990,00 cm x 44,00 cm)] = 43 560,00 cm2 = 435.60 dm2 Całkowita powierzchnia glifu 419,60dm2 + 398,64 dm2 + 435,60 dm2 = 1 244,84 dm2 Szczegółowy zakres prac określa Rozdział 4 siwz ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.67 - 45.21.23.67 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 39.29.90.00 - Wyroby szklane 92.31.10.00 - Dzieła sztuki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi dla branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. Ponadto winien posiadać zaświadczenie od konserwatora zabytków o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia prac przy zabytkach lub oświadczenie, że posiada min. 2-letnie doświadczenie przy prowadzeniu prac przy zabytkach oraz jeżeli w załączniku nr 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanychosób. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 niniejszej instrukcji. Osoba wskazana w załączniku nr 2 powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: - kserokopie uprawnień budowlanych, - potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB - zaświadczenie od konserwatora zabytków o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia prac przy zabytkach lub oświadczenie, że posiada min. 2-letnie doświadczenie przy prowadzeniu prac przy zabytkach potwierdzone dokumentem np.: referencje, opinie lub kserokopie dziennika budowy. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 4 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Przez rodzaj zamówienia odpowiadającego rodzajem i wartością Zamawiający rozumie: - prace konserwatorskie na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, - zamówienie stanowiące co najmniej 75% wartości oferowanej przez Wykonawcę. Dla firmy wykonującej renowację witraży : doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej : - renowacji minimum 400m2 witraży w kamiennych ramach w obiektach zabytkowych oraz wykonanie minimum 100 m2 nowego witraża. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 niniejszej instrukcji. W załączniku podać wartość robót, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 6. Wykonają siłami własnymi nie mniej niż 60% zakresu rzeczowego robót. Ocena warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Osoba wskazana w załączniku nr 2 powinna posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności być wpisana na listę członków PIIB i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. Ponadto winna posiadać zaświadczenie od konserwatora zabytków o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia prac przy zabytkach lub oświadczenie, że posiada min. 2-letnie doświadczenie przy prowadzeniu prac przy zabytkach. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz jeżeli w załączniku nr 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 4 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia W załączniku podać wartość robót, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 5 Ocena spełnienia warunku wg dokumentu - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 6 Ocena warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katedra.tabs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Piotra i Pawła w Legnicy, Plac Katedralny 6, Legnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Piotra i Pawła w Legnicy, Plac Katedralny 6, Legnica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Strupice droga dojazdowa do gruntów rolnych
- "Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego" trzy części
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Bieżące naprawy, usuwanie awarii w zakresie robót remontowo-budowlanych, instalatorstwa elektrycznego, instalatorstwa wodno-kanalizacyjnego, c.o., c.w
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP II
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Remont tarasów w budynkach wielorodzinnych w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Rudnickiego 8A, ul. Pełczyńskiego 30A i 30C w podziale na 2 części.
- Remont pomieszczeń administracyjnych oraz utylizacja murku na patio w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II st. im. K. Lipińskiego w Lublinie
więcej: Wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.