eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZamówienie uzupełniające na wdrożenie funkcji użytkowych (dodatkowych funkcjonalności) dla systemu informatycznego wspomagającego obsługę procesu dydaktycznego w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Szczecin: Zamówienie uzupełniające na wdrożenie funkcji użytkowych (dodatkowych funkcjonalności) dla systemu informatycznego wspomagającego obsługę procesu dydaktycznego w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 129694 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690 , strona internetowa www.zut.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające na wdrożenie funkcji użytkowych (dodatkowych funkcjonalności) dla systemu informatycznego wspomagającego obsługę procesu dydaktycznego w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówień uzupełniających stanowiących przedmiot niniejszego postępowania są usługi wdrożenia dodatkowych, wnioskowanych przez Zamawiającego, funkcji użytkowych (funkcjonalności) systemu informatycznego wspomagającego obsługę procesu dydaktycznego w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie wdrażanego na podstawie zawartej w dniu 20.06.2013 r., w oparciu o przeprowadzone postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego między Zamawiającym a Wykonawcą umowy o zamówienie. Niniejsze zamówienie obejmuje wdrożenie 59 dodatkowych funkcjonalności systemu. W ramach usług wdrożenia składającego się na przedmiot niniejszego zamówienie uzupełniającego, oprócz samego stworzenia dodatkowych funkcjonalności, wchodzi również wykonanie w następujących świadczeń z dotyczących nowych funkcjonalności (tj. funkcjonalności wdrażanych w ramach niniejszego zamówienia uzupełniającego): 1) Przetestowanie Systemu w zakresie obejmującym nowe funkcjonalności, 2) Przeprowadzanie szkoleń dla wybranych i wskazanych przez Zamawiającego użytkowników Systemu w zakresie obejmującym nowe funkcjonalności, 3) Stworzenie oraz dostarczenie Zamawiającemu aktualnej dokumentacji Systemu, w tym dokumentacji technicznej, organizacyjnej oraz użytkowej dla każdego dostarczanego w celu wdrożenia nowych funkcjonalności oprogramowania innego niż dostarczane umową o zamówienie z dnia 20.06.2013 r., jeżeli oprogramowanie takie w celu wdrożenia nowych funkcjonalności będzie dostarczane; 4) Zapewnienie w odniesieniu do nowych funkcjonalności świadczenia usług Asysty Wdrożeniowej po Uruchomieniu poszczególnych elementów Systemu, 5) Udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na wdrożone nowe funkcjonalności Systemu, 6) Zapewnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę licencji na korzystanie z nowych funkcjonalności Systemu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.24.34.30 - 72.24.34.30 .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Na podstawie opublikowanego w 13.02.2013 r. w dniu Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o zamówieniu nr 2013/S 031 - 048937 Zamawiający wszczął i prowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego obsługę procesu dydaktycznego w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie oraz serwis i rozwój takiego systemu. W następstwie wskazanego przetargu w dniu 20.06.2013 r. udzielono zamówienia z wskazanego przetargu (dalej zwanego Zamówieniem Podstawowym) Wykonawcy - firmie Partners in Progress Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Partyzantów 1A. W toku wykonywania umowy o Zamówienie Podstawowe, uchwałą Nadzwyczajnego Zgromadzenia Wspólników Partners in Progress Sp. z o.o. z dnia 14.05.2015 r., nastąpił podział spółki w trybie art. 529 § 1 pkt 4 k.s.h. poprzez przeniesienie części majątku spółki dzielonej w postaci zorganizowanej części przedsiębiorstwa obejmującej składniki niematerialne i materialne przeznaczone do prowadzenia działalności gospodarczej (działalność w zakresie produkcji, wdrażania, serwisu i audytu oprogramowania, innych usług informatycznych) na nowo zawiązaną spółkę Partners in Progress Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Jasionce (adres siedziby: 36-002 Jasionka 954F, zarejestrowaną w KRS pod nr 0000560490, NIP: 517-037-01-70, REGON: 361629511). W wyniku wskazanego podziału, stosownie do postanowień art. 531 § 1 k.s.h. w prawa i obowiązki Wykonawcy (strony umowy o Zamówienie Podstawowe) weszła nowo utworzona spółka Partners in Progress Sp. z o.o. z siedzibą w Jasionce (adres siedziby: 36-002 Jasionka 954F, zarejestrowaną w KRS pod nr 0000560490, NIP: 517-037-01-70, REGON: 361629511). Przedmiot Zamówienia Podstawowego stanowiły usługi wdrożenia systemu informatycznego (z funkcjami użytkowymi - funkcjonalnościami - wskazanymi w SIWZ) wspomagającego obsługę procesu dydaktycznego w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie - zarwanego dalej Systemem - oraz serwis i rozwój takiego systemu. W ramach usług wdrożenia Systemu