eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LiniaDOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY LINIA



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Linia: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY LINIA
Numer ogłoszenia: 129520 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, woj. pomorskie, tel. 058 6768582, 6768594, fax 058 676 8588.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-linia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY LINIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w ilości około 65.000 litrów spełniającego następujące parametry jakościowe: - wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg - zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %/m/m - zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg - temperatura zapłonu nie niższa niż 56 ºC 1.2 Zamówienie będzie realizowane transportem Wykonawcy, sukcesywnie, według zamówienia Zamawiającego lub dyrektorów poszczególnych szkół, zgodnie z załączonym poniżej wykazem ilości dostaw do tych szkół. 1.3 Niżej określono szacunkową ilość planowanych dostaw: a) Zespół Szkół w Strzepczu - 40.000 litrów b) Szkoła Podstawowa w Pobłociu - 25.000 litrów Razem: - 65.000 litrów 1.4 Określone przez Zamawiającego ilości są wartościami prognozowanymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności z tytułu świadczenia dostawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.400zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W zależności od wyboru oferenta, wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu b) poręczeniach lub gwarancjach bankowych c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 215 poz. 1824) 4. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 5 pkt 1-3 Ustawy. 5. Wadium w formie pieniądza oferent wniesie na konto Zamawiającego o Nr 918 324 000 100 117 027 200 000 60 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania. 7. Na podstawie art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na wyżej określony w pkt 5 rachunek bankowy. Nie dopuszcza się wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego (w kasie urzędu gminy czy w kasie banku)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 1.5 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn: W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz wykonali w/w dostawy z należytą starannością i posiadają dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: 2.1 ustanowić pełnomocnika, 2.2 każdy z Wykonawców oddzielenie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.4 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2.3 wymogi zawarte w ust. 1 pkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.5, Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp. 4. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - stanowiący załącznik nr 2 do oferty, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) - stanowiący załącznik nr 3 do oferty, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) - stanowiący załącznik nr 4 do oferty, 4) doświadczenie zawodowe - wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat lub z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 3 lat z wyszczególnieniem przedsięwzięć o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia z podaniem ich wartości, okresu wykonania i inwestorów - stanowiący załącznik nr 5 do oferty, 5) dokumenty potwierdzające, że zamówienia o których mowa w pkt. 4 zostały wykonane należycie - stanowiący załącznik nr 6 do oferty, 2. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) wypełnionego formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, 2) wypełnionego formularza cenowego - stanowiącego załącznik nr 1 do oferty, 3) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, 4) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) wykaz podwykonawców, podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia - stanowiący załącznik nr 7 do oferty, 6) Świadectwo jakości atest na olej opałowy - stanowiący załącznik nr 8 do oferty, 7) projekt umowy - zaakceptowany przez Wykonawcę - stanowiący załącznik nr 9 do oferty, 8) kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium załączonego do oferty - stanowiąca załącznik nr 10 do oferty. 3. Zgodnie z art. 23 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego składając aktualną umowę regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie (tj. Spółki Cywilne, konsorcja), w przypadku konsorcjum umowa winna określać strony, cel działania, okres ważności umowy, zasady odpowiedzialności za realizowane zamówienie, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez którąkolwiek ze stron porozumienia przed okresem upłynięcia terminu gwarancji wykonanego zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-linia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Linia ul. Turystyczna 15 84-223 Linia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia do dnia 14.08.2007r. do godz. 10:00, pok. nr 7 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.