Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-07
Poznań: DOSTAWA NOŻA ULTRADŹWIĘKOWEGO
Numer ogłoszenia: 129989 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NOŻA ULTRADŹWIĘKOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA NOŻA ULTRADŹWIĘKOWEGO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: a) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17. 1. Dodatkowe oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę złożoną przez Wykonawcę: a) Katalog lub ulotka lub opis techniczny zawierający szczegółowe dane zaproponowanych produktów, które umożliwią potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego. b) Oświadczenie o posiadaniu wszystkich niezbędnych certyfikatów oraz/lub wpisów do ustawowych rejestrów dopuszczających zaproponowane produkty do stosowania w szpitalach na terytorium Polski c) Oświadczenie, że oferowane urządzenie jest kompletne i będzie gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi) Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, wejście O, pokój 5a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego wejście C kancelaria ogólna szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż czujek dymu stanowiąca modernizację systemu sygnalizacji pożarowej w I Oddziale ZUS w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy szatni wraz z wydzieleniem przestrzeni dla studentów w budynku Collegium Novum UAM (zamówienie podstawowe) oraz nadzór autorski (prawo opcji)
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu (2025)
- Usługa przeprowadzenia i organizacji gali sportowej
- Usługa dostosowania ciągów komunikacyjnych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Badanie infrastruktury badawczo-rozwojowej oraz potencjału instytucjonalnego w zakresie wspierania innowacyjności i przedsiębiorczości w Wielkopolsce z podziałem na części
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





