eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup licencji i wsparcia technicznego oprogramowania rejestrującego SML (numer postępowaniaBZ-DZP.B5.21.2016)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Warszawa: Zakup licencji i wsparcia technicznego oprogramowania rejestrującego SML (numer postępowania: BZ-DZP.B5.21.2016)
Numer ogłoszenia: 129781 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji i wsparcia technicznego oprogramowania rejestrującego SML (numer postępowania: BZ-DZP.B5.21.2016).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowienie posiadanych licencji wraz z wsparciem technicznym: - licencja Stirlitz Media Logger Enterprise dla 13 kanałów, - licencja Stirlitz Media Podcaster dla 10 kanałów Przedłużenie wsparcia technicznego na: - licencja Stirlitz Media Logger Standard dla 24 kanałów - licencja Stirlitz Media Logger Lite dla 64 kanałów - licencja na wirtualną kartę dźwiękową Stirlitz Media dla 64 kanałów - licencja Stirlitz Media Logger Video dla 6 kanałów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. Bank Handlowy S.A. w Warszawie nr rachunku 20 1030 1508 0000 0008 1720 3078; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej złożenie dyspozycji przelewu określonej kwoty nie jest wystarczające do uznania wniesienia wadium, jego skuteczność następuje dopiero w przypadku uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium. (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 14.2.1) SIWZ konieczne jest złożenie wraz z ofertą oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie oznaczonej zgodnie z pkt. 17.1 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących przedmiotowego warunku. Ocena spełnienia niniejszego warunku w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 SIWZ, w oparciu o kryterium Spełnia/Nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej jedną dostawę i wdrożenie oprogramowania do wielokanałowego, automatycznego rejestrowania audio i wideo oraz automatycznego wycinania plików audio w wielu formatach z zarchiwizowanych materiałów dźwiękowych, o łącznej minimalnej wysokości 150.000,00 zł brutto. Wykonawcy, którzy wykazując spełnienie warunków udziału opisanych w pkt. 8.3. SIWZ, zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy, polegać będą na wiedzy i doświadczeniu do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków, zobowiązani są udowodnić Zamawiającemu, że będą dysponowali ww. niezbędnymi zasobami w okresie realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt. 10.1.4) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących przedmiotowego warunku. Ocena spełnienia niniejszego warunku w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 SIWZ, w oparciu o kryterium Spełnia/Nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących przedmiotowego warunku. Ocena spełnienia niniejszego warunku w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 SIWZ, w oparciu o kryterium Spełnia/Nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących przedmiotowego warunku. Ocena spełnienia niniejszego warunku w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 10.1 SIWZ, w oparciu o kryterium Spełnia/Nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego wykonawcy, którzy zaoferują oprogramowanie równoważne zobowiązani są przedłożyć specyfikacje techniczne lub inne dokumenty producenta zaoferowanego oprogramowania, zawierające opisy parametrów technicznych, posiadanych funkcjonalności i funkcji użytkowych wyspecyfikowanych w Opisie przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty: 1) wypełniony Formularz oferty wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ; 2) wypełnione Oświadczenie o obowiązku podatkowym u zamawiającego, w trybie art. 91 ust. 3a - Prawo zamówień publicznych wg. wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ; 3) wypełniony Szczegółowy wykaz oferowanego oprogramowania na Załączniku nr 8 do SIWZ; 4) dowód wniesienia wadium; 5) pełnomocnictwo - złożone w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie - w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ; W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu zaistnienia okoliczności, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy (w oryginale lub w uwierzytelnionym notarialnie odpisie), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej na załączniku nr 6 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymogom określonym przez Zamawiającego wykonawcy, którzy zaoferują oprogramowanie równoważne zobowiązani są przedłożyć specyfikacje techniczne lub inne dokumenty producenta zaoferowanego oprogramowania, zawierające opisy parametrów technicznych, posiadanych funkcjonalności i funkcji użytkowych wyspecyfikowanych w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy i przedłożenia pełnomocnictwa (złożonego w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: 1) w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8.1 SIWZ, do przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 10.1.1)-3) SIWZ; 2) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, do przedłożenia przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.2. SIWZ; 3) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, do przedłożenia przez każdego z Wykonawców listy albo informacji, o których mowa w pkt. 10.3 SIWZ; 4) w przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, specyfikacji technicznych lub innych dokumentów producenta, o których mowa w pkt. 10.4 SIWZ, 5) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są również do przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 10.5.1) i 10.5.4) SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin dostawy i wdrożenia oprogramowania - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Zmiana treści Umowy będzie miała miejsce w szczególności w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiany nazw podmiotów będących stronami niniejszej Umowy, 2) zmiany podmiotu trzeciego lub podwykonawcy, na warunkach określonych w § 9 niniejszej umowy; 3) zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zmiany te będą konieczne do realizacji przedmiotu umowy, 4) zmiany stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Niepodległości 77/85, Warszawa, pokój 351, pon-pt. w godz. 8:00 - 16:00, budynek O-1 (stary budynek)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Polskie Radio S.A., al. Niepodległości 77/85, w Warszawie, do skrzynki wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek) oznaczonej zgodnie z pkt. 17.1. SIWZ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 4. Płatność będzie dokonana przelewem w terminie 28 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. 5. Za dzień dokonania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania listem poleconym faktur wynikających z realizacji niniejszej Umowy do Biura Ekonomii i Finansów Polskiego Radia S.A. przy al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, lub złożenia ich osobiście w sekretariacie Biura Ekonomii i Finansów. 7. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zobowiązany jest uiścić cenę z uwzględnieniem stawki podatku VAT aktualnej w dniu powstania obowiązku podatkowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.