Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Białobrzegi: REMONTY W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY BIAŁOBRZEGI składający się z 7 zadań
Numer ogłoszenia: 129494 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Białobrzegi reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6132572 w. 24, 25, fax 0-48 6132572.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialobrzegi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY BIAŁOBRZEGI składający się z 7 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty w placówkach oświatowych na terenie gminy Białobrzegi, polegające na realizacji 7 następujących zadań: 1. malowanie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 im. KEN w Białobrzegach 2. przebudowa pomieszczenia w Publicznej Szkole Podstawowej w Suchej związana ze zmianą sposobu użytkowania z Sali zajęć klasy (zero) na salę zajęć dla przedszkolaków 3. wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach Publicznego Gimnazjum w Białobrzegach, 4. wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach Publicznego Gimnazjum w Białobrzegach, 5. malowanie pomieszczeń w Publicznym Gimnazjum w Białobrzegach, 6. remont posadzek w Publicznym Gimnazjum w Białobrzegach, 7. remont posadzek w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Białobrzegach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 19.1 Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający określa kwotę wadium: · Na zadanie 1 200,00 złotych. · Na zadanie 2 1.500,00 złotych. · Na zadanie 3 800,00 złotych · Na zadanie 4 300,00 złotych · Na zadanie 5 1.200,00 złotych · Na zadanie 6 3.000,00 złotych · Na zadanie 7 2.000,00 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; e) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego; f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bialobrzegigmw.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Białobrzegi 26-800 Białobrzegi ul. Plac Zygmunta Starego 9 Wydział Inwestycji Infrastruktury i Funduszy Strukturalnych pokój nr 12.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Białobrzegi 26-800 Białobrzegi ul. Plac Zygmunta Starego 9 sekretariat pokój nr 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Malowanie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 im. KEN w Białobrzegach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 im. KEN w Białobrzegach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa pomieszczenia w Publicznej Szkole Podstawowej w Suchej związana ze zmianą sposobu użytkowania z Sali zajęć klasy (zero) na salę zajęć dla przedszkolaków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa pomieszczenia w Publicznej Szkole Podstawowej w Suchej związana ze zmianą sposobu użytkowania z Sali zajęć klasy (zero) na salę zajęć dla przedszkolaków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach Publicznego Gimnazjum w Białobrzegach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach Publicznego Gimnazjum w Białobrzegach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach Publicznego Gimnazjum w Białobrzegach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach Publicznego Gimnazjum w Białobrzegach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Malowanie pomieszczeń w Publicznym Gimnazjum w Białobrzegach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń w Publicznym Gimnazjum w Białobrzegach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont posadzek w Publicznym Gimnazjum w Białobrzegach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont posadzek w Publicznym Gimnazjum w Białobrzegach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont posadzek w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 im. KEN w Białobrzegach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont posadzek w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 im. KEN w Białobrzegach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BIAŁOBRZEGI
więcej: przetargi BIAŁOBRZEGI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w ZSCKR w Studzieńcu" - Przebudowa budynku biurowego (socjalnego).
- Elewacja budowanego budynku hospicjum w Tarnobrzegu
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.