składających się na przedmiot Zamówienia Podstawowego wchodziło także stworzenie i dostarczenie (w oparciu o przygotowaną również w ramach Zamówienia Podstawowego analizę wdrożenia) Systemu o funkcjonalnościach wskazanych w SIWZ, działającego na infrastrukturze Zamawiającego, jak też m.in.: 1) Przetestowanie Systemu oraz udzielenie Zamawiającemu wsparcia przy testowaniu poszczególnych Modułów Systemu oraz całości Systemu przed Uruchomieniem, 2) Przeprowadzanie szkoleń dla wybranych i wskazanych przez Zamawiającego Użytkowników, na zasadach wskazanych w SIWZ, Umowie oraz doprecyzowanych w Analizie, 3) Stworzenie oraz dostarczenie Zamawiającemu aktualnej Dokumentacji Systemu, w tym dokumentacji technicznej, organizacyjnej oraz użytkowej dla każdego dostarczanego w ramach Umowy o Zamówienie podstawowe oprogramowania, 4) Zapewnienie świadczenia usług Asysty Wdrożeniowej po Uruchomieniu poszczególnych elementów Systemu, 5) Udzielenie gwarancji na wdrożony System na zasadach opisanych w umowie o Zamówienie Podstawowe. 6) Zapewnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę licencji na korzystanie z Systemu w zakresie oraz na zasadach opisanych szczegółowo w umowie o Zamówienie Podstawowe Przedmiotem niniejszego postępowania jest powtórzenie wskazanych wyżej usług, tyle, że na płaszczyźnie nowych funkcji użytkowych (funkcjonalności dodatkowych nieobjętych Zamówieniem Podstawowym) poprzez uzupełnienie (o dodatkowe możliwości) w ramach niektórych funkcjonalności z załącznika nr 1 SIWZ Zamówienia Podstawowego. Objęte niniejszym zamówieniem usługi wdrożenia są sługami wdrożenia tego samego rodzaju jak wskazane wyżej usługi z Zamówienia Podstawowego. Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia uzupełniającego są zgodne z przedmiotem Zamówienia Podstawowego, albowiem są to usługi, które dotyczą i są wykonywane w ramach tego samego systemu informatycznego, który stanowi przedmiot wdrożenia w ramach Zamówienia Podstawowego. Zgodnie z art. 31 ust. 4 lit. b dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (Dz. U. L 134 z 30.4.2004, str. 114) roboty lub usługi są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, jeżeli pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia, zgodnie z procedurą otwartą lub ograniczoną. Owym podstawowym projektem, dla którego udzielono Zamówienia Podstawowego jest wdrożenie odpowiadające wszystkim potrzebom Zamawiającego systemu informatycznego wspomagającego obsługę procesu dydaktycznego w Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym w Szczecinie. Zamówienie uzupełniające stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest zgodne z tak rozumianym podstawowym projektem i pozostaje w jego zakresie. Udzielanie zamówień uzupełniających w stosunku do Zamówienia Podstawowego było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu (dla przetargu nieograniczonego na Zamówienie Podstawowe) opublikowanym w Dzienniku Urzędowym UE w dniu 13.02.2013 r. pod nr 2013/S 031 - 048937 oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Maksymalną wartość dla zamówień uzupełniających przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu ustalono na poziomie 50% wartości Zamówienia Podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego udzielnego w ramach niniejszego postępowania została ustalona na kwotę 370 000 zł i nie przekracza wyżej wskazanego poziomu 50% wartości Zamówienia Podstawowego (wartość Zamówienia Podstawowego została ustalona na kwotę 2 276 420 zł). Udzielenie zamówienia uzupełniającego nastąpi przed upływem wskazanych trzech lat od udzielenia Zamówienia Podstawowego. W świetle powyższego, spełnione zostały wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym również wskazana tam przesłanka udzielenia niniejszego zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy Zamówienia Podstawowego. Jak wskazano bowiem wyżej, poprzez podział spółki Partners in Progress Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie i przeniesienie części majątku spółki dzielonej w postaci zorganizowanej części przedsiębiorstwa obejmującej składniki niematerialne i materialne przeznaczone do prowadzenia działalności gospodarczej (działalność w zakresie produkcji, wdrażania, serwisu i audytu oprogramowania, innych usług informatycznych) na spółkę Partners in Progress Spółka z o.o. z siedzibą w Jasionce (adres siedziby: 36-002 Jasionka 954F, zarejestrowaną w KRS pod nr 0000560490, NIP: 517-037-01-70, REGON: 361629511), jest ona, stosownie do postanowień art. 531 § 1 k.s.h. sukcesorem wykonawcy, z którym została zawarta umowa o Zamówienie Podstawowe (a tym samym w sensie prawnym jest to dotychczasowy wykonawca w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Parners in Progress Spółka z o.o., Jasionka 954F, 36-002 Jasionka, kraj/woj. podkarpackie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.