eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Inwentaryzacja punktów poziomej osnowy szczegółowej III klasy dla terenu Powiatu Częstochowskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Częstochowa: Inwentaryzacja punktów poziomej osnowy szczegółowej III klasy dla terenu Powiatu Częstochowskiego
Numer ogłoszenia: 129774 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Częstochowie , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacja punktów poziomej osnowy szczegółowej III klasy dla terenu Powiatu Częstochowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji punktów poziomej osnowy szczegółowej III klasy dla terenu powiatu częstochowskiego zgodnie z poniższymi warunkami technicznymi. WARUNKI TECHNICZNE - Cel pracy: Sprawdzenie stanu technicznego punktów i ciągów osnowy III klasy, aktualizacja opisów topograficznych, kontrola współrzędnych wraz aktualizacją Banku Osnów oraz wskazaniem punktów do weryfikacji położenia poprzez sprawdzenie stabilizacji podziemnej. - Obszar opracowania: powiat częstochowski. - Zestawienie jednostek: 3238 punktów osnowy III klasy (na podstawie operatu modernizacji poziomej osnowy szczegółowej III klasy nr ks.ew. 3/2008, KERG 350-31/2007). - Zakres prac: 1.Odszukanie punktów. a.Odszukaniu podlegają wszystkie punkty poziomej osnowy III klasy (także poboczniki i inne punkty stanowiące daną grupę), część punktów może być nieznacznie poza granicami powiatu częstochowskiego, b.Odszukanie zostanie dokonane na podstawie opisów topograficznych i współrzędnych szukanych punktów, c.Identyfikacji odszukanych punktów należy dokonać na podstawie opisu topograficznego z uwzględnieniem miar oraz rodzaju stabilizacji, a także współrzędnych uzyskanych w drodze pomiaru GPS (RTN), d.Po zidentyfikowaniu punktu zostanie dokonana ocena stanu stabilizacji punktu. W tym celu należy: -Porównać rodzaj stabilizacji zastanej z podaną w dokumentacji (opis topograficzny), - Sprawdzić czy znak nie uległ przesunięciu, pochyleniu, - Określić stan techniczny znaku, - Określić prawdopodobieństwo zniszczenia znaku w najbliższym czasie, - Określić przydatność znaku do pomiarów. 2.Aktualizacja opisów topograficznych a.Sprawdzeniu i korekcie podlegają wszystkie elementy opisu topograficznego, b.W przypadku braku opisu należy sporządzić nowy, c.O ile to możliwe opis musi zawierać minimum 3 miary liniowe do szczegółów sytuacyjnych I grupy dokładnościowej oraz jeden rzut prostokątny (przedłużenie) na budynek, linię słupów itp., d.Szczególną uwagę należy zwrócić na rodzaj stabilizacji, e.Po zaktualizowaniu opisu Wykonawca w razie konieczności wykreśli go na nowo, zeskanuje i zaktualizuje Bank Osnów. 3.Kontrola współrzędnych w układzie 2000 a. Każdy odszukany i zidentyfikowany punkt należy pomierzyć dwukrotnie w układzie 2000 metodą GPS (RTN) w minimum 30 epokach i po ponownym zainicjalizowaniu odbiornika, b.W przypadku różnicy współrzędnych przekraczającej 10 cm należy ponownie sprawdzić stabilizacje i jej ewentualne przesunięcie. Należy także przeanalizować wektory przesunięcia na kolejnych punktach. 4.W wyniku prac należy wykonać następujące wykazy: a.Zbiorczy raport z inwentaryzacji zawierający m.in.: - nr punktu (65), - nr punktu (2000), - współrzędne z PODGiK (2000), -współrzędne z pomiaru (2000), - dx, dy, dL, - stan punktu, -rodzaj stabilizacji, - zgodność stabilizacji z materiałami źródłowymi, - stan opisu topograficznego, - przydatność do pomiarów, b.Punktów wznowionych (niezgodna stabilizacja z materiałami źródłowymi), c. Punktów zniszczonych, d.Punktów zniszczonych zakwalifikowanych do wznowienia, e. Punktów z większą niż 10 cm odchyłką dL, f. Punktów przesuniętych, przechylonych, szkodzonych,zakwalifikowanych do sprawdzenia stabilizacji podziemnej i odnowienia stabilizacji naziemnej Wykazy wyszczególnione w punktach od b do f muszą zawierać istotne informacje, specyficzne dla konkretnego wykazu. 5. Mapy przeglądowe: Mapy należy wykonać w formacie dxf oraz Ewmapy. Mapy muszą obrazować informacje zawarte i pogrupowane zgodnie z pkt VII.4 niniejszych warunków. Należy także pokazać połączenia punktów, ich numery oraz błędy. 6. Bazy: Po skończeniu prac Wykonawca utworzy odrębny Bank Osnów wyłącznie dla punktów poziomych osnów podstawowych i szczegółowych oraz zaktualizuje Bank Osnów Zleceniodawcy. Szczegółowe wytyczne techniczne zawarte są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 71.51.00.00 - Usługi badania terenu 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.400 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 - ego lub też dysponować osobą posiadająca takie uprawnienia, które należy dołączyć do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali minimum jedną pracę o podobnym charakterze, dotyczącą osnów szczegółowych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - ocena wyłącznie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Dowód wpłaty wadium, 3) Projekt umowy zaparafowany przez Wykonawcę,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa (pok. 229) lub pod e-mailem: przetargi@czestochowa.powiat.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa (pok. 3).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.