eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew16/M/PN/2007



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Tczew: 16/M/PN/2007
Numer ogłoszenia: 129810 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. 30 Stycznia 58, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 7776667, fax 058 5313830.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoztczew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: WWW.ZOZTCZEW.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 16/M/PN/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont dachu budynku Oddziału Ginekologiczno-Położniczego i Neatologicznego ZOZ Tczew w Tczewie, ul. 30-go Stycznia 57, w tym: demontaż całego pokrycia dachu z papy - wszystkie warstwy, oraz ich utylizacja; demontaż nieczynnego komina spalinowego i uzupełnienie pokrycia dachowego po demontażu tego komina demontaż wszystkich rynien, opierzeń i rur spustowych skucie tynku z wszystkich pozostałych kominów demontaż luźnych, bądź zniszczonych cegieł z których zbudowane są kominy częściowa wymiana pokrycia dachu z desek (lub betonu) - do sporządzenia oferty oferent przyjmuje ilości podane w przedmiarze (będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ - ilości te mogą się zmienić po dokonaniu demontaży - co znajdzie odzwierciedlenie w korekcie zakresu rzeczowo-finansowego całego zadania). częściowa wymiana cegieł z kominach ) - do sporządzenia oferty oferent przyjmuje ilości podane w przedmiarze (będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ - ilości te mogą się zmienić po dokonaniu demontaży - co znajdzie odzwierciedlenie w korekcie zakresu rzeczowo-finansowego całego zadania). montaż pokrycia dachowego z papy (pierwsza warstwa z papy asfaltowej plus następne dwie warstwy z papy termozgrzewalnej - dotyczy całej powierzchni dachu otynkowanie wszystkich kominów wykonanie nowych opierzeń, rynien i rur spustowych. drobne naprawy elewacji, murów itp. - w zakresie niezbędnych do odpowiedniego uszczelnienia pokrycia dachowego. impregnacja ogniochronna o grzybobójcza elementów konstrukcyjnych dachu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia, 3) dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym gwarantującym wykonanie zamówienia, 4) posiadają sytuacje finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, 5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) udzielą rękojmi na wykonane roboty na okres pięciu lat licząc od daty zakończenia robót i podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego; 7) przedłożą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 8) wykonają roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz.1126), uwzględniając specyfikę robót prowadzonych w czasie godzin pracy urzędu, 9) zamówienie wykonają w terminie, jak określono w rozdz. IV, 10) wykażą i udokumentują wykonanie (referencje, opinie, listy polecające), w okresie 2 lat minimum dwóch robót o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 11) posiadają własne środki w wysokości min. 100 % ceny ofertowej, lub udokumentują dostęp do kredytu, 12) złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia /nie spełnia .Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : 1. Wypełniony załącznik do SIWZ nr 1 - formularz - OFERTA 2. Oświadczenie, że zapoznał się ze SIWZ łącznie z projektem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 Pzp. 4. Oświadczenie w trybie art. 24 Pzp. 5. Wykaz sprzętu planowanego do wykonania zadania. 6. Wykaz zrealizowanych robót o podobnym zakresie w ciągu 2 lat. 7. Informacja o stanie zatrudnienia. 8. Referencje, opinie i listy polecające. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym - zgodnie z art. 27-31 ustawy z dnia 19 listopada 1999r.- Prawo działalności gospodarczej / wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/. 10. Wykaz kadry kierowniczej wraz z kserokopiami niezbędnych uprawnień i kwalifikacji ( Kierownik budowy - uprawnienia w specjalności obejmującej przedmiot zamówienia i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem, odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.Nr 89, poz.414 z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 i § 5 ust.6 Rozporządzenia MGPiB z dnia 30 grudnia 1994r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (Dz.U.Nr 8 z 1995r., poz.38 z późn. zm.), Kadra kierownicza musi być wpisana na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. Nr 5 z 2001r., poz. 42 z późn. zm.). 11. Zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek podstawowy Wykonawcy - dane potwierdzające, że posiadają środki finansowe w wysokości min. 100 % ceny oferty lub dostępność kredytu - z podaniem wysokości kwoty (nie mniej niż 100 % ceny ofertowej ). 12. Zaświadczenie o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne wystawione przez właściwy terenowy oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14.Kopię dowodu wniesienia wadium. 15. Kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy potwierdzającej ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 16. Oświadczenia o : -okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót, -okresie gwarancji i jakości na wykonane roboty, -bieżącym utrzymaniu porządku na terenie budowy (uwzględniając wykonywanie robót w czasie godzin pracy urzędu), -terminie wykonania zamówienia, -zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2, -wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu Uwaga: Oświadczenia określone w pkt. 16 należy złożyć na jednej kartce w kolejności, jak wyżej. 17. Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia /jeżeli występują/. Do wykazu należy załączyć umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. : a)zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, b)sposób rozliczenia za wykonane roboty, c)uprawnienia do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane. 18. Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej na placu budowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ZOZTCZEW.PL

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Tczew, 83-110 Tczew, ul. 30 Stycznia 58.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 11:00, miejsce: sekretariat ZOZ Tczew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.