Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Szczecin: WYKONANIE INWENTARYZACJI ARCHITEKTONICZNEJ ZAMKU KSIĄŻĄT POMORSKICH W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 12946 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48072063, faks 091 4893976.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE INWENTARYZACJI ARCHITEKTONICZNEJ ZAMKU KSIĄŻĄT POMORSKICH W SZCZECINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektonicznej budynku pn. Zamek Książąt Pomorskich, położonego w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34 i ul. Kuśnierskiej 9, działka nr 7/6, obręb 37 Szczecin - Śródmieście. 2. Informacje techniczne: 1/ Powierzchnia zabudowy obiektu wynosi 6.043,70 m2. 2/ Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi 18.845,30 m2. 3/ Kubatura obiektu wynosi 121.345,80 m3. 4/ Liczba kondygnacji Zamku: a/ naziemnych: 3 plus poddasze użytkowe, b/ podziemnych: 1 - 2, c/ wieże: 5. 3. Zakres inwentaryzacji winien obejmować co najmniej: 1/ Wykonanie opisu technicznego obiektu z zestawieniem pomieszczeń, ich powierzchni i kubatury oraz schematem podziału pomieszczeń na użytkowników i wskazaniem łącznej powierzchni zajmowanej przez poszczególnych użytkowników 2/ Wykonanie rysunków rzutów (wymiary, funkcja, powierzchnia itp.). 4. Zamówienie obejmuje wykonanie inwentaryzacji architektonicznej - 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na cd..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Warunkiem szczególnym w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jest: 1. dysponowanie lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia Projektanta. Osoba wyznaczona do pełnienia funkcji Projektanta musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej. 2. posiadanie doświadczenia w zakresie usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi podobne do objętych zamówieniem. Za usługi podobne uznaje się usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (np. inwentaryzacja architektoniczna obiektu o powierzchni zabudowy min. 1.000 m2, wpisanego do rejestru zabytków i wybudowanego przed II poł. XIX wieku). 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na zasadzie: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia, że oferowane usługi lub dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. Potwierdzenie przez wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz w celu potwierdzenia, że oferowane usługi lub dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych -zwanej dalej ustawą-, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 2.1 należy przedstawić informacje o osobie, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu p.n.: -Potencjał kadrowy przewidziany do realizacji zamówienia- - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wskazania w wykazie osoby, którą