Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-16
Iłża: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szpitalu w Iłży ( w systemie cateringowym z dostawą do łóżka pacjenta).
Numer ogłoszenia: 129992 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży, ul. Bodzentyńska 17, 27-100 Iłża, woj. mazowieckie, tel. 048 6163175 w. 52, 6163063, fax 048 6163175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalilza.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szpitalu w Iłży ( w systemie cateringowym z dostawą do łóżka pacjenta)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów hospitalizowanych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szpitalu w Iłży ( w systemie cateringowym z dostawą do łóżka pacjenta).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 zł(słownie: osiemnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.07.2008r.do godziny 9:00 zgodnie z Art. 45 Ustawy Pzp..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007, Nr 223 , poz. 1655, dalej: ustawą) Warunki finansowe i płatności: 1.termin płatności - 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu, Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami. W szczególności wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia ( tekst jednolity w Dz. U. z 2005r., Nr 31, poz.265 z późniejszymi zmianami), wymagania higieniczno-sanitarne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 kwietnia 2004r. w sprawie wymagań higieniczno-sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze (Dz. U. z 2004r., Nr 104, poz. 1096) oraz wymagania co do środków transportu żywności określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. 2003, Nr 21, poz. 179).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń : 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - treść oświadczenia zgodna z art.22 ust.1 ustawy, 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -treść oświadczenia zgodna z art.24 ustawy, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zam. pub., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy (dot. informacji o podmiocie zbiorowym, a więc dotyczy podmiotów zbiorowych) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 8.Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzająca przydatność środków transportu (jakie zostaną użyte przy realizacji zamówienia), pod względem wymagań sanitarnych, do przewozu posiłków. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. -wykonawcy mają na uwadze, iż chodzi tu o usługi o charakterze i zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. -dla spełnienia warunku wystarczające będzie wykazanie się co najmniej jedną wykonaną usługą. 10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości , potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia - certyfikat ISO lub HACCP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalilza.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej j.w. oraz w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży ul. Bodzentyńska 17, 27-100 Iłża (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI IŁŻA
- Remont boiska szkolnego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Iłży przy ul. Wójtowskiej
- Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia mini obserwatorium astronomicznego wraz z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej przy Zespole Szkół i Placówek w Chwałowicach.
- Remont budynku położonego na działce nr 306/1 w Iłży przy ul. Podzamcze w ramach zadania: Utworzenie Centrum Integracji Społecznej
- Modernizacja dachu w budynku Internatu i Sali Gimnastycznej w Zespole Szkół i Placówek w Chwałowicach.
więcej: przetargi IŁŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Foodex Saudi 2025 w dniach 21-24 września 2025 r. w Rijadzie w Arabii Saudyjskiej
- "Usługi społeczne: Usługi dostarczania posiłków do szkół, żłobka, przedszkola - Gmina Biała Podlaska"
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4".
- Świadczenie usługi organizacji uroczystej kolacji w plenerze dla gości V Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej: EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ I ZADAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI I PRZYSZŁOŚCI - Współpraca po
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jasionówce
- Świadczenie usługi cateringowej dla gości V Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej: EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ I ZADAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI I PRZYSZŁOŚCI - Współpraca ponad granicami - edukac
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.