eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Werbkowice › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowości Werbkowice Gminny Ośrodek Kultury ; Przedszkole Samorządowe ; Zespół Szkół ; Urząd Gminy .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Werbkowice: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowości Werbkowice : Gminny Ośrodek Kultury ; Przedszkole Samorządowe ; Zespół Szkół ; Urząd Gminy .
Numer ogłoszenia: 129924 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy , ul. Zamojska 1, 22-550 Werbkowice, woj. lubelskie, tel. 084 6572003 w. 33, faks 084 6572080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.werbkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowości Werbkowice : Gminny Ośrodek Kultury ; Przedszkole Samorządowe ; Zespół Szkół ; Urząd Gminy ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowości Werbkowice : Gminny Ośrodek Kultury ; Przedszkole Samorządowe ; Zespół Szkół ; Urząd Gminy . Zadanie Nr 1 . Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w miejscowości Werbkowice . W ramach tego zadania planowane jest wykonanie : 1. Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi wraz z wyprawa elewacyjną - 2400,65 m 2 ; 2. Wykonanie izolacji cieplnej stropodachów i poddaszy , wykonane granulatem z wełny mineralnej grubości 15 cm metodą wdmuchiwania do przestrzeni poziomych - 1409,15 m2 ; 3. Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV o pow. do 1 m 2 - 11,52 m 2 ; 4. Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane jednodzielne z PCV o pow. do 1,5 m 2 z nawietrznikiem - 59,28 m 2 ; 5. Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane z PCV o pow. do 1,5 m 2 z nawietrznikiem - 228,69 m 2; 6. Wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi balkonowe z PCV OK3 z nawietrznikiem - 38,80 m 2 ; 7. Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane dwudzielne o pow. do 2,0 m OK 8 - 77,40 m 2; 8. Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane dwudzielne z PCV o pow. ponad 2,5 m 2 ( OK 2 ; OK4 ; OK 6 z nawietrznikiem ) ; OK 9 - 480 , 54 m 2. 9. Płukanie instalacji co . Zadanie Nr 2 . Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w miejscowości Werbkowice . W ramach tego zadania planowane jest wykonanie : 1.Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV o pow. do 1 m 2 - 3,605 m 2 ; 2.Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane jednodzielne z PCV o pow. do 1,5 m 2 z nawietrznikiem - 11,781 m 2 ; 3. Wymiana okien zespolonych okna rozwierane i i uchylno - rozwierane dwudzielne z PVC o pow. do 2,5 m 2z nawiewem - 19,063 m 2 4. Wymiana okien zespolonych okna rozwierane i i uchylno - rozwierane dwudzielne z PVC o pow. do 2,5 m 2z nawiewem - 109,223 m 2. 5. Wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi balkonowe z PCV - 25,215 m 2 6. Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe - 4,574 m 2 ; 7. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i wykonanie cokołu- 220,384 m 2 8. Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 14 cm - 301 , 01 m 2 ; 9. Wykonanie obróbek z blachy powlekanej - 21,927 m 2 ; 10. Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego - 64,946 m 2 ; 11. Demontaż istniejącej konstrukcji dachu oraz wykonanie nowego dachu - 939,053 m 2; 12. Wykonanie schodów i pochylni na dojściu do budynku ; 13. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania 14. Wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku . Zadanie Nr 3 . Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Werbkowicach . W ramach tego zadania planowane jest wykonanie : 1. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 13 cm - 632,344 m 2 2. Ocieplenie cokołu płytami styropianowymi gr. 10 cm - 62,424 m 2 ; 3. Wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego - 703,216 m 2; 4. Wykonanie izolacji przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej klejonej lepikiem na gorąco do betonu gr. 10 cm - 765,374 m 2; 5. Pokrycie dachu papa termozgrzewalną - 735,374 m 2 ; 6. Obróbki gzymsowe i wykończeniowe dachu blacho dachówką z blachy powlekanej - 129,30 m 2 ; 7. Wykonanie obróbek blacharskich rynny dachowe i rury spustowe . 8. Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego - 703,216 m 2 ; 9. Wykonanie parapetów z blachy powlekanej - elementy powlekane - 28,98 m 2 ; Zadanie Nr 4 . Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Werbkowice . W ramach tego zadania planowane jest wykonanie : 1. Rozebranie ścianki z luksferów na - 10,172 m 2; 2. Montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych jednodzielnych z PVC - 3,75 m 2 3. Montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych dwudzielnych z PVC -6,403 m 2 4. Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe oszklone - 4,2 m 2 ; 5. Wykonanie izolacji cieplnej stropodachów i poddaszy wykonane granulatem z wełny mineralnej o grubości 15 cm metoda wdmuchiwania do przestrzeni poziomych - 495,09 m 2 . 6. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 10 cm - 45 m 2 ; 7. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 13 cm - 203,888m 2 ; 8. Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa - 259,386 m 2, 9. Płukanie instalacji co ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.42.10.00-7, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości - 1. Dla zadania Nr 1 - 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) 2. Dla zadania Nr 2 - 5.000,00 PLN słownie ( piec tysięcy ) Dla zadania Nr 3 - 3.000,00 PLN słownie trzy tysiące złotych i dla zadania nr 4 - 1.000,00 PLN słownie tysiąc złotych 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16 maja 2012 r. do godz. 10:00 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu wyłącznie na konto Zamawiającego BS Werbkowice Nr rachunku : 2096420009 2001 0000 06190005 z dopiskiem -wadium do przetargu Nr ZP.270.4.2012 dla zadania Nr........ wpisać numer zadania - o wniesieniu wadium decyduje moment wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. Dowód wpłacenia wadium można dołączyć do oferty lub przedłożyć komisji przetargowej w dniu przetargu. C/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, d)gwarancjach bankowych, e)gwarancjach ubezpieczeniowych, f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn. zm.) UWAGA! W przypadku składnia wadium w innej formie niż pieniężna dokument powinien zawierać zapis, że istnieje możliwość zatrzymania wadium w przypadkach określonych Ustawą prawo zamówień publicznych- Art. 46 ust.4a, 46 ust.5

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonania minimum jednej roboty odpowiadającej rodzajem robocie będącej przedmiotem zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie / wykonywanie wyprawy elewacyjnej / budynku kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto . Wykonawcy składający ofertę na wykonanie zadania nr 2 muszą wykazać dodatkowo doświadczenie w zakresie wykonania konstrukcji dachowej o wartości min. 50 000,00 PLN Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • amawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie następującymi osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalnościach : 1. ogólnobudowlanej . Warunek zostanie spełniony po przedłożeniu wykazu i oświadczenia jn: 1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności z uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach: ogólnobudowlanej , z jednoczesnym pełnieniem funkcji kierownika budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się sytuacją ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą: 1.Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności na kwotę 500.000,00 złotych Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia. Jeśli wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić wymaganych dokumentów celem potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego jego sytuacji ekonomicznej i finansowej, może przedłożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający - na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego. a)  wystąpienia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp b)  zmiany osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia na osobę posiadająca uprawnienia wymagane w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)Termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu w następujących sytuacjach: 1. w przypadku braków lub wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów niezbędnych do realizacji budowy 2. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających prawidłowe wykonywanie zamówienia, 3.wystąpienia wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót , za które nie odpowiada wykonawca; 4. błędy lub niezgodności ze stanem faktycznym stwierdzone w dokumentacji projektowej i wymagające zgłoszenia zamawiającemu na podstawie art. 651 Kodeksu cywilnego .