Ogłoszenie z dnia 2007-07-30
Międzyrzecz: BUDOWA OŚWIETLENIA DRÓG DOJAZDOWYCH I MIEJSC PARKINGOWYCH ORAZ ELEKTROENERGETYCZNYCH LINII KABLOWYCH NN ZASILAJĄCYCH PRZEPOMPOWNIE - OSIEDLE ZACHODNIE MIESZKANIOWE WIELORODZINNE ETAP I
W MIĘDZYRZECZU
Numer ogłoszenia: 129869 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412846, fax 095 7420228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA OŚWIETLENIA DRÓG DOJAZDOWYCH I MIEJSC PARKINGOWYCH ORAZ ELEKTROENERGETYCZNYCH LINII KABLOWYCH NN ZASILAJĄCYCH PRZEPOMPOWNIE - OSIEDLE ZACHODNIE MIESZKANIOWE WIELORODZINNE ETAP I W MIĘDZYRZECZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót objętych przetargiem-oświetlenie uliczne os. Zachodnie w Międzyrzeczu etap I: - linia kablowa nn zasilająca przepompownię P1, - linia kablowa nn zasilająca szafkę oświetleniową, - oświetlenie uliczne obejmujące słupy nr: I513L1, I512L1, I511L1, I51L1, I5L1, I6L1, I7L1, I8L1, I9L1, I10L1, I4L1, I3L1, I2L1, I1L1, II1L1, II2L1, II31L2, II3L2, II4L2, II5L2, II6L1, II7L1, II8L1, II81L1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł Słownie: dwa tysiace złotych 00/100 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na r-k: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. oddział w Międzyrzeczu 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że należycie i rzetelnie wykonali co najmniej sześć robót odpowiadających charakterowi rzeczowemu zamówienia. 5) oświadczenie Wykonawcy o obrocie rocznym za rok ubiegły (2006) nie mniejszym niż 300.000,- zł. 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz: - udzielą 3-letniej gwarancji na wykonane prace, - posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu gwarantującego uzyskanie wymaganej jakości robót, - zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w ustawie p.z.p. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy ( wg wzoru na druku - zał. Nr 1 do SIWZ); 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. ustawy prawo zamówień publicznych ( na załączonym druku - zał. Nr 2 do SIWZ); 3) dowód wpłacenia / wniesienia wadium 4) aktualny wypis / odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla oferenta 5) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wysokości osiągniętego obrotu za rok ubiegły (2006) w wysokości nie mniejszej niż 300.000,- zł. 6) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych oraz zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek, (zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót będących przedmiotem zamówienia ( załącznik nr 3 do SIWZ) 9) wykaz robót wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu odpowiadających charakterowi rzeczowemu zamówienia, potwierdzone referencjami poprzednio zamawiających ( załącznik nr 4 do SIWZ) 10) wykaz podwykonawców i zakresu prac przewidywanych im do przekazania (w przypadku wystąpienia podwykonawcy - załącznik nr __do oferty ) 11) oświadczenie wykonawcy potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na realizację przedmiotu zamówienia w wys. minimum 70 tys. zł, 12) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13) parafowany wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Międzyrzecz ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz pok 202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.09.2007.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o której mowa w Programie "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością " - edycja 2026
- Usługa cateringowa do siedzib ośrodków wsparcia Centrum Usług Społecznych w Międzyrzeczu w 2026 roku
- Dostawa monitora parametrów hemodynamicznych
- Dostawa rękawic i profesjonalnych preparatów myjących
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w 2026 r.
- Modernizacja bazy magazynowej w zakresie remontu magazynu oraz adaptacji pomieszczenia na węzeł sanitarny w magazynie realizowana w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw na terenie Miasta Zielona Góra - Majątek Miasta
- Poprawa bezpieczeństwa MOF Biłgoraja - Miasto Biłgoraj
- Rewitalizacja przestrzeni publicznych w Opolu - Przebudowa i rozbudowa filii MDK nr 2 w Opolu.
- Budowa oświetlenia dróg gminnych w Biskupicach ul. Polna i ul. Żarecka oraz w Olsztynie ul. Górzysta
- Wykonanie utwardzenia terenu przy Kudowskim Centrum Kultury i Sportu w ramach zadnia pn.: "Urządzenie EKO-SKWERU przy Kudowskim Centrum Kultury i Sportu" wraz z budową oświetlenia
- "Kompleksowa rewitalizacja obszarów zdegradowanych na terenie Gminy Dzwola - Obiekty Sportowe Krzemień Drugi"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





