To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-02-14
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Wrocław: Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej dla pracowników Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: Anna Mikołajczak, pl. Uniwersytecki, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.bzp.uni.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 9 poz. 7845 z 09.01.2007 Wartość zamówienia (bez VAT): 109414,18 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej dla pracowników Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Obiekty Uniwersytetu Wrocławskiego wymienione w SIWZ. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego i składanki komputerowej dla pracowników Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: Nazwa: V. 1 Data udzielenia zamówienia: 05.02.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 3. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDAN- SEBASTIAN BIGOS, UL. GÓRNICKIEGO 6/4, 50-352 WROCŁAW, woj. POLSKA/DOLNOŚLĄSKIE, tel. 071 303-21-51, fax 071 303-40-22. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 356750.40 Oferta z najniższą ceną: 336440.14 / oferta z najwyższą ceną: 363174.78 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





