eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UdaninDOSTAWA 1 SZT. FABRYCZNIE NOWEJ ( ROK PRODUKCJI 2009) KOPARKO-ŁADOWARKI Z WYPOSAŻENIEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Udanin: DOSTAWA 1 SZT. FABRYCZNIE NOWEJ ( ROK PRODUKCJI 2009) KOPARKO-ŁADOWARKI Z WYPOSAŻENIEM
Numer ogłoszenia: 129694 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Udanin , Udanin 26, 55-340 Udanin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76/ 8709222, faks 0-76/8709242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udanin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 1 SZT. FABRYCZNIE NOWEJ ( ROK PRODUKCJI 2009) KOPARKO-ŁADOWARKI Z WYPOSAŻENIEM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowej ( rok produkcji 2009) koparko-ładowarki z wyposażeniem. 1.1. Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki : 1) koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 2) silnik o mocy znamionowej brutto min 83kM (61 kW) ; 3) napęd koparko-ładowarki na dwie osie, z możliwością napędu na jedną oś; 4) koła jezdne: przednie o rozmiarze minimum 12,5X18, koła tylne o rozmiarze minimum 16,9X26; 5) przednia oś wychylna, przednie koła skrętne; 6) układ kierowniczy ze wspomaganiem; 7) skrzynia biegów maszyny manualna, z reduktorem , minimum cztery biegi w przód, cztery w tył; 8) dwa niezależne układy hamowania; 9) system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania; 10) układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą ; 11) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane pionowo, hydraulicznie; 12) błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa; 13) kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora ; 14) kabina operatora ogrzewana, drzwi boczne z zamkami; 1.2. Wymagany osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki : 1) łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; 2) pojemność łyżki ładowarki min. 0,8-1,1 m3; 3) wysokość załadunku min. 2,7 m; 4) udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej min. 3000 kg; 5) sterowanie układem ładowarkowym za pomocą dwóch dźwigni. 1. 3 Wymagany osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki : 1) musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego min. 1,0 m; 2) łyżka koparkowa o szerokości 600 mm; 3) ramię koparkowe stałe lub o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); 4) głębokość kopania min. 4,30 m; 5) wysokość załadunku przy złożonym ramieniu min. 3,0 m; 6) udźwig przy złożonym ramieniu min. 1 450 kg; 7) sterowanie układem koparkowym za pomocą dźwigni; 1.4. Wymagany osprzęt dodatkowy: 1) łyżka koparkowa wąska o szerokości 300 mm lub 400 mm; 2) łyżka do skarpowania rowów szer. 1,2 m, poj. 0,25 m3 ; 3) pług skrętny do śniegu - szer. 2,5 m; 4) widły do palet. 1.5. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia uwzględnione w cenie oferty 1) oferowana koparko-ładowarka musi spełniać wszystkie warunki przedstawione w Rozdziale I- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SIWZ; 2) oferent musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki; 3) oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy i trójkąta ostrzegawczego; 4) wraz z koparko-ładowarką Wykonawca dostarczy kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi i konserwacji w języku polskim, katalogu części zamiennych w języku polskim i świadectwa zgodności (certyfikat CE); 5) gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy bez limitu motogodzin; 6) oferent musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki ; 7) podjęcie naprawy koparko-ładowarki musi nastąpić maksymalnie w ciągu 48 godzin od zgłoszenia w miejscu postoju maszyny, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia; 8) reakcja serwisu max. 48 godzin od momentu wysłania zgłoszenia (faks, e-mail) lub zgłoszenia telefonicznego do godz.15 każdego dnia roboczego; 9) Wykonawca dostarczy sprzęt do Oczyszczalni Ścieków Gminy Udanin , która znajduje się w miejscowości Piekary 50, Gmina Udanin; 10) Wykonawca uruchomi maszynę po jej dostarczeniu i przeszkoli pracowników w zakresie jej obsługi i konserwacji (w ciągu 2 dni od dnia dostarczenia);.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1). spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali zamówienie polegające na dostawie koparko-ładowarki o wartości brutto min. 150.000zł; - dysponują lub będą dysponować autoryzowanym punktem serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp, 2. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w.w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną ), 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) potwierdzających wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania przynajmniej jednej dostawy o wartości brutto min. 150.000zł , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz zrealizowanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została zrealizowana należycie, np. referencje; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny dokument 2) wykaz autoryzowanych punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, którymi dysponuje Wykonawca. Jeżeli Wykonawca wskaże punkt, którym będzie dysponował zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu Wykonawcy ich autoryzowanych punktów serwisowych w celu prawidłowego wykonania zamówienia W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny dokument 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnej polisy ( której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . W przypadku składania oferty wspólnej w.w dokument składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzą spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone i poświadczone przez tłumacza przysięgłego. 5. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 oraz zał. Nr 1a charakterystyka techniczna zaoferowanego sprzętu. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-4 i określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (w przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub jedno oświadczenie podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 7. W przypadku składnia oferty przez spółkę cywilną do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej. W odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 8. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum : - wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika ( lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem; - w odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 muszą udokumentować wspólnie; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; - w miejscach, gdzie należy wpisać nazwę i adres Wykonawcy, podaje się dane dotyczące konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika, - przed podpisaniem umowy ( w przypadku wygrania przetargu ) wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. 9. Brak jakiegokolwiek z dokumentów lub oświadczeń wymaganych SIWZ, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) i nie uzupełnienie ich w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.udanin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Udanin 55-340 Udanin 26 pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Udanin 55-340 Udanin 26 Sekretariat - pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.