eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa mebli biurowych dla potrzeb Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-16

Kraków: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
Numer ogłoszenia: 129667 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie , ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, faks 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli biurowych dla potrzeb Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w podziale na następujące części: Część I - obejmującą dostawę mebli biurowych i regałów metalowych dla potrzeb budynku administracyjnego Oddziału w Krakowie GDDKiA, ul. Mogilska 25, CZĘŚĆ II - obejmującą dostawę mebli biurowych oraz kuchennych dla potrzeb budynku Obwodu Drogowego w Grybowie Oddziału w Krakowie GDDKiA Rejon Nowy Sącz, Część III - obejmującą dostawę mebli biurowych dla potrzeb budynku w Babicy oraz Obwodu Drogowego w Suchej Beskidzkiej Oddziału w Krakowie GDDKiA Rejon Wadowice, Przedmiot zamówienia dla każdej części obejmuje dostawę (wraz z rozładunkiem) przedmiotu zamówienia (umowy) do siedzib Zamawiającego oraz montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowe zakresy zamówienia zostały określone w Opisach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), oraz ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.). Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia określonego w niniejszej SIWZ (wszystkie jego części) lub na dowolnie wybraną część (części) tego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.12.00.00-9, 39.11.11.00-4, 39.13.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1 niniejszego Ogloszenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył): a) dla Części I co najmniej 1 dostawy (zrealizowanej w ramach jednej umowy) mebli o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 złotych brutto, b) dla Części II, co najmniej 1 dostawy (zrealizowanej w ramach jednej umowy) mebli o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto, c) dla Części III, co najmniej 1 dostawy (zrealizowanej w ramach jednej umowy) mebli o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 złotych brutto, Uwaga: Przy ubieganiu się o więcej niż jedną część należy wykazać spełnienie warunku określonego dla części o wyższych wymaganiach. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego zakończenie dostawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1 niniejszego Ogloszenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1 niniejszego Ogloszenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.4.1 niniejszego Ogloszenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub aktualny statut spółki. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z złączonego dokumentu, o którym mowa w pkt 1., do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego, na wniosek Wykonwcy osobiście w siedzibie Zamawiajacego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303, koszt SIWZ 20,00PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Wydział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój 303..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 30 listopada 2014 roku, w tym: dla części 1: etap I: w terminie 35 dni od daty podpisania umowy, etap II: w terminie 14 dni od daty pisemnego powiadomienia Wykonawcy o zakończeniu remontu pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku jednak nie później niż do 30 listopada 2014r. Przewidywany termin zakończenia remontu pomieszczeń - około 30 października 2014r. dla części 2: w terminie 21 dni od daty podpisania umowy, dla części 3: w terminie 30 dni od daty podpisania umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych i regałów metalowych dla potrzeb budynku administracyjnego Oddziału w Krakowie GDDKiA, ul. Mogilska 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (wraz z rozładunkiem) przedmiotu zamówienia (umowy) do siedziby Zamawiającego oraz montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia dla części I. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia dla części 1 została podzielona na 2 etapy: Zamawiajacy wymaga aby zamówienie dla etapu I zostało zrealizowane w terminie 35 dni od daty podpisania umowy a dla etapu II: w terminie 14 dni od daty pisemnego powiadomienia Wykonawcy o zakończeniu remontu pomieszczeń biurowych na I piętrze budynku jednak nie później niż do 30 listopada 2014r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.12.00.00-9, 39.11.11.00-4, 39.13.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych oraz kuchennych dla potrzeb budynku Obwodu Drogowego w Grybowie Oddziału w Krakowie GDDKiA Rejon Nowy Sącz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (wraz z rozładunkiem) przedmiotu zamówienia (umowy) do siedziby Zamawiającego oraz montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia dla części II. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.12.00.00-9, 39.11.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli biurowych dla potrzeb budynku w Babicy oraz Obwodu Drogowego w Suchej Beskidzkiej Oddziału w Krakowie GDDKiA Rejon Wadowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (wraz z rozładunkiem) przedmiotu zamówienia (umowy) do siedzib Zamawiającego oraz montaż i ustawienie mebli w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia dla części III. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.12.00.00-9, 39.11.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.