To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Grudziądz: PRZEGLĄD PODUSZEK RATOWNICZYCH WYSOKOCIŚNIENIOWYCH HOLMATRO - SPRAWA NR 41/2015
Numer ogłoszenia: 130048 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58319 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEGLĄD PODUSZEK RATOWNICZYCH WYSOKOCIŚNIENIOWYCH HOLMATRO - SPRAWA NR 41/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe poduszek ratowniczych wysokociśnieniowych Holmatro. 2. Zakres wykonania usług przeglądów okresowych określonych jak powyżej należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1) Zakresem prac wyszczególnionym poniżej oraz warunkami umowy; 2) Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu; 3. Wymagany zakres czynności: Nazwa czynności w roku 1)sprawdzenie szczelności, 2)przegląd reduktorów i sterowników 3)dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych Ilość czynności - raz w roku: maj Ilość zestawów ogółem - 20 zestawów Sprzęt: Poduszki wysokociśnieniowe Holmatro 20 zestawów MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5 4. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia jak określono powyżej. 5.Realizacja usług odbywać się będzie w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog). 6. Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie CSLog. 7. Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią). 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną usługę na okres 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze. 9. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.32.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PRZEGLĄD PODUSZEK RATOWNICZYCH WYSOKOCIŚNIENIOWYCH HOLMATRO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DELTA SERVICE Stanisław Echilczuk, Iwona Kuziuk, Robert Wargenau Spółka Jawna, ul. Marecka 66a, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5043,00
Oferta z najniższą ceną: 5043,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5043,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klimatyzacji - 30/2025
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Wynajem i stała obsługa zespołu spalinowo-prądotwórczego do zasilania kontenerów sanitarnych- sprawa 31/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap II
- Wykonanie przeglądów serwisowych pomp próżni oraz zbiorników podciśnieniowych wraz z instalacjami przyłączeniowymi zlokalizowanych na terenie Regionalnego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego - znak sprawy: Z/24/PN/25
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.