eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brudzeń Duży › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach szkolnych na terenie Gminy Brudzeń Duży,pow.płocki,woj.mazowieckie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Brudzeń Duży: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach szkolnych na terenie Gminy Brudzeń Duży,pow.płocki,woj.mazowieckie
Numer ogłoszenia: 129978 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Brudzeń Duży 1, 09-414 Brudzeń Duży, woj. mazowieckie, tel. 024 2604013, faks 024 2604023.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach szkolnych na terenie Gminy Brudzeń Duży,pow.płocki,woj.mazowieckie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach szkolnych na terenie gminy Brudzeń Duzy obejmujacych n/w elementy: -Szkoła Podstawowa w Brudzeniu Dużym-budynek łącznika- okna PCV-13szt -szkoła Podstawowa Siecień -stary budynek -okna PCV-12szt -Szkoła Podstawowa Sikórz-skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne m2 2,05-sala przedszkolna-1szt,skrzydła drzwiowe łazienkowe m2 7,0-5szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe - wykształcenie i uprawnienia. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 6) wykażą, że zrealizowali, co najmniej 2 roboty w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, 7) udzielą co najmniej 60-miesięcznej gwarancji na zrealizowane roboty. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów: 1)formularz oferty z wykorzystaniem wzoru-załacznik1 SIWZ,2)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne, wynikajace z art.22ust.1 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru zał.nr2SIWZ,3)aktualny odpis z własciwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wymienione nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, 4)wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawowych-wykształcenia i uprawnień.Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wynonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa.,5)referencje, potwierdzajace zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest któtszy- w tym okresie, odpowiadajacym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.Załączone referencje muszą potwierdzać ,że roboty były wykonane należycie.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie załączonych dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbrudzenduzy.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-414 Brudzeń Duży,Urząd Gminy( Biuro Obsługi Szkół Samorządowych).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Brudzeniu Dużym-Biuro Obsługi Szkół Samorządowych(budynek Sz.P.).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.