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.werbkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Werbkowice 22-550 Werbkowice ul. Zamojska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Werbkowice 22-550 Werbkowice ul. Zamojska 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w miejscowości Werbkowice ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi wraz z wyprawa elewacyjną - 2400,65 m 2 ; 2. Wykonanie izolacji cieplnej stropodachów i poddaszy , wykonane granulatem z wełny mineralnej grubości 15 cm metodą wdmuchiwania do przestrzeni poziomych - 1409,15 m2 ; 3. Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV o pow. do 1 m 2 - 11,52 m 2 ; 4. Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane jednodzielne z PCV o pow. do 1,5 m 2 z nawietrznikiem - 59,28 m 2 ; 5. Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane z PCV o pow. do 1,5 m 2 z nawietrznikiem - 228,69 m 2; 6. Wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi balkonowe z PCV OK3 z nawietrznikiem - 38,80 m 2 ; 7. Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane dwudzielne o pow. do 2,0 m OK 8 - 77,40 m 2; 8. Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane dwudzielne z PCV o pow. ponad 2,5 m 2 ( OK 2 ; OK4 ; OK 6 z nawietrznikiem ) ; OK 9 - 480 , 54 m 2. 9. Płukanie instalacji co ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.20.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w miejscowości Werbkowice ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: .Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV o pow. do 1 m 2 - 3,605 m 2 ; 2.Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane jednodzielne z PCV o pow. do 1,5 m 2 z nawietrznikiem - 11,781 m 2 ; 3. Wymiana okien zespolonych okna rozwierane i i uchylno - rozwierane dwudzielne z PVC o pow. do 2,5 m 2z nawiewem - 19,063 m 2 4. Wymiana okien zespolonych okna rozwierane i i uchylno - rozwierane dwudzielne z PVC o pow. do 2,5 m 2z nawiewem - 109,223 m 2. 5. Wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi balkonowe z PCV - 25,215 m 2 6. Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe - 4,574 m 2 ; 7. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i wykonanie cokołu- 220,384 m 2 8. Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi gr. 14 cm - 301 , 01 m 2 ; 9. Wykonanie obróbek z blachy powlekanej - 21,927 m 2 ; 10. Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego - 64,946 m 2 ; 11. Demontaż istniejącej konstrukcji dachu oraz wykonanie nowego dachu - 939,053 m 2; 12. Wykonanie schodów i pochylni na dojściu do budynku ; 13. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania 14. Wykonanie opaski odwadniającej wokół budynku ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.53.21.00-3, 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Werbkowicach ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 13 cm - 632,344 m 2 2. Ocieplenie cokołu płytami styropianowymi gr. 10 cm - 62,424 m 2 ; 3. Wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego - 703,216 m 2; 4. Wykonanie izolacji przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej klejonej lepikiem na gorąco do betonu gr. 10 cm - 765,374 m 2; 5. Pokrycie dachu papa termozgrzewalną - 735,374 m 2 ; 6. Obróbki gzymsowe i wykończeniowe dachu blacho dachówką z blachy powlekanej - 129,30 m 2 ; 7. Wykonanie obróbek blacharskich / rynny dachowe i rury spustowe /. 8. Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego - 703,216 m 2 ; 9. Wykonanie parapetów z blachy powlekanej - elementy powlekane - 28,98 m 2 ;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.42.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ermomodernizacja budynku Urzędu Gminy Werbkowice ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozebranie ścianki z luksferów - 10,172 m 2; 2. Montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych jednodzielnych z PVC - 3,75 m 2 3. Montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych dwudzielnych z PVC -6,403 m 2 4. Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe oszklone - 4,2 m 2 ; 5. Wykonanie izolacji cieplnej stropodachów i poddaszy wykonane granulatem z wełny mineralnej o grubości 15 cm metoda wdmuchiwania do przestrzeni poziomych - 495,09 m 2 . 6. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi gr. 10 cm - 45 m 2 ; 7. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 13 cm - 203,888m 2 ; 8. Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa - 259,386 m 2, 9. Płukanie instalacji co ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.42.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.