eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszREMONT MOSTU NA RZECE MORAWKA W M. KARWACZ W KM 0 + 940 DROGI GMINNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-26

Przasnysz: REMONT MOSTU NA RZECE MORAWKA W M. KARWACZ W KM 0 + 940 DROGI GMINNEJ
Numer ogłoszenia: 129626 - 2011; data zamieszczenia: 26.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72470 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przasnysz, ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522709, faks 029 7522709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT MOSTU NA RZECE MORAWKA W M. KARWACZ W KM 0 + 940 DROGI GMINNEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Istniejący most jest jednoprzęsłowy o schemacie statycznym przęsła jako belki wolnopodpartej o długości teoretycznej przęsła w osiach podparcia wynoszącej 14,50 m i długości całkowitej pomostu jezdnego 16,80 m. Szerokość pomostu w świetle drewnianych poręczy wynosi 7,00 m, na co składa się jezdnia o szerokości 6,00 m i obustronne chodniki po 0,50 m. Konstrukcję ustroju nośnego przęsła stanowią dźwigary dwuteowe 1550 mm, o długości po 15,80 m, w ilości 5 szt, rozstawionych poprzecznie w odstępach osiowych co 1,40 m i stężonych pomiędzy sobą poprzecznicami stalowymi z ceownika . Przęsło oparte jest na drewnianych oczepach podpór za pośrednictwem stalowych łożysk stycznych, przymocowanych do oczepów stalowymi bolcami. Pomost jezdny mostu wykonany jest z drewna. Wyposażenie mostu stanowią: - obustronny chodnik z pokładem z bali drewnianych o grubości 5 cm, ułożonym na drewnianych legarach poprzecznych 14 x 16 cm , rozstawionych wzdłuż mostu w odstępie co ok. 80 cm - jednym końcem na górnym pokładzie jezdnym, a drugim końcem na podłużnicy drewnianej o przekroju 14 x 16 cm, ułożonej na poprzecznicach drewnianych przy słupkach poręczy, - obustronna poręcz drewniana, o wysokości 110 cm ponad poziom chodnika, wykonana z krawędziaka 14 x 14 cm, słupki poręczy mocowane są do co 3-ciej, wydłużonej poprzecznicy pomostu. Podpory mostu stanowią pojedyncze jarzma, wykonane z jednego rzędu wbitych drewnianych pali, przechodzących ponad poziomem terenu w słupy o średnicy ok. 30 cm, zwieńczonych oczepem z obustronnie płazowanego okrąglaka o średnicy ok. 30 cm. Ilość słupów w podporze - 5 szt. Słupy nie są stężone ze sobą. Droga na dojazdach do mostu ma nawierzchnię bitumiczną. Most jest usytuowany pod kątem 90 stopni do osi podłużnej rzeki. Istniejący most ze względu na jego bardzo zły stan techniczny przewidziany jest do remontu. Remontowi będą podlegały wszystkie elementy mostu, z wyjątkiem pali stanowiących wgłębne fundamentowanie. Pale zostaną wykorzystane do posadowienia odtworzonych podpór i ścianki zaplecznej mostu. Wykorzystane zostaną stalowe belki ustroju nośnego przęsła, po wcześniejszym zabezpieczeniu antykorozyjnym, na których wykonany zostanie nowy pokład jezdny. 1. Most po remoncie zachowa swoje podstawowe parametry techniczne i będzie miał przywróconą nośność na klasę E obciążenia użytkowego PN-85/S-10030, co odpowiada obciążeniu pojazdem normatywnym 15 t. Parametry techniczne mostu: - rozpiętość teoretyczna - 14,50 m - długość pomostu jezdnego - 16,84 m - szerokości jezdni - 6,00 m, - obustronne chodniki o szerokości po 0,50 m. Jezdnia będzie mieć przekrój poprzeczny daszkowy ze spadkami po 2% nadanymi przez wykonanie wrębów w drewnianych poprzecznicach. 2. Podpory mostu i ścianki zapleczne. Podpory mostu zostaną odtworzone w dotychczasowym kształcie z dodatkowym stężeniem dwukierunkowym z ceownika stalowego. Słupy podpór wykonane zostaną ze stalowych profili zamkniętych o przekroju poprzecznym 250 x 250/6 mm, osadzonych na głowicach drewnianych pali. Drewniane pale po rozebraniu istniejącej podpory zostaną odkopane poniżej poziomu wody gruntowej do miejsca, gdzie występuje już zdrowe drewno i obcięte. Słupy ścianki zaplecznej oraz słupy podpór zostaną w swojej płaszczyźnie stężone ze sobą stalowymi stężniami z ceownika 200mm. Stężone zostaną również ze sobą podpory ze słupami ścianki zaplecznej za pomocą krzyżulców z ceownika 200 mm, tworząc w ten sposób konstrukcję przestrzenną - dodatkowo ją usztywniając. 3. Ustrój nośny z pokładem jezdnym i wyposażeniem Ustrój nośny przęsła mostu stanowią stalowe belki dwuteowe, uzyskane z wcześniejszej rozbiórki, o wysokości 550 cm, stężone ze sobą poprzecznicami z ceownika 300mm. Rozstaw poprzeczny belek został zachowany i wynosi 140 cm. Drewniany pomost jezdny zostanie wykonany z następujących konstrukcji: - drewniane poprzecznice, z krawędziaka 28 x 28 cm, ułożone poprzecznie na stalowych dźwigarach ustroju nośnego, w osiowych odstępach wzdłuż mostu co ok. 80 cm - pokład dolny jezdny z bali drewnianych podłużnych o gr. 10 cm, ułożonych na drewnianych poprzecznicach - pokład górny z bali drewnianych grubości 5 cm, układanych w jodełkę na pokładzie dolnym Wyposażenie mostu będzie stanowić: - obustronny chodnik z pokładem z bali drewnianych o grubości 5 cm - obustronna poręcz drewniana o wysokości 110 cm ponad poziom chodnika wykonana z krawędziaka 14 x 14 cm. Szczegółowy zakres robót opisany został w przedmiarze robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRAKT - Usługi Drogowo - Mostowe Zuzanna Barbara Błachowiak, ul. Graniczna 1A, 06-500 Mława, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192768,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 228223,73

  • Oferta z najniższą ceną: 228223,73 / Oferta z najwyższą ceną: 447339,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.