Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-20
Katowice: Dostawa w okresie 12 miesięcy wyrobów jednorazowych i podstawowego sprzętu ogólnolaboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 129527 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach , ul. Raciborska 39, 40-957 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3512345, faks 032 3512318.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kierowanie w zakresie działalności społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w okresie 12 miesięcy wyrobów jednorazowych i podstawowego sprzętu ogólnolaboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w okresie 12 miesięcy wyrobów jednorazowych i podstawowego sprzętu ogólnolaboratoryjnego - podzielone na 10 pakietów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 38.43.22.00-4, 38.43.60.00-0, 38.43.30.00-9, 33.14.10.00-0, 19.52.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w Rozdziale VII pkt 2 SIWZ oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 PZP, zgodnie z zasadami przyjętymi w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykazanie wykonania z należytą starannością co najmniej dwóch dostaw wyrobów jednorazowych i podstawowego sprzętu ogólnolaboratoryjnego. Pod pojęciem wykonana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zrealizowane, tj. zakończone przez Wykonawcę zamówienie polegające na dostarczeniu wyrobów jednorazowych i podstawowego sprzętu ogólnolaboratoryjnego o wartości nie mniejszej niż kwota poszczególnego pakietu. Pod pojęciem wykonywana dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie polegające na dostarczaniu wyrobów jednorazowych i sprzętu ogólnolaboratoryjnego o wartości nie mniejszej niż połowa kwoty poszczególnego pakietu. Wykonawcy oferujący więcej niż jedną część zamówienia powinni dołączyć wykaz zamówień dotyczący tylko jednej część o najwyższej wartości.. Należyte wykonanie każdego wykazanego zamówienia (dostawy) musi zostać potwierdzone stosownym dokumentem. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży: - Wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych (załącznik nr 4 do SIWZ ). Należy wypełnić wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie; wymagane jest wykazanie minimum dwóch dostawy wraz z dokumentem potwierdzającym należyte jej wykonanie. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 2 pzp (załącznik nr 2 do SIWZ ). W przypadku, gdy wykonawca korzysta z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów, zobowiązany jest załączyć: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, b) dokumenty, o których mowa w pkt 2 (wykaz zamówień wykonanych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie) dotyczące podmiotów, z których wiedzy i doświadczenia wykonawca skorzysta.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 1pkt 3 pzp. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 1pkt 3 pzp. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków (wymagań) w zakresie wskazanym w art. 22 ust. 1pkt 4 pzp. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedłoży dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 3 pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy względem oferty zgodnie z art. 144 ustawy, gdy taka zmiana dotyczy przedmiotu zamówienia lub stawek podatku VAT. Warunkiem takiej zmiany jest wycofanie lub wycofywanie produktu zaoferowanego w ofercie przez producenta z rynku lub pojawienie się produktu o parametrach lepszych lub zastąpienie produktu nowszym a produkt zaoferowany zamiennie musi posiadać parametry nie gorsze niż oferowane w ofercie i taką samą lub niższą cenę. Zamawiający dopuszcza także zmianę umowy w wypadku zmiany stawek podatku VAT - w takim wypadku zmianie ulegnie cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie terminu dostawy zamówienia. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności zewnętrznych np. spowodowanych opóźnieniami u producenta, lub brakiem surowców na rynku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach ul. Raciborska 39, 40-957 Katowice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach ul. Raciborska 39, 40-957 Katowice. Kancelaria Główna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria laboratoryjne - 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Części do spektrometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części do spektrometru - 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części do spektrometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części do spektrometru - 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szczotki laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki laboratoryjne - 15 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria laboratoryjne - 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: filtry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry - 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: probówki, pipety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki, pipety - 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: akcesoria laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria laboratoryjne - 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: akcesoria laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria laboratoryjne - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: akcesoria laboratoryjne - 29 pozycji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria laboratoryjne - 29 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa macierzy
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI (...)
- DOSTAWA PRODUKTÓW DO DIALIZY OTRZEWNOWEJ
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów
- Analiza akustyczna wraz z koncepcją koniecznych do wykonania działań naprawczych wzdłuż DK81 w Ochabach Małych, w rejonie ul. Głównej 1 i 3
- Dostawa urządzeń optycznych do astrofotografii w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w podziale na zadania
- Zakup i dostawa odczynników do badań metoda FISH i sterylnych końcówek do pipet z filtrem
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II postępowanie
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.