eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatyczezakup i dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Siemiatycze: zakup i dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim.
Numer ogłoszenia: 129698 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna , Ul. Tadeusza Kościuszki 43a, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 655 26 12, faks 85 655 26 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poradniasiemiatycze.szkolnastrona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: poradnia psychologiczno-pedagogiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu pn. Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów piśmienniczo-biurowych na potrzeby realizowanego projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim realizowanego przez Powiatową Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną w Siemiatyczach. Głównym celem projektu jest poprawa funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim, poprzez pilotażowe wdrożenie w okresie od podpisania umowy do 31.08.2015 nowego systemu wspomagania wybranych szkół i przedszkoli spójnego z ich potrzebami. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części. Część pierwsza - materiały biurowe 1)papier ksero A4-biały, przeznaczony do wysokonakładowych drukarek i kopiarek, 1 ryza zawierająca 500 arkuszy- 150 ryz; 2)Tusz czarny oryginalny 10 do drukarki HP 2800 - 10 szt. 3)Tusz kolorowy oryginalny do drukarki HP 2800 - 5 szt. 4)Toner czarny oryginalny do drukarki HP LaserJet P 1102 - 8 szt. 5)Toner czarny oryginalny do drukarki HP LaserJet 2420dn- 8 szt. 6)Segregator na dokumenty format A4 , dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, na grzbiecie otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora z półki , grzbiet 50 mm - szt. 50 7)Segregator na dokumenty format A4 , dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, na grzbiecie otwór na palec ułatwiający wyjmowanie segregatora z półki , grzbiet 75 mm - szt. 50 8)Skoroszyt do wpinania wykonany z PCV pojemność 2cm (ok. 200 arkuszy) dwustronnie zapisywalny pasek brzegowy, format A4 - 30 opakowań 9)Papier do flipchart, - wymiar 83 x 58 mm - 30 k. - 100 opakowań 10)Koszulki krystaliczne przezroczyste, miękkie wykonane gładkiej folii przeznaczone na dokumenty w formacie A4, antyelektrostatyczne, wzmocniony brzeg pasek z multiperforacją opakowanie szt. - 30 szt. 11)Koszulki na dokumenty z klapką A4 mulitperforowane, otwierane z boku, wykonane z folii PP w opakowaniu 25 szt. - 50 opakowań 12)Notes samoprzylepny, format 51x38mm, - 100 szt. 13)Notes samoprzylepny format 51x76mm, - 100 szt. 14)Notes samoprzylepny, format 76x76mm, - 100 szt. 15)Koperty C4 białe, samoprzylepne 100szt. w opakowaniu - 2 opakowania 16)Koperty C4 białe z rozszerzanym bokiem i spodem, samoprzylepne 10 szt. w opakowaniu - 2 opakowania 17)Koperty C6 białe (114x162), samoprzylepne 50 szt. w opakowaniu - 1 opakowanie 18)Koperty B5 białe (176x250) -samoprzylepne z poszerzonym brzegiem 100 szt. w opakowaniu - 1 op. 19)Koperty B4 białe (250x353) , samoprzylepne 50 szt. w opakowaniu- 1 opakowanie 20)Spinacze 28 mm - 50 opakowań 21)Spinacze 50 mm 100 szt. w opakowaniu - 10 opakowań 22)Taśma klejąca przezroczysta- szerokość 18 mm - 5 szt. 23)Taśma klejąca przezroczysta, szerokość 24 mm - 5 szt. 24)Korektor w piórze - 5 szt. 25)Marker do pisana na płytach CD w etui 4 szt. (4 kolory) grubość linii w przedziale 0,4 - 1 mm - 3 kpl 26)Marker do pisania po papierze ścięta końcówka 4 kolory,(100 szt. w każdym kolorze) nieścieralny wodoodporny - gr. linii w przedziale 2-5 mm - 10 kpl 27)Zakreślasz (3 kolory) ze ściętą końcówką tusz nieprzebijający na papierze do ksero i faksu grubość linii pisania od 1-5mm - 15 szt. 28)Guma do przylepiania opakowanie 55 kwadracików masy - 100 szt. 29)Klipy