Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Numer ogłoszenia: 12969 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 5545 - 2011 data 05.01.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6649100, fax. 042 6649102.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
- W ogłoszeniu jest: Program ewidencji środków trwałych i wyposażenia tj. 1. Dostawa oprogramowania o funkcjonalności: a. Ewidencja i. Środków trwałych (ŚT) ii. Wartości Niematerialnych i Prawnych (WNiP) iii. Wyposażenia iv. Możliwość prowadzenia każdej ewidencji z osobna v. Możliwość podziału ŚT oraz WNiP na dowolną ilość ksiąg inwentarzowych vi. Możliwość podziału ŚT oraz WNiP na dowolną ilość grup i podgrup b. Szacowana wielkość bazy danych 100 000 środków trwałych c. Funkcjonalność i. Pełna integracja pomiędzy różnymi obszarami funkcjonalności systemu bez konieczności importu/exportu lub synchronizacji danych ii. Zarządzanie uprawnieniami operatorów iii. Eksport danych z systemu do MS Office Excel oraz Open Office Calc iv. Import danych z MS Office Excel oraz Open Office Calc do systemu v. Zestaw gotowych analiz prezentujących w formie tabelarycznej i graficznej informacje gromadzone w systemie vi. Możliwość samodzielnego przygotowywania raportów i analiz vii. Mechanizm pozwalający na zapisywanie wydruków w formacie pdf z możliwością automatycznego załączania do wiadomości e-mail viii. Pełna obsługa urzędowej Klasyfikacji Środków Trwałych ix. Wprowadzanie wielu parametrów opisowych środka trwałego (długość, przekrój, materiał, itp.) x. Dokonywanie odpisów amortyzacyjnych rożnymi metodami z zastosowaniem różnych stawek (bilansowa, podatkowa) zgodnie z obowiązującymi przepisami xi. Likwidacje częściowe i całkowite xii. Zmiany wartości z uwagi na modernizacje, doksięgowania z zachowaniem widoczności zmian xiii. Zachowanie historycznych danych (zmiana nazwy środka, miejsca użytkowania itp.) xiv. Tworzenie dokumentów związanych z ewidencja środków trwałych (przychód, zmiana, likwidacja, itp.) xv. Odrębne tabele odpisów amortyzacyjnych i umorzeń xvi. Dwutorowość amortyzacji, czyli osobne określenie na potrzeby amortyzacji bilansowej i podatkowej takich zmiennych jak Stawka amortyzacji, Podstawa amortyzacji, Współczynnik korekty amortyzacji, Metoda amortyzacji, Miesiąc rozpoczęcia amortyzacji xvii. Obsługa metod amortyzacji takich jak: jednorazowa, liniowa, degresywna, przyspieszona xviii. Generowanie raportów po dowolnych parametrach środków trwałych na dowolny dzień xix. Generowania zestawień stanów i obrotów (zakup przyjecie likwidacja, modernizacja) na dowolny dzień dla wybranych grup xx. Predefiniowanie nazw ulic, materiałów i wszystkich typów wyliczeniowych xxi. Umożliwienie oznakowania środków dla celów podatkowych w podziale na gminy xxii. Przygotowanie zestawień pod deklaracje podatkową źródła finansowania xxiii. Obliczanie podatku od nieruchomości. Oznakowanie ST , które podlegają pod podatek od nieruchomości xxiv. Możliwość wprowadzenia podstawy, gdzie podatek obliczany jest od wartości xxv. Możliwość wprowadzenia podstawy, gdzie podatek obliczany jest od powierzchni ( możliwość wprowadzenia tej powierzchni ) xxvi. Możliwość wpisania stawek podatku od nieruchomości zależnie od gminy, gdzie podatek jest odprowadzany xxvii. Naliczanie i drukowanie deklaracji podatku od nieruchomości z podziałem na gminy, gdzie podatek jest odprowadzany xxviii. Schematy księgowe - automatyczna dekretacja wprowadzonych dokumentów xxix. Tworzenie Planu inwentaryzacji na dany rok ( dla wszystkich obszarów : podatkowy, bilansowy ) xxx. Możliwość bezpośredniego przejścia z karty danego środka trwałego infrastruktury wodno-kanalizacyjnej do Systemu Informacji Geograficznej (GIS) prowadzonego przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji, do którego Zamawiający ma dostęp poprzez przeglądarkę www i automatyczne wyświetlenie informacji dotyczących tego środka zawartych w GIS d. Inwentaryzacja i. Tworzenie dokumentów zestawienia ( kartoteki środków trwałych, Wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia ) do spisu z natury zawierające wszystkie niezbędne dane ii. Tworzenie arkuszy spisowych iii. Rozliczanie inwentaryzacji - porównanie uzupełnionych arkuszy z kartoteką , tworzenie dokumentów inwentaryzacyjnych - niedobory i nadwyżki iv. Możliwość oznakowania które środki trwałe, Wartości niematerialne i prawne, wyposażenie były inwentaryzowane. v. Tworzenie raportów zinwentaryzowanych i niezinwentaryzowanych środków trwałych, Wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia 2. Instalacja i konfiguracja aplikacji na środowisku produkcyjnym 3. Ilość stanowisk min. 5 4. Wykonanie migracji danych przechowywanych przez zamawiającego w aktualnej bazie danych (Symfonia Forte, Symfonia Premium, Excel) 5. Wykorzystanie posiadanego przez zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania MS SQL Server Standard 6. Wykonawca przeprowadzi szkolenia użytkowników i administratorów systemu w liczbie min. 6 osób , w ramach wdrożenia w wymiarze 5 godzin w siedzibie zamawiającego 7. Wykonawca zapewni pomoc techniczną przy obsłudze programu dotyczącą administracji, świadczoną telefonicznie lub e-mailem, a w razie konieczności w siedzibie zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 8. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na poprawne działanie programu. Gwarancja będzie liczona od podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 9. Wszelkie ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego (e-mail lub faks). W przypadku nieusunięcia przez wykonawcę wad w/w terminie Zamawiający zleci usunięcie wad innemu podmiotowi a wykonawcę obciąży kosztami usunięcia wady. W ramach gwarancji wykonawca udostępni bezpłatnie zamawiającemu wszelkie aktualizacje (podnoszące wersję lub usuwające nieprawidłowości tzw. łatki) oprogramowania w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 10. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru sporządzonego przez wykonawcę będzie dostarczenia oraz wdrożenie systemu na środowisku produkcyjnym zamawiającego (wdrożenie obejmuje migrację danych z systemów o których mowa w punkcie 4.) 11. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dostęp administracyjny do ustawień programu 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testów sprawdzających poprawność funkcjonowania oferowanego oprogramowania w zakresie zgodności z Opisem Przedmiotu Zamówienia punktem 1, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez oferowane oprogramowania przynajmniej jednego z wymogów Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty. O terminie i miejscu przeprowadzenia testów Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem. Wykonawca, którego oprogramowanie będzie testowane, bezpłatnie dostarczy i skonfiguruje na sprzęcie Zamawiającego oferowane oprogramowanie oraz zaprezentuje spełnianie wymogów Zamawiającego..
- W ogłoszeniu powinno być: Program ewidencji środków trwałych i wyposażenia tj. 1. Dostawa oprogramowania o funkcjonalności: a. Ewidencja i. Środków trwałych (ŚT) ii. Wartości Niematerialnych i Prawnych (WNiP) iii. Wyposażenia iv. Możliwość prowadzenia każdej ewidencji z osobna v. Możliwość podziału ŚT oraz WNiP na dowolną ilość ksiąg inwentarzowych vi. Możliwość podziału ŚT oraz WNiP na dowolną ilość grup i podgrup b. Szacowana wielkość bazy danych 100 000 środków trwałych c. Funkcjonalność i. Pełna integracja pomiędzy różnymi obszarami funkcjonalności systemu bez konieczności importu/exportu lub synchronizacji danych ii. Zarządzanie uprawnieniami operatorów iii. Eksport danych z systemu do MS Office Excel oraz Open Office Calc iv. Import danych z MS Office Excel oraz Open Office Calc do systemu v. Zestaw gotowych analiz prezentujących w formie tabelarycznej i graficznej informacje gromadzone w systemie vi. Możliwość samodzielnego przygotowywania raportów i analiz vii. Mechanizm pozwalający na zapisywanie wydruków w formacie pdf z możliwością automatycznego załączania do wiadomości e-mail viii. Pełna obsługa urzędowej Klasyfikacji Środków Trwałych ix. Wprowadzanie wielu parametrów opisowych środka trwałego (długość, przekrój, materiał, itp.) x. Dokonywanie odpisów amortyzacyjnych rożnymi metodami z zastosowaniem różnych stawek (bilansowa, podatkowa) zgodnie z obowiązującymi przepisami xi. Likwidacje częściowe i całkowite xii. Zmiany wartości z uwagi na modernizacje, doksięgowania z zachowaniem widoczności zmian xiii. Zachowanie historycznych danych (zmiana nazwy środka, miejsca użytkowania itp.) xiv. Tworzenie dokumentów związanych z ewidencja środków trwałych (przychód, zmiana, likwidacja, itp.) xv. Odrębne tabele odpisów amortyzacyjnych i umorzeń xvi. Dwutorowość amortyzacji, czyli osobne określenie na potrzeby amortyzacji bilansowej i podatkowej takich zmiennych jak Stawka amortyzacji, Podstawa amortyzacji, Współczynnik korekty amortyzacji, Metoda amortyzacji, Miesiąc rozpoczęcia amortyzacji xvii. Obsługa metod amortyzacji takich jak: jednorazowa, liniowa, degresywna, przyspieszona xviii. Generowanie raportów po dowolnych parametrach środków trwałych na dowolny dzień xix. Generowania zestawień stanów i obrotów (zakup przyjecie likwidacja, modernizacja) na dowolny dzień dla wybranych grup xx. Predefiniowanie nazw ulic, materiałów i wszystkich typów wyliczeniowych xxi. Umożliwienie oznakowania środków dla celów podatkowych w podziale na gminy xxii. Przygotowanie zestawień pod deklaracje podatkową źródła finansowania xxiii. Obliczanie podatku od nieruchomości. Oznakowanie ST , które podlegają pod podatek od nieruchomości xxiv. Możliwość wprowadzenia podstawy, gdzie podatek obliczany jest od wartości xxv. Możliwość wprowadzenia podstawy, gdzie podatek obliczany jest od powierzchni ( możliwość wprowadzenia tej powierzchni ) xxvi. Możliwość wpisania stawek podatku od nieruchomości zależnie od gminy, gdzie podatek jest odprowadzany xxvii. Naliczanie i drukowanie deklaracji podatku od nieruchomości z podziałem na gminy, gdzie podatek jest odprowadzany xxviii. Schematy księgowe - automatyczna dekretacja wprowadzonych dokumentów xxix. Tworzenie Planu inwentaryzacji na dany rok ( dla wszystkich obszarów : podatkowy, bilansowy ) xxx. Możliwość bezpośredniego przejścia z karty danego środka trwałego infrastruktury wodno-kanalizacyjnej do Systemu Informacji Geograficznej (GIS) prowadzonego przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji, do którego Zamawiający ma dostęp poprzez przeglądarkę www i automatyczne wyświetlenie informacji dotyczących tego środka zawartych w GIS xxxi. Dostęp użytkownika do programu zabezpieczony unikatowym loginem i hasłem xxxii. Moduł administracyjny umożliwiający zakładanie oraz usuwanie kont użytkowników, administracja uprawnieniami użytkowników, zmianę hasła użytkownika. d. Inwentaryzacja i. Tworzenie dokumentów zestawienia ( kartoteki środków trwałych, Wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia ) do spisu z natury zawierające wszystkie niezbędne dane ii. Tworzenie arkuszy spisowych iii. Rozliczanie inwentaryzacji - porównanie uzupełnionych arkuszy z kartoteką , tworzenie dokumentów inwentaryzacyjnych - niedobory i nadwyżki iv. Możliwość oznakowania które środki trwałe, Wartości niematerialne i prawne, wyposażenie były inwentaryzowane. v. Tworzenie raportów zinwentaryzowanych i niezinwentaryzowanych środków trwałych, Wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia 2. Instalacja i konfiguracja aplikacji na środowisku produkcyjnym 3. Ilość stanowisk min. 5 4. Wykonanie migracji danych przechowywanych przez zamawiającego w aktualnej bazie danych (Symfonia Forte, Symfonia Premium, Excel) 5. Wykorzystanie posiadanego przez zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania MS SQL Server Standard 6. Wykonawca przeprowadzi szkolenia użytkowników i administratorów systemu w liczbie min. 6 osób , w ramach wdrożenia w wymiarze 5 godzin w siedzibie zamawiającego 7. Wykonawca zapewni pomoc techniczną przy obsłudze programu dotyczącą administracji, świadczoną telefonicznie lub e-mailem, a w razie konieczności w siedzibie zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 8. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na poprawne działanie programu. Gwarancja będzie liczona od podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 9. Wszelkie ujawnione w okresie gwarancji wady zostaną usunięte w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady przez Zamawiającego (e-mail lub faks). W przypadku nieusunięcia przez wykonawcę wad w/w terminie Zamawiający zleci usunięcie wad innemu podmiotowi a wykonawcę obciąży kosztami usunięcia wady. W ramach gwarancji wykonawca udostępni bezpłatnie zamawiającemu wszelkie aktualizacje (podnoszące wersję lub usuwające nieprawidłowości tzw. łatki) oprogramowania w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 10. Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru sporządzonego przez wykonawcę będzie dostarczenia oraz wdrożenie systemu na środowisku produkcyjnym zamawiającego (wdrożenie obejmuje migrację danych z systemów o których mowa w punkcie 4.) 11. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dostęp administracyjny do ustawień programu 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testów sprawdzających poprawność funkcjonowania oferowanego oprogramowania w zakresie zgodności z Opisem Przedmiotu Zamówienia punktem 1, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie przez oferowane oprogramowania przynajmniej jednego z wymogów Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty. O terminie i miejscu przeprowadzenia testów Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem. Wykonawca, którego oprogramowanie będzie testowane, bezpłatnie dostarczy i skonfiguruje na sprzęcie Zamawiającego oferowane oprogramowanie oraz zaprezentuje spełnianie wymogów Zamawiającego..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2011 godzina 10:00 Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. 90-368 Łódź, ul. Piotrkowska 190, sekretariat I piętro.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2011r. godzina 10:00 Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. 90-368 Łódź, ul. Piotrkowska 190, sekretariat I piętro.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 152/TP/ZP/U/2025 Usługę wykonania konserwacji instalacji i urządzeń Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP), Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) oraz systemów oddymiania wraz z naprawami
- Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
- Dostawa defibrylatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni..
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





