eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekProgram Dach - modernizacja pokryć w obiektach oświatowych.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Włocławek: Program Dach - modernizacja pokryć w obiektach oświatowych.
Numer ogłoszenia: 129789 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, fax 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Program Dach - modernizacja pokryć w obiektach oświatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu na budynku Zespołu Szkół Chemicznych o pow. 902,8 m2 obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: A.Roboty rozbiórkowe: -rozbiórka istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki, -rozbiórka rynien i rur spustowych nie nadających się do dalszej eksploatacji, -rozbiórka obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy i gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku. B.Wykonanie prac remontowych polegających na: -Przemurowaniu kominów z cegły pełnej, -wykonaniu tynków cementowo - wapiennych kat. III na kominach ponad dachem, -wzmocnieniu krokwi deskami grubości 2,5 cm, -ułożeniu izolacji z folii polietylenowej, paroprzepuszczalnej, -ułożeniu izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z mat wełny mineralnej o grubości - 10 cm, -wymianie łacenia dachów, -kryciu dachu dachówką ceramiczną karpiówką (w koronkę), -uzupełnieniu elementów wyposażenia dachów, -wykonaniu obróbek blacharskich ogniomu z blachy ocynkowanej oraz wymiana pokrycia pasów nadrynnowych, -montażu rynien dachowych i rur spustowych, -wykonaniu instalacji odgromowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykaz wykonanych min. 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. (Zamawiający rozumie przez ten zapis min. 2 roboty polegające na kryciu obiektu dachówką ceramiczną o wartości niemniejszej niż 100 000,00 zł (brutto) - każda.) 2.Wykonawca powinien dysponować potencjałem kadrowym: -minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, aktualny wpis na listę członków właściwej Izby inżynierów (art. 12 Ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.- tekst jednolity z 2003 r. Dz. U. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami), wraz z kserem tych uprawnień i wpisu do Izby, potwierdzonych przez przedstawiciela wykonawcy. 3.Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł. 4.Wykonawca winien udzielić rękojmi na okres 36 miesięcy (3 lata) oraz gwarancji - zgodnej z kartami gwarancyjnymi producentów wbudowanych materiałów i zamontowanych urządzeń - liczonych od daty ostatecznego odbioru robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami). 3.Wykaz wykonanych min. 2 robót budowlanych, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością prac stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wykonania. (Zamawiający rozumie przez ten zapis min. 2 roboty polegające na kryciu obiektu dachówką ceramiczną o wartości niemniejszej niż 100 000,00 zł (brutto) - każda.) 4. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, o których mowa w pkt 3. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 6. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: uprawnienia budowlane w zakresie branży budowlanej, aktualny wpis na listę członków właściwej Izby wraz z kserem tych uprawnień i wpisu do Izby(art. 12 Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.( tekst jednolity-2003 r. Dz. U. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami). 7. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, pok.506 - Renata Sochacka - tel. (0-54) 414-44-76.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Włocławek Biuro Obsługi Mieszkańców - Hol budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.