eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa 60Modernizacja centrali Alcatel OmniPCX A4400 (oznaczenie sprawyZP-20/Log/2008)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Warszawa 60: Modernizacja centrali Alcatel OmniPCX A4400 (oznaczenie sprawy: ZP-20/Log/2008)
Numer ogłoszenia: 129615 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, fax 022 6841203.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja centrali Alcatel OmniPCX A4400 (oznaczenie sprawy: ZP-20/Log/2008).

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja centrali Alcatel OmniPCX A4400, wykonana zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, w tym w szczególności w Specyfikacji Technicznej stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ, w której zostały określone wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu wraz z pełną dokumentacją z nim związaną (m. in. instrukcje obsługi w języku polskim, dokumentacja techniczna, karty gwarancyjne), dostawę oprogramowania, a także instalację dostarczonego sprzętu i oprogramowania, szkolenie 2 administratorów systemu oraz przekazanie materiałów szkoleniowych sporządzonych w języku polskim, pozwalających na obsługę i programowanie zmodernizowanej centrali. UWAGA: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży wraz z ofertą wypełniony i podpisany formularz Tabeli Zgodności, sporządzony zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 3 do SIWZ, z którego jednoznacznie musi wynikać spełnienie wymagań Zamawiającego, w tym jakie konkretnie parametry posiada oferowany sprzęt. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w sposób zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i oprogramowania i zapewniający najwyższą jakość dostaw i usług wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży wraz z ofertą dokument autoryzacyjny (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wystawiony dla Wykonawcy przez producenta oferowanego sprzętu i oprogramowania (nie dotyczy sprzętu i oprogramowania określonego w pkt. 4)-7) Załącznika nr 2 do SIWZ).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.54.60.00 - Cyfrowe wyposażenie centrali Kod CPV wg słownika 2008: 32.54.60.00 - Cyfrowe wyposażenie centrali Oryginalny kod CPV: 50.33.41.20 - Usługi w zakresie modernizacji telefonicznych urządzeń przełączeniowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.41.20 - Usługi w zakresie modernizacji telefonicznych urządzeń przełączeniowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem wykluczenia wniesie wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) zwanej dalej ustawą, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - posiadają doświadczenie w budowie lub modernizacji systemów telekomunikacyjnych w strukturze biurowej dla minimum 400 abonentów, tj. należycie wykonali, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną budowę lub modernizację systemu telekomunikacyjnego w strukturze biurowej dla minimum 400 abonentów (w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego wymagane jest potwierdzenie, iż Wykonawca należycie zrealizował część budowy lub modernizacji systemu telekomunikacyjnego w strukturze biurowej obejmującą swym zakresem minimum 400 abonentów); - dysponują osobami, które będą realizować przedmiot zamówienia w zakresie instalacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, uruchomienia i serwisowania centrali w okresie gwarancji, posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli Poufne oraz odbyły szkolenie podstawowe z zakresu ochrony informacji niejawnych przeprowadzone przez właściwego pełnomocnika ochrony; w skład ww. osób musi wchodzić minimum jeden inżynier, posiadający certyfikat (lub inny dokument) przyznany przez producenta oferowanego sprzętu i oprogramowania (nie dotyczy sprzętu i oprogramowania określonego w pkt. 4)-7) Załącznika nr 2 do SIWZ) obejmujący oferowane rozwiązanie; - dysponują w swoich strukturach zatrudnienia pionem ochrony zapewniającym ochronę informacji niejawnych kierowanym przez etatowego pełnomocnika ochrony, który posiada zaświadczenie o odbyciu szkolenia podstawowego z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie kursu pełnomocników ochrony wydane przez służbę ochrony państwa; - dysponują w Polsce laboratorium z urządzeniami pozwalającymi w pełni diagnozować sytuacje, które mogą wystąpić w oferowanym systemie po jego zainstalowaniu u Zamawiającego; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca złoży wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. Komisja przetargowa będzie oceniała spełnianie w/w wymagań jako spełnia/nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy dostarczą wraz z ofertą: a)pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (Załącznik nr 6 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczenia okresowego lub ciągłego również wykonywanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, zakresu, dat wykonania i odbiorców - złożony zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ; d)dokumenty potwierdzające, że zamówienia ujęte w wykazie, o którym mowa w pkt c) zostały wykonane należycie (tzw. referencje lub inne dokumenty potwierdzające); e)wykaz osób uwzględniający osobę pełnomocnika ochrony i osoby, które będą realizować zamówienie w zakresie instalacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, uruchomienia i serwisowania centrali w okresie gwarancji - złożony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ; f)dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. e) posiadają wymagane kwalifikacje i doświadczenie, tj.: - następujące dokumenty wystawione na wszystkie osoby, wymienione w wykazie: *poświadczenia bezpieczeństwa, *zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych, - dodatkowo: *aktualne zaświadczenie o odbyciu kursu pełnomocników ochrony (w przypadku osoby pełnomocnika ochrony), *certyfikat (lub inny dokument) - wystawiony na minimum jednego inżyniera wchodzącego w skład osób które będą realizować zamówienie w zakresie instalacji dostarczonego sprzętu i oprogramowania, uruchomienia i serwisowania centrali w okresie gwarancji - przyznany przez producenta oferowanego sprzętu i oprogramowania (nie dotyczy sprzętu i oprogramowania określonego w pkt. 4)-7) Załącznika nr 2 do SIWZ), obejmujący oferowane rozwiązanie. 2)Dokumenty określone w pkt. 1) lit. b), d), f) mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa. 3)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) lit. b składają dokument lub dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), tj. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl (plik: SIWZ_do spr. ZP_20_Log_2008, rozszerzenie .zip)

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. W. Oczki 1, tel. wew. 841- 587..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Logistyki SKW przy ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60 (tel. wew. 846-131), za pośrednictwem Kancelarii Jawnej w siedzibie Zamawiającego (wejście od ul. Chałubińskiego), w dni robocze.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.