eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz urzadzeń biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Wrocław: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz urzadzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 129800 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. prof. Józefa Kosackiego, ul. Obornicka 136, 50-961 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3474440, 3474466, fax 071 3474404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witi.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz urzadzeń biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz urzadzeń biurowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia Oryginalny kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i części zamienne Kod CPV wg słownika 2008: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: część I - 2000zł, część II - 800 zł, część III - 800 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wyznaczonego na złożenie ofert) zrealizowali minimum jedno zamówienie o podobnym zakresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Oferenci powinni wykazać zrealizowane zamówienia dla części, w których składają ofertę. 2. Zamawiający nie dopuszcza zlecania przez wykonawcę wykonania zamówienia przez podwykonawców. 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wskazanych w niniejszej SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ); 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 1.4 aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wyznaczonego na złożenie ofert) zamówień o podobnym zakresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Oferenci powinni wykazać zrealizowane zamówienia dla części, w których składają ofertę. W wykazie należy (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) podać: przedmiot zamówienia; wartość netto dostawy; datę realizacji; nazwę, adres i nr telefonu zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witi.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. prof. Józefa Kosackiego ul. Obornicka 136 budynek 10, pok. nr 105..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. prof. Józefa Kosackiego ul. Obornicka 136 budynek 10, pok. nr 105..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zestawy komputerowe, sprzęt komputerowy, akcesoria, oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy komputerowe, sprzęt komputerowy, akcesoria, oprogramowanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.