Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-03
Warszawa: Dostawa akcesoriów i części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie
Numer ogłoszenia: 130122 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk , ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów i części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych (zwanych dalej artykułami) dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. 1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez śladów wcześniejszej eksploatacji, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń. 2) Termin realizacji zamówienia - nie dłużej niż w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem iż w przypadkach obiektywnie uzasadnionych (np. konieczność wytworzenia danego artykułu na potrzeby Zamawiającego, sprowadzenie z zagranicy itp.) w umowie zostanie uwzględniony realny termin dostawy podany przez Wykonawców w formularzu oferty. 3) Wykonawca dostarczy artykuły swoim transportem do Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie, ul. Twarda 51/55. 4) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty katalogu lub folderów w języku polskim, umożliwiających dokładne zidentyfikowanie oferowanych produktów. Wykonawca jest zobowiązany do zaznaczenia w formularzu cenowym numeru katalogowego produktu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z zachowaniem podziału na 7 części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział II SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.31.00-0, 38.43.40.00-6, 38.43.22.10-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dla każdej z części zamówienia po trzy dostawy akcesoriów i/lub części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych o wartości każdej z tych dostaw nie mniejszej niż: - 1.500,00 zł dla części I i IV, - 3.800,00 zł dla części II, III i VII, - 6.800,00 zł dla części V i VI. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pozostałe dokumenty, które Wykonawca załączy do oferty: 1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualny odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub aktualny statut spółki wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów przedstawionych w ofercie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone w imieniu wszystkich Wykonawców. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (dot. oferty składanej przez dwóch lub więcej Wykonawców). 4. Katalog lub foldery oferowanych produktów umożliwiające dokładne ich zidentyfikowanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ing.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk
ul. Twarda 51/55
00-818 Warszawa
pok. 258.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk ul. Twarda 51/55 00-818 Warszawa pok. 258.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa strzykawek do chromatografii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia Dostawa strzykawek do chromatografii obejmuje dostawę strzykawek do chromatografii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zużywalnych do urządzenia HDevice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia Dostawa części zużywalnych do urządzenia HDevice obejmuje dostawę części zużywalnych do urządzenia HDevice zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego FlashEA 1112HT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia Dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego FlashEA 1112HT obejmuje dostawę części zużywalnych do analizatora elementarnego FlashEA 1112HT zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV zamówienia Dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar obejmuje dostawę części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zużywalnych do spektrometrów masowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V zamówienia Dostawa części zużywalnych do spektrometrów masowych obejmuje dostawę części zużywalnych do spektrometrów masowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części zużywalnych do urządzenia KIEL IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI zamówienia Dostawa części zużywalnych do urządzenia KIEL IV obejmuje dostawę części zużywalnych do urządzenia KIEL IV zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa akcesoriów do spektrometru Quantulus firmy Perkin Elmer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII zamówienia Dostawa części zużywalnych do spektrometru Quantulus firmy Perkin Elmer obejmuje dostawę części zużywalnych do spektrometru Quantulus firmy Perkin Elmer zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale II SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont balkonów i tarasu z posadzką z płytek ceramicznych na wspornikach RENOPAD PRO
- Dostawa rejestratorów holterowskich i EKG na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o
- Dostawa artroskopu wraz z oprzyrządowaniem do Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK" Sp, z o.o"
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych pielęgniarki.
- Dostawa subskrypcji na Internetowy System Udostępniania Informacji Drogowych wraz z usługą przygotowania danych.
- Udzielanie świadczeń w zakresie fizjoterapii.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Laboratorium Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Unowocześnienie i doposażenie 3 pracowni zawodowych do kształcenia w zawodzie technik analityk w ramach projektu Umiejętności drogą do sukcesu zawodowego uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Ełku cz. I.
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa analizatora smaku (sztuczny język)
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników
- Zakup i dostawa analizatora spektroskopii bliskiej podczerwieni - POWTÓRZONE
więcej: Chromatografy gazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.