eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana drzwi w budynku Szko³y Podstawowej Nr 86 przy ul. Korynckiej 33 w Warszawie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-06-13

Warszawa: Wymiana drzwi w budynku Szko³y Podstawowej Nr 86 przy ul. Korynckiej 33 w Warszawie
Numer og³oszenia: 129547 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy, ul. ¯egañska 1/512, 04-713 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5164340, fax 022 5164348.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wawer.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana drzwi w budynku Szko³y Podstawowej Nr 86 przy ul. Korynckiej 33 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wymianê 52 sztuk drzwi drewnianych wewnêtrznych na drzwi drewniane w budynku Szko³y Podstawowej Nr 86 przy ul. Korynckiej 33 w Warszawie

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1. Spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Spe³nienie ww. warunku oceniane bêdzie na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ wchodz±cych w sk³ad oferty. 2. Dysponuj± pracownikiem, który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z pó¼n. zm.) mo¿e pe³niæ samodzieln± funkcjê techniczn± w budownictwie obejmuj±c± kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz jest cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. Spe³nianie ww. warunku oceniane bêdzie na podstawie przed³o¿onych w ofercie w³a¶ciwych uprawnieñ ww. pracownika i stosownego aktualnego za¶wiadczenia o jego przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. 3. Zrealizowali w okresie ostatnich piêciu lat przed wszczêciem postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej: 2 zadania obejmuj±ce roboty budowlane polegaj±ce na monta¿u lub wymianie drzwi, o warto¶ci zadania co najmniej 50.000 z³ brutto, lub 2 zadania obejmuj±ce budowê lub remont budynku (lub jego czê¶ci) wraz z monta¿em lub wymian± stolarki drzwiowej, o warto¶ci zadania co najmniej 50.000 z³ brutto. Spe³nienie ww. warunku Zamawiaj±cy ocenia³ bêdzie na podstawie za³±czonego do oferty wykazu, okre¶lonego w pkt 7.1.6 SIWZ, sporz±dzonego wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ i przed³o¿onych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e ww. roboty zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci±.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wype³nione i podpisane o¶wiadczenie o spe³nianiu przez oferenta warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 5 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ci±gu ostatnich 5 lat przed dat± wszczêcia postêpowania, robót budowlanych, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom okre¶lonym w poz. 6.3 SIWZ, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, opracowany wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzaj±ce, i¿ prace wymienione w wykazie okre¶lonym w poz. 7.1.6 SIWZ zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci± (referencje lub protoko³y koñcowego odbioru robót). 5. Uprawnienia budowlane pracownika nadzoru do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, spe³niaj±ce wymogi art. 12 ust.2 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z pó¼n. zm.) oraz aktualne za¶wiadczenie potwierdzaj±ce przynale¿no¶æ ww. pracownika do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (wydane przez w³a¶ciw± izbê). 6. Dokumenty (folder, karta katalogowa, ostatnio uzyskana aprobata techniczna ITB, rekomendacja ITB, opis techniczny, itp.) okre¶laj±ce w szczególno¶ci producenta i wymagane podstawowe cechy jako¶ciowo- u¿ytkowe oferowanych drzwi (które wymieniono w opisie przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) tj. zawieraj±ce co najmniej takie informacje, jak: konstrukcja skrzyde³ oferowanych drzwi, informacje dotycz±ce przewidzianych do zastosowania zamków, zawiasów, klamek, futryn, pozwalaj±ce potwierdziæ spe³nianie przez ww. elementy drzwi wymagañ okre¶lonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wawer.warszawa.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Sto³ecznego Warszawy Urz±d Dzielnicy Wawer ul. ¯egañska 1, pok 513.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 12:30, miejsce: Urz±d Miasta Sto³ecznego Warszawy Urz±d Dzielnicy Wawer ul. ¯egañska 1, pok. 513.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.