Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-20
Kraków: wynajem autokarów na zajęcia terenowe dla studentów WWNiG - ZP/0303/2010
Numer ogłoszenia: 129717 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wynajem autokarów na zajęcia terenowe dla studentów WWNiG - ZP/0303/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wynajem autokarów na zajęcia terenowe dla studentów WWNiG.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Koncesja lub zezwolenie lub licencja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonej do oferty koncesji lub zezwolenia, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz Oferty Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - cena (koszt) za 1 godz. postoju - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.agh.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pok.117 paw.C-2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok.117 paw.C-2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem autokarów na zajęcia terenowe dla studentów na zajęcia terenowe dla studentów IV roku GE i GG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Wynajem autokarów na zajęcia terenowe dla studentów na zajęcia terenowe dla studentów IV roku GE i GG a). Termin trwania zajęć: 07-09.06.2010r - trzy dni. b). Trasa przejazdu: Kraków - Wierzchowice - Zielona Góra - Dębno - Grodzisk Wielkopolski - Kościan - Zielona Góra - Kraków (trasa ok. 1500 km) c). Ilość osób: 45 Specyfikacja: 1. Koszty wynajmu autokaru, koszty noclegów kierowców i ich wyżywienie, opłaty drogowe, parkingowe pokrywa Wykonawca (dwa noclegi w Zielonej Górze). 2. W ramach usługi Wykonawca zapewni: - podstawienie autokaru na nie mniej niż 15 min. przed planowanym odjazdem - Wł. Reymonta, na parkingu przy stadionie TS Wisła w terminie określonym przez zleceniodawcę, - przejazd na trasie wskazanej przez zleceniodawcę, - zapewnienie autobusu sprawnego technicznie i dopuszczonego do ruchu zgodnie z odrębnymi przepisami, posiadającego aktualne badania techniczne, odpowiedni standard i stan techniczny autokaru (sprawne: klimatyzacja + nagłośnienie z mikrofonem) z odpowiednim miejscem na bagaż, - zapewnienie przejazdu autobusu trasą wskazaną przez Zamawiającego. 3. Ilość kilometrów uwzględnianych w rozliczeniu jednostkowego zlecenia będzie liczona od i do miejsca podstawienia autokaru. 4. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie m. in.: 5. Cena za 1 km trasy oraz za godzinę postoju pozostanie niezmienna przez cały czas trwania umowy. 6. Całkowita wartość zamówienia w okresie jej obowiązywania nie przekroczy kwoty brutto 5 136,00 zł. 7. Wykonawca zobowiązany jest doliczyć do ceny netto za 1 km trasy oraz za godzinę postoju podatek VAT w wysokości 7%. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. cena ( koszt) za 1 godz.postoju - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem autokarów na zajęcia terenowe dla studentów studiów podyplomowych Transport Gazu i Energetyka Gazowa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Wynajem autokarów na zajęcia terenowe dla studentów studiów podyplomowych Transport Gazu i Energetyka Gazowa. a). Termin trwania zajęć: 11-12.06.2010r - dwa dni. b). Trasa przejazdu: Kraków - Tarnów - Husów - Maćkowice - Przemyśl - Nowa Sarzyna - Rzeszów - Kraków (ok. 650 km) c). Ilość osób: 33 Specyfikacja: 1.Koszty wynajmu autokaru, koszty noclegów kierowców i ich wyżywienie, opłaty drogowe, parkingowe pokrywa Wykonawca, (nocleg Przemyśl). 2.W ramach usługi Wykonawca zapewni: - podstawienie autokaru - ul. Wł. Reymonta, na parkingu przy stadionie TS Wisła w terminie określonym przez zleceniodawcę, - przejazd na trasie wskazanej przez zleceniodawcę, - zapewnienie autobusu sprawnego technicznie i dopuszczonego do ruchu zgodnie z odrębnymi przepisami, posiadającego aktualne badania techniczne, odpowiedni standard i stan techniczny autokaru (sprawne: klimatyzacja + nagłośnienie z mikrofonem) z odpowiednim miejscem na bagaż. - podstawienie autobusu na nie mniej niż 15 min. przed planowanym odjazdem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - zapewnienie przejazdu autobusu trasą wskazaną przez Zamawiającego. 3.Ilość kilometrów uwzględnianych w rozliczeniu jednostkowego zlecenia będzie liczona od i do miejsca podstawienia autokaru. 4.Cena za 1 km trasy oraz za godzinę postoju pozostanie niezmienna przez cały czas trwania umowy. 5.Całkowita wartość zamówienia w okresie jej obowiązywania nie przekroczy kwoty brutto 2225,60 zł. 6.Wykonawca zobowiązany jest doliczyć do ceny netto za 1 km trasy oraz za godzinę postoju podatek VAT w wysokości 7%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.06.2010.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem autokarów na zajęcia terenowe dla studentów na zajęcia terenowe dla studentów II roku Gig..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Wynajem autokarów na zajęcia terenowe dla studentów na zajęcia terenowe dla studentów II roku Gig. a). Termin trwania zajęć: 22.06.2010 oraz 23.06.2010 ( bez noclegu). b). Trasa przejazdu: woj. Małopolskie (trasa ok. 400 km) c). Ilość osób: 35 osób 22.06.2010- wyjazd I 35 osób 23.06.2010- wyjazd II Miejsce wyjazdu zostanie podana przez Zamawiającego 2 dni przed odjazdem autokaru. Specyfikacja : 1. Koszty wynajmu autokaru, wyżywienie, opłaty drogowe, parkingowe pokrywa Wykonawca. 2. W ramach usługi Wykonawca zapewni: - podstawienie autokaru w terminie i miejscu określonym przez zleceniodawcę, - przejazd na trasie wskazanej przez zleceniodawcę, - zapewnienie autobusu sprawnego technicznie i dopuszczonego do ruchu zgodnie z odrębnymi przepisami, posiadającego aktualne badania techniczne, odpowiedni standard i stan techniczny autokaru (sprawne: klimatyzacja + nagłośnienie z mikrofonem) z odpowiednim miejscem na bagaż. - podstawienie autobusu na nie mniej niż 15 min. przed planowanym odjazdem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - zapewnienie przejazdu autobusu trasą wskazaną przez Zamawiającego. 3. Ilość kilometrów uwzględnianych w rozliczeniu jednostkowego zlecenia będzie liczona od i do miejsca podstawienia autokaru. 4. Cena za 1 km trasy oraz za godzinę postoju pozostanie niezmienna przez cały czas trwania umowy. 5. Całkowita wartość zamówienia w okresie jej obowiązywania nie przekroczy kwoty brutto 2996,00 zł. 6. Wykonawca zobowiązany jest doliczyć do ceny netto za 1 km trasy oraz za godzinę postoju podatek VAT w wysokości 7%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.06.2010.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną
- Sprzątanie budynków KW PSP w Krakowie
- Dostawy albumin
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usługi konferencyjno-hotelarsko-gastronomicznej i transportowej w związku z organizacją szkoleń TRM przez Polską Agencję Żeglugi Powietrznej
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych na potrzeby Gminy Walce w roku 2026
- Usługa dowozu wraz z zapewnieniem opieki w trakcie przewozu dzieci zamieszkałych na terenie gminy Międzyrzecz w 2026 r.
- "Przewóz dzieci do jednostek oświatowych Gminy Pszczew w 2026 roku"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku 2026
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





