eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › DOSTAWA MEBLI DZIECIĘCYCH (PRZEDSZKOLNYCH)



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Częstochowa: DOSTAWA MEBLI DZIECIĘCYCH (PRZEDSZKOLNYCH)
Numer ogłoszenia: 129725 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Przyjaciół Szkół Katolickich, ul. Okólna 113, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3223384, fax 034 3223384.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pożytku publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI DZIECIĘCYCH (PRZEDSZKOLNYCH).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli dziecięcych (przedszkolnych) - 9 pozycji asortymentowych, do 33 placówek. Wykonawca dostarczy meble własnym transportem i dokona ich rozładunku do miejsc wskazanych przez pracownika Zamawiającego na własny koszt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.20.00 - Meble przedszkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy. 2. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: 2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) W okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie mebli dziecięcych (przedszkolnych)*, każde o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto**. * Przez meble dziecięce (przedszkolne) Zamawiający rozumie meble przeznaczone do użytku przez dzieci w wieku przedszkolnym, do 6 lat. ** Jeżeli dostawie mebli dziecięcych (przedszkolnych) stanowiła tylko część innego zamówienia wówczas w wykazie należy podać wartość części dotyczącej dostawy mebli dziecięcych (przedszkolnych), nie całości zamówienia. 2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) warunki wymienione w pkt. 2.1 - 2.3 mogą być spełnione przez wszystkich Wykonawców łącznie. b) warunek wymieniony w pkt. 2.4 musi być spełniony przez każdego Wykonawcę indywidualnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o następujące oświadczenia i dokumenty, które mają dostarczyć Wykonawcy: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Wykaz zawierający co najmniej 3. zamówienia wykonane w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na dostawie mebli dziecięcych (przedszkolnych), każde o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. 3. Dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane, potwierdzające że zamówienia wymienione w wykazie zostały zrealizowane z należytą starannością. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Górznie ul. Kościelna 7 87-320 Górzno.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Górznie ul. Kościelna 7 87-320 Górzno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT FINANSOWANY JEST ZE SRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.