Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Rzezawa: Odnowa centrum wsi Rzezawa - etap I
Numer ogłoszenia: 130134 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzezawa , ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, woj. małopolskie, tel. 014 6858600, 6858100, 6858120, faks 014 6858601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa centrum wsi Rzezawa - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówieniem są roboty budowlano-montażowe obejmujące m.in. : - remont elewacji i dachu budynku wiejskiego - wykonanie parku wiejskiego (w tym m.in. zieleń, place, kanalizacja, oświetlenie) - modernizacja chodnika. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja załączona do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową - projektami budowlanymi którymi dysponuje zamawiający opracowanym przez ARCHI PROJEKT- Biuro Projektowe s.c M. Głód, D. Kozak ul. Kazimierza Wielkiego 11, 32-700 Bochnia, ARCHITEKTURA Pracownia Projektowa - arch. Krzysztof Kępa, ul. Oracka 1, 32-700 Bochnia. 3. Do specyfikacji załączono dokumentację projektową , specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wynikających z niepełnego zapoznania się przez wykonawcę z dokumentacją projektową. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego zadania planowanego do wykonania. Ponadto zastrzega sobie prawo podziału zadania na etapy i wydłużenia okresu ich realizacji stosownie do terminów uruchamiania zaplanowanych środków finansowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek zamawiającego nr 35 8591 0007 0080 0000 0042 0024 z dopiskiem: >Wadium w przetargu nieograniczonym na: Odnowa centrum wsi Rzezawa - etap I< przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego czyli uważane będzie za skutecznie wniesione jeżeli w dniu i w godzinie upływu terminu składania ofert wpłata znajdować się będzie na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, załącznikiem do oferty może być kopia lub kserokopia wpłaty wadium, poświadczona za zgodność z oryginałem. 4. Wadium wnoszone w formach określonych w punktach 2b - 2e należy złożyć w oryginale w ofercie. Z treści wadium powinno w sposób jednoznaczny wynikać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowego zaspokojenia zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy. 5. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z zasadami określonymi w art.46 ustawy. 6.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2, pkt. 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez ZamawiającegoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. oświadczenia wykonawcy oraz zawartości merytorycznej oferty. 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. oświadczenia wykonawcy oraz dokumentu określonego w punkcie 3. Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym spełnia minimalne warunki kwalifikacyjne: a) W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zamówienia obejmujące zakresy: 1) docieplenie budynku o powierzchni ścian docieplanych budynku nie mniejszej niż 500 m2 - nie mniej niż 3 budynki, 2) budowa lub remont chodnika o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2, 3) wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej, granitowej lub z innego materiału kamiennego np. place, parkingi, alejki (z wyłączeniem chodników przy drogach) o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2, Nie ma obowiązku wykonania zakresów w podpunktach 1-3 w ramach jednej inwestycji, zamówienia. Dopuszcza się wykonanie łącznych zakresów określonych podpunktach 2-3 w ramach kilku inwestycji, zamówień. Zakresy nie potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie nie będą brane pod uwagę przy ocenie spełniania warunku. b) dysponuje osobami z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w ilości co najmniej: 1) jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2) jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, 3) jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 5) jedna osoba posiadająca doświadczenie przy wykonaniu prac leczniczo - pielęgnacyjnych przy drzewach, na terenach miejskich (wiejskich) lub terenach zieleni i w parkach Zamawiający określając wymogi dla każdego specjalisty w ppkt 1-4 w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wszystkie osoby muszą mieć aktualny wpis do właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. oświadczenia wykonawcy oraz dokumentów określonych w punkcie 4, 5 i 7 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Warunek określony w punkcie 3b podpunkty 1-4 zostanie spełniony także jeżeli wskazane osoby (osoba) w zakresie specjalności z podpunktów 1-4 posiadają dwa lub wszystkie wymagane uprawnienia. Warunek określony w punkcie 3b podpunkt 5 zostanie spełniony, jeżeli w odniesieniu do wskazanej osoby zostanie dołączona informacja o wykonanych pracach prac leczniczo - pielęgnacyjnych przy drzewach, na terenach miejskich (wiejskich) lub terenach zieleni i w parkach. Wymagane są co najmniej trzy usługi w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: Zamawiający nie uzna robót polegających wyłącznie na wycince drzew. 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym spełnia minimalny warunek kwalifikacyjny: - posiada średni roczny obrót w wysokości 2,0 mln zł w ostatnich trzech latach (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż ostatnie trzy lata obrotowe - w tym okresie średni roczny obrót w wysokości 2,0 mln zł Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. oświadczenia wykonawcy oraz dokumentów określonych w punkcie 6. Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 5.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie podstawie dokumentu określonego w punkcie 8. Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta cenowa na wykonanie zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz. 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) oraz warunki udziału w postępowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dane dotyczące podwykonawców wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz. 5.Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z kopiami właściwych uprawnień, kopiami zaświadczeń o przynależności do właściwych izb zawodowych oraz pozostałe dokumenty wg załącznika nr 4 do siwz. 6.Dane finansowe sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz, z załączonymi częściami sprawozdania finansowego za ostatnie trzy lata obrotowe (2006,2007,2008) tj.: bilanse oraz rachunki zysków i strat za wymienione lata. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego,innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego załączniku nr 6 do siwz. 8.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Kosztorys ofertowy. 10.Harmonogram realizacji zamówienia wg załącznika nr 10 do siwz. 11.Dowód wniesienia wadium. 12.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzezawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rzezawa, ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, pok. nr 18. Koszt SIWZ w wersji papierowej wynosi 300 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rzezawa, ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, pok. nr 16 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach MRPO na lata 2007-2013, działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich, schemat A Odnowa centrów wsi..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