metalowe do papieru duże - 51 mm - opakowanie 12 szt - 3op. 30)Klipy metalowe do papieru małe - 32 mm-opakowanie 12szt - 3op 31)Płyty CD - 700 MB 52x-25 szt. w op.,- 2 opakowania 32)Płyta DVD R 4,7 GD 16x - 25 szt. w op. - 1 op. 33)Tusz do pieczątek czarny - 1 szt. 34)Tusz do pieczątek czerwony - 1 szt. 35)Koperty na płyty CD/DVD do segregatora ekologiczny polipropylen 50 szt. w opakowaniu - 2 opakowania 36)Automatyczny długopis z gumowym korpusem zapewniający pewny uchwyt- kolor niebieski - szt. 100 37)Automatyczny długopis z gumowym korpusem zapewniający pewny uchwyt- kolor czerwony - szt. 50 38)Automatyczny długopis z gumowym korpusem zapewniający pewny uchwyt- kolor czarny - szt. 50 39)Teczka z koszulkami 20 - 50 szt. 40)Teczka z koszulkami 40 - 50 szt. 41)Skoroszyty zawieszkowe A4 plastikowe (20 szt. w opakowaniu)- 100 opakowań 42)Ofertówki A4 krystaliczne (25 szt w opakowaniu) - 10 opakowań 43)TRYMER biurowy - cięcie papieru o formacie A4 (TA46) i A3 (TA33) - 1 szt. 44)Kalkulator biurowy wymiary 35,5x155x210mm , podwójna pamięć, klawisz cofania ostatniej cyfry, licznik pozycji, zaokrąglenie, procenty. - 2 szt. 45)Bindownica do grzbietów plastikowych- 1 szt. 46)Listwa do papieru 10mm /60 kart/ - 50 szt. 47)Listwa do papieru 6mm /25kart/ - 50 szt. 48)Pojemnik PCV na czasopisma , szerokość grzbietu 70 mm- 20 szt. 49)Pojemnik PCV na czasopisma , szerokość grzbietu 100 mm- 20 szt. 50)Półka biurowa na dokumenty różny kolor - 10 szt. 51)Obwoluta A4 krystaliczna tward.- 50 szt. Podana ilość materiałów piśmienniczo-biurowych jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania umowy. Część druga - zestawy szkoleniowe 1.Zestaw szkoleniowy - Komplet z nadrukiem w opakowaniu : a) Notes 100 kartkowy w kratkę , wym. 19x25 cm - treść nadruku Projekt Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - logo POKL, UE oraz herb powiatu siemiatyckiego i logo projektu w nagłówku druku- szt. 210 ; b) Długopis automatyczny oprawa metalowa, grubość linii 0.7-1mm, kolor tuszu niebieski z nadrukiem Treść nadruku - logo POKL, UE, herb powiatu siemiatyckiego i logo projektu- szt. 210 c) segregator z nadrukiem na dokumenty formatu A4, okładka oklejona na zewnątrz folią zabezpieczającą, dwustronna wymienna etykieta na grzbiecie, na dolnych krawędziach metalowe okucia, na grzbiecie otwór na palec, ułatwiający wyjmowanie z półki grzbiet 50mm - 210 szt. d) Pendrive 8 GB z nadrukiem - 210 szt. Treść nadruku - logo POKL, UE, herb powiatu siemiatyckiego i logo projektu Zgodnie z zaleceniami Unii Europejskiej odnośnie wariantu minimalnego dla małych materiałów promocyjnych, wchodzi w grę znakowanie w jednym kolorze, technika nadruku lub graweru zawierające obowiązkowe elementy wizualizacji tj. Logo POKL oraz Flaga unii Europejskiej z odwołaniem do Unii Europejskiej Znakowanie materiałów nie może być wykonane w formie naklejki z nadrukiem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy dopuszczalna jest w granicach unormowania art. 144 ustawy Pzp i zapisów SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; b) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; c) W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy. W sprawach nieuregulowanych w umowie będą miały zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz.1655 ze zm. ) oraz przepisy kodeksu cywilnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://poradniasiemiatycze.szkolnastrona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Siemiatyczach ul. T. Kościuszki 43 a 17-300 Siemiatycze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 11:30, miejsce: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Siemiatyczach ul. T. Kościuszki 43 a 17-300 Siemiatycze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie siemiatyckim współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.