eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przebudowa sieci dróg w Kalinówce gmina Głusk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Lublin: Przebudowa sieci dróg w Kalinówce gmina Głusk
Numer ogłoszenia: 129616 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, faks 081 7518650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci dróg w Kalinówce gmina Głusk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci dróg w Kalinówce, gmina Głusk która obejmuje wykonanie: a.drogi gminnej nr 107100L - ul. Dwie Topole w miejscowości Kalinówka na działce nr 406 , Abramowice Prywatne na działce nr 305 i 328 o długości 1357 mb wraz z budową oświetlenia drogowego; b.drogi dojazdowej do drogi powiatowej nr 2273L - ul. Kasztanowa na działce nr 401 , o długości 509 mb wraz z usunięciem kolizji kabla energetycznego kolidującego z przebudową drogi; c.drogi gminnej nr 107099 L w miejscowości Kalinówka na działkach nr 410 i 419 o długości 1230 mb wraz z modernizacją istniejącego oświetlenia drogowego;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1. spełniający warunki udziału w postępowaniu określone art.22 ust. 1 ustawy Pzp.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym względzie: dysponują osobą posiadającą niezbędne uprawnienia i kwalifikacje, która może być wyznaczona na stanowisko Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie: 1) posiadają możliwość sfinansowania wykonanej d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podst. art.24 Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych (warunków udziału w postępowaniu), a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania obejmujące wykonanie budowy, przebudowy, wzmocnienia, odnowy lub remontu drogi (przez wykonanie frezowania nawierzchni oraz ułożenia nawierzchni z betonu asfaltowego) oraz co najmniej 2 zadania obejmujące budowę , przebudowę lub modernizację oświetlenia drogowego, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i odpowiadają swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, łącznie wykonali co najmniej 2 zadania obejmujące wykonanie budowy, przebudowy, wzmocnienie, odnowy lub remont drogi oraz 2 zadania obejmujące wykonanie budowy , przebudowy lub modernizacji oświetlenia drogowego. f) wykonawca musi posiadać lub dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu i jednostkami transportowymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia a w szczególności: .wytwórnia mas bitumicznych*) o mieszaniu cyklicznym z automatycznym sterowaniem produkcją i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 100 t/h: minimalna ilość - 1 szt., .rozkładarka/układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego, o szer. roboczej min. 5,0 m z elektronicznym sterowaniem równości układanych warstw- min.1szt., .walce stalowe gładkie min. 10 ton - min. 2 szt., .walce ogumione min. 10 ton - min. 2 szt., .skrapiarka - min. 1 szt., .szczotka mechaniczna - min. 1 szt., .samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami do przewozu mieszanek betonu asfaltowego - min. 3 szt., .równiarki - min.1 szt., .spycharki - min. 1 szt., .zagęszczarki płytowe - min. 1 szt.. Dodatkowo Wykonawca musi udokumentować, że posiada lub ma dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych. *) Wytwórnia mas bitumicznych, z której dostarczana będzie mieszanka asfaltowa (również mieszanka zakupiona) powinna być zlokalizowana w technicznie uzasadnionej odległości tj. czas transportu od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do rozpoczęcia wbudowywania mieszanki nie powinien przekroczyć 2 godz., z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz wymaganych właściwości mieszanki. Zamawiający zastrzega sobie prawo praktycznego sprawdzenia w terenie, czy Wykonawca może dostarczać mieszankę mineralno- asfaltową o właściwych parametrach jakościowych, z zaproponowanej wytwórni. W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta potwierdzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego ofertę mieszanki mineralno-asfaltowej, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia. W tej sytuacji wymóg dotyczący wytwórni musi być również spełniony. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę innego niż podany powyżej sprzętu, pod warunkiem, że będzie on spełniał warunki określone w odpowiedniej SST oraz Wykonawca wykaże, że przy zastosowaniu tego sprzętu możliwe będzie wykonanie tych części zamówienia, na które złożył ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczególnych specyfikacjach technicznych. g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, h) uprawnienia 2 kierowników budowy (1 w branży drogowej i 1 w branży elektrycznej) do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, i) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości realizowanej w/w inwestycji, j) polisy, a w przypadku jej braku lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; k) dowód wniesienia wadium, l) umowa konsorcjum (jeśli dotyczy). Ocena w/w warunków oparta będzie na kryterium spełnia / nie spełnia warunków. Zgodnie z art.23 ust.1 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się u udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Składając ofertę wnioskodawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk ul. Miodowa 1, 20-385 Lublin pok. Nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140, 20-385 Lublin (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionaly Program Operacyjny dla Województwa Lubeslkiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.