eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Przebudowa mostu w km 8+530,71 wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej Nr 1078R Rudnik - Pikuły.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Nisko: Przebudowa mostu w km 8+530,71 wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej Nr 1078R Rudnik - Pikuły.
Numer ogłoszenia: 129886 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71066 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Niżański, Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu w km 8+530,71 wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej Nr 1078R Rudnik - Pikuły..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Przebudowa mostu w km 8+530,71 wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej Nr 1078R Rudnik - Pikuły. Przebudową objęty będzie most zlokalizowany w ciągu drogi powiatowej Nr 1078R Rudnik - Pikuły w km 8+530,71 wraz z przebudową drogi powiatowej od km 8+476,56 do km 8+584,86 w zakresie dojazdów do mostu. Przebudowa polegać będzie na rozbiórce istniejącego obiektu mostowego i budowie mostu o konstrukcji powłokowo - gruntowej z blachy falistej. Parametry techniczne projektowanego obiektu: -schemat statyczny - sklepienie powłokowo - gruntowe; -długość całkowita - 17,14 m; -światło pionowe H - 2,05 m; -światło poziome B - 8,24 m; -kąt skrzyżowania obiektu z przeszkodą - 90 °; -szerokości użytkowe na obiekcie: jezdnia - 2 x 2,75 m, chodnik: 1,5 m (str. lewa) + 0,5 m (str. prawa); -odprowadzenie wód opadowych i roztopowych - odwodnienie powierzchniowe realizowane przez spadki podłużne i poprzeczne odprowadzające wody do przydrożnych rowów otwartych; -spadki poprzeczne: jezdnia - dwustronny daszkowy 2,0%, chodniki jednostronny 3% w kierunku jezdni; -skrajnia pionowa dla pojazdów samochodowych - bez ograniczeń; -usytuowanie obiektu w planie - prosta; -klasa obciążenia - A wg (11); -charakter obiektu - trwały (stały); -posadowienie ław fundamentowych - pośrednie na prefabrykowanych palach wbijanych. Projektowany zakres robót: Rozbiórka mostu stałego: - przekierowanie ruchu kołowego i ruchu pieszo - rowerowego na drogę objazdową - zamknięcie ruchu kołowego i pieszo - rowerowego na istniejącym moście - rozbiórka wyposażenia na obiekcie - rozbiórka żelbetowego przęsła mostu - rozbiórka stożków nasypu - wykonanie rozbiórki konstrukcji nawierzchni oraz wykopu roboczego za przyczółkami - rozbiórka przyczółków Budowa mostu stałego - prace przygotowawcze do przebudowy mostu - roboty ziemne na obszarze przedmiotowej inwestycji - roboty fundamentowe - wykonanie wykopu roboczego w obrębie podpór mostu, - wykonanie pali fundamentowych projektowanego mostu, - wykonanie wykopów pod oczepy pali oraz żelbetowe mury oporowe, - wykonanie deskowań, wykonanie zbrojenia oraz betonowanie oczepów pali, - wykonanie deskowań, wykonanie zbrojenia i betonowanie murów oporowych, - wykonanie izolacji oczepów pali oraz murów oporowych, - montaż stalowej konstrukcji niosącej mostu z blachy falistej; - wykonanie zasypki inżynierskiej stalowej konstrukcji mostu do określonego poziomu; - wykonanie płaszcza ochronnego z geowłókniny i geomembrany HDPE; - wykonanie poziomych sączków podłużnych odwodnienia zasypki mostu; - wykonanie betonowych umocnień wylotów sączków podłużnych; - montaż zbrojenia oraz betonowanie żelbetowych wieńców usztywniających; - wykonanie pozostałej części zasypki inżynierskiej konstrukcji mostu; - wykonanie umocnienia skarp czołowych wokół wlotu i wylotu mostu; - montaż zbrojenia oraz betonowanie ław fundamentowych barieroporęczy ochronnych na moście; - ułożenie betonowych krawężników drogowych na moście i dojazdach; - wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej; - wykonanie nawierzchni jezdni na moście i dojazdach; - montaż stalowych bariero-poręczy ochronnych w ławach fund. na moście; - montaż stalowych drogowych barier ochronnych na dojazdach do mostu; - regulacja oraz umocnienie koryta cieku w obrębie obiektu mostowego; - roboty wykończeniowe na całości obiektu i dojazdów; - otwarcie obiektu dla ruchu i rozbiórka dróg technologicznych; - uporządkowanie obiektu i terenu przyległego. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1078R Rudnik - Pikuły. Planowana przebudowa drogi powiatowej Nr 1078R Rudnik - Pikuły na odcinku od km 8+476,56 do km 8+584,86 w zakresie dojazdów do mostu polegać będzie na poprawie warunków technicznych i ruchowych. Poprawa nawierzchni drogi spowoduje bardziej płynne poruszanie się pojazdów, co wpłynie na zmniejszenie hałasu oraz większe bezpieczeństwo komunikacyjne pojazdów oraz pieszych. Dla terenu niezabudowanego poprawa poboczy wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa osób poruszających się wzdłuż drogi. Natomiast odmulenie rowów wpłynie na zmniejszenie wody stojącej, która powoduje osłabienie korpusu drogowego. Założenia projektowe drogi Nr 1078R: -klasa drogi - L (lokalna); -obciążenie ruchem - 100 kN/oś; -kategoria ruchu - KR2; -prędkość projektowa v-p - 50 km/h - poza terenem zabudowanym; -liczba jezdni - 1; -liczba pasów ruchu jezdni - 2; -szerokość jezdni - 5,5m (2x2,75m); -szerokość poboczy utwardzonych kruszywem - 0,5 m; -szerokość poboczy gruntowych - 0,25m; -pochylenie skarpy wykopów oraz nasypów 1:1,5. Konstrukcja drogi powiatowej Nr 1078R: 4 cm w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 8 cm w-wa górna podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P 20 cm w-wa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowany mechanicznie 15 cm w-wa gruntu stabilizowanego cementem RM=1,5 MPa Razem 47 cm Konstrukcja drogi powiatowej Nr 1078R (nakładka 2): 4 cm w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 8 cm w-wa wyrównawcza podbudowy betonem asfaltowym AC 22P Konstrukcja nawierzchni zjazdów do pól (z kruszywa): 20 cm w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowany mechanicznie 15 cm w-wa piasku stabilizowanego cementem RM=1,5 MPa Razem 35 cm Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak: prace geodezyjne (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza, wyznaczenie kolizji itp.) zajęcie pasa drogowego, projekt czasowej organizacji ruchu, przywrócenie przyległego terenu do stanu pierwotnego. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania niezbędnych dokumentów i uzyskania w imieniu inwestora prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (dotyczy mostu). Stosownie do treści art. 652 K.C. wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na terenie budowy od chwili przejęcia terenu budowy aż do chwili oddania obiektu. Koszty z tego tytułu winny być ujęte w kosztach pośrednich wykonawcy robót. Roboty dodatkowe Roboty dodatkowe mogą być realizowane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, które na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Wykonawcę. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej przy ustaleniu ceny umownej, stanowią część zadania, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: ST, projekt budowlany, przedmiary robót, umowa oraz SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami Prawa Budowlanego Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3.6. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane STALMOST Sp. z o.o., ul. 1 - go Sierpnia 12, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 886129,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 710783,54

  • Oferta z najniższą ceną: 710783,54 / Oferta z najwyższą ceną: 1300813,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.