eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecRemont świetlicy wiejskiej w Runowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Wągrowiec: Remont świetlicy wiejskiej w Runowie
Numer ogłoszenia: 129542 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wągrowiec , ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2680800, faks 067 2680803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Runowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie remontu budynku w którym zlokalizowana jest świetlica wiejska w Runowie tj. Zadanie Nr 1 - Remont pomieszczeń świetlicy i jej zaplecza o łącznej powierzchni użytkowej - 262,20m2, Zadanie Nr 2 - Remont pozostałej części budynku - o łącznej powierzchni 154,0 m2. Zakres prac obejmuje w szczególności: roboty rozbiórkowe i murowe - związane z zmianą funkcji pomieszczeń, wymianę podłoży i posadzek, remont ścian polegający na częściowym uzupełnieniu tynków, wykonaniu gładzi gipsowych, robót malarskich ścian i sufitów, zamontowanie sufitów podwieszonych; wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, przebudowę sceny oraz wykonanie tarasu - sceny do imprez plenerowych, wymianę instalacji elektrycznej w tym opraw i osprzętu elektrycznego, wymianę instalacji centralnego ogrzewania i instalacji wodno - kanalizacyjnej, zamontowanie pompy ciepła na potrzeby ciepłej wody użytkowej, wymianę pokrycia dachowego, docieplenie budynku, wykonanie robót zewnętrznych związanych z uporządkowaniem gospodarki ściekowej - wykonanie nowych przyłączy kanalizacyjnych i zamontowanie szczelnego zbiornika bezodpływowego, roboty uzupełniające i towarzyszące wynikające z przyjętej technologii robót. Szczegółowy zakres robót do wykonania - wg załączonych przedmiarów robót. Roboty budowlane - remontowe objęte zamówieniem wykonać należy zgodnie ze sztuką budowlaną, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 19 000,00 zł. Termin wniesienia wadium - 21.05.2009r. godz. 9.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. 2. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami w postaci - kierowników robót posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w zakresie objętym zamówieniem - robót budowlanych, wewnętrznych instalacji elektrycznych oraz instalacji sanitarnych). 3. Posiadają wiedzę, doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym: - udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 500.000,00 złotych każda, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 250 000,00 zł. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dostarczonych dokumentów poprzez stwierdzenie: SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom. wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i ustaloną wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 5 do SIWZ 1.7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownictwa budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy; uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności; aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownictwa budowy (kierownika robót budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych) oraz wpis do rejestru Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (o ile jest wymagany). 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo: Kosztorys ofertowy (uproszczony lub szczegółowy) z podaniem cen jednostkowych wykonania robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wągrowiec ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wągrowiec ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec pok.202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.