Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Domaradz: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Domaradz
Numer ogłoszenia: 129552 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Domaradz, Domaradz 345, 36-230 Domaradz, woj. podkarpackie, tel. 013 4347041, 4347051, fax 013 4347041.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaradz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Domaradz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu Remontu dróg gminnych na terenie Gminy Domaradz, a w szczególności: 1. Droga Domaradz - Wanicówka długość 100 mb, szer. 2,5 mb w km 0+075 - 0+175 poprzez wykonanie warstwy podbudowy grubości 5 cm po zagęszczeniu, z klińca kamiennego, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm. 2. Droga Domaradz - Poręby k.Augustyna długość 100 mb. szer. 2,5 mb w km 0+000 - 0+100 poprzez profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy podbudowy grubości 5 cm po zagęszczeniu, z klińca kamiennego, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm. 3. Droga Domaradz - Poręby Bator długości 116 mb, szerokości 2,5 mb w km 0+000 - 0+116 poprzez profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy podbudowy grubości 5 cm po zagęszczeniu, z klińca kamiennego, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm. 4. Droga Domaradz Miasto k.Duplaga długości 270 mb, szerokości 2,6 mb w km 0+000 - 0+270 poprzez wykonanie warstwy podbudowy grubości 5 cm po zagęszczeniu, z klińca kamiennego dł. 140 mb oraz wykonanie warstwy podbudowy gr. 10 cm po zagęszczeniu z tłucznia kamiennego zaklinowanego klińcem kamiennym dł. 130, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm. 5. Droga Domaradz Miasto k.Barański długości 95 mb, szerokości 2,5 mb w km 0+000 - 0+095 poprzez wykonanie warstwy podbudowy grubości 5 cm po zagęszczeniu, z klińca kamiennego, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm. 6. Droga Golcowa Nitręba długości 330 mb, szerokości 2,5 mb w km 0+000 - 0+330 poprzez wykonanie warstwy podbudowy grubości 10 cm po zagęszczeniu, z tłucznia kamiennego, zaklinowanego klińcem kamiennym, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm. 7. Droga Golcowa Ośrodek Zdrowia długości 340 mb, szerokości 2,7 mb w km 0+000 - 0+340 poprzez wykonanie warstwy podbudowy grubości 10 cm po zagęszczeniu, z tłucznia kamiennego, zaklinowanego klińcem kamiennym, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm, szer. 2,5 mb. 8. Droga Barycz Początkówka długości 85 mb, szerokości 2,5 mb w km 0+000 - 0+085 poprzez profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy podbudowy grubości 5 cm po zagęszczeniu, z klińca kamiennego, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm. 9. Droga Barycz Stąclówka długości 80 mb, szerokości 2,5 mb w km 0+110 - 0+190 poprzez profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy podbudowy grubości 10 cm po zagęszczeniu, z tłucznia kamiennego zaklinowanego klińcem kamiennym, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm. 10. Droga Barycz Domaradzkówka długości 220 mb, szerokości 2,5 mb w km 0+000 - 0+220 poprzez profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni, oczyszczenie rowów z namułu długości 160 mb gr. 30 cm, wykonanie rowu 62 mb - 30 m3 z transportem urobku do 1 km, wykonanie warstwy podbudowy grubości 10 cm po zagęszczeniu, z tłucznia kamiennego, zaklinowanego klińcem kamiennym, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm. 11. Chodnik do parkingu w Baryczy poprzez wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm, 305 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, - przedłożą stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków wymagane w rozdz. VI specyfikacji, - potwierdzą wykonanie co najmniej 3 zamówień o podobnym zakresie rzeczowym i wartości - przedkładając referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, - posiadają niezbędną kadrę techniczną do realizacji zamówienia, a w szczególności kierownika robót posiadającego odpowiednie uprawnienia w branży drogowej bez ograniczeń, z co najmniej 10-letnim stażem pracy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych przez oferentów dokonana zostanie komisyjnie, na posiedzeniu niejawnym, poprzez: sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności, odpowiadania wymogom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, czytelności oraz złożenia stosownych podpisów przez upoważnione do tego osoby, sprawdzenia wyceny pod względem kompletności zakresu rzeczowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, biorąc udział w niniejszym postępowaniu złoży ofertę według formularza stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji oraz w formie załączników do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik Nr 2 do specyfikacji. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: a). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c). Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: a). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca z podaniem sposobu władania (własny, wynajęty itp.). b). Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c). Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że wykonawca będzie realizował zamówienie samodzielnie. d). Uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w branży drogowej bez ograniczeń wraz z dokumentami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa e). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nazwy i adresu zamawiającego, nazwy i adresu budowy, podstawowe dane charakteryzujące obiekt, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Ponadto wykonawca w składanej ofercie załączy następujące dokumenty: · Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaradz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Domaradz, 36-230 Domaradz 345.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: brak
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: brak
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Domaradz, 36-230 Domaradz 345, pok. nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach powiatowych w roku 2024
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec w 2024 r.
- Modernizacja dróg gminnych na terenach PGR w miejscowości Narzym
- "Utrzymanie dróg leśnych i obiektów małej retencji na terenie Nadleśnictwa Łosie w roku 2024"
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 5 części
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Płóczki Górne i Nagórze - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Płóczki Górne
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.