Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Warszawa: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej obiektów i terenu Dworku Prezydenta RP w Ciechocinku
Numer ogłoszenia: 129527 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 695 20 05, fax 0-22 695 28 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze Kancelarii Prezydenta RP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej obiektów i terenu Dworku Prezydenta RP w Ciechocinku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej obiektów i terenu Dworku Prezydenta RP w Ciechocinku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności tj.: a. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b. posiadają aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a. zrealizowali w przeciągu ostatnich trzech lat, licząc od daty opublikowania ogłoszenia o wszczęciu postępowania, minimum trzy usługi w przedmiocie zamówienia o łącznej wartości, co najmniej 90.000 zł brutto; b. zatrudniali w przeciągu ostatnich trzech lat, licząc od daty opublikowania ogłoszenia o wszczęciu postępowania, minimum 50 pracowników posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej I i II stopnia wraz z zezwoleniem na okaziciela na broń obiektową oraz poświadczeniami bezpieczeństwa osobowego do klauzuli, co najmniej poufne oraz Wykonawca wykaże, że wśród pracowników obecnie zatrudnionych minimum 10 posiada licencję II stopnia; c. posiadają profesjonalne systemy łączności, sprzęt specjalistyczny do ochrony obiektów, samochody patrolowe. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada minimum: środki łączności - 1 radiostację bazową, 2 radiostacje samochodowe, 5 radiostacji nasobnych (własna częstotliwość); środki przymusu bezpośredniego (pałka wielofunkcyjna, kajdanki) - po 20 szt.; broń obiektowa - 25 szt.; pojazdy patrolowe - 8 szt.; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w szczególności w zakresie realizowanego zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 90.000 zł.; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w VIII części SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.1.a.). 3. Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia - składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt VII ppkt. 1.1.b.). 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w szczególności w zakresie realizowanego zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 90.000 zł (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.3.). 5. Wykaz wykonanych usług zawierający, co najmniej trzy usługi w zakresie ochrony fizycznej obiektów i terenu o łącznej wartości nie mniejszej niż 90.000 zł. brutto (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.2.a.). 6. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wraz z aktualnymi licencjami pracownika ochrony fizycznej I i II stopnia oraz poświadczeniami bezpieczeństwa osobowego do klauzuli, co najmniej poufne (załącznik nr 5 do SIWZ). 7. Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu w przeciągu ostatnich trzech lat, licząc od daty opublikowania ogłoszenia o wszczęciu postępowania, minimum 50 pracowników posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej I i II stopnia wraz z zezwoleniem na okaziciela na broń obiektową oraz poświadczeniami bezpieczeństwa osobowego do klauzuli, co najmniej poufne oraz Wykonawca wykaże, że wśród pracowników obecnie zatrudnionych minimum 10 posiada licencję II stopnia. 8. Wykaz środków i specjalistycznego sprzętu z zakresu ochrony osób i mienia (załącznik nr 6 do SIWZ) - potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.2.b. i 1.2.c. 9. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VIII ppkt. 1, 2 i 4 składa każdy z wykonawców oddzielnie Ponadto w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Jeżeli oferta wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 10.1 w punkcie VIII ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 11. Dokumenty, o których mowa w pkt VIII ppkt 10.1. lit. a i c muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Dokument, o którym mowa w pkt VIII ppkt 10.1. lit. b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Dokumenty te są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wraz tłumaczeniem na język polski. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prezydent.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych, Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, Kancelaria Główna, parter wejście D.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 35+635 do km 36+890 na terenie gminy Białobrzegi, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie - nr postępowania 156/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej wyposażenia i budynku Szkoły Podstawowej nr 52 im. Marii Konopnickiej w Lublinie na rok 2025
- Ochrona osób i mienia podczas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 roku - Etap II.
- Świadczenie kompleksowych usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gdańskim
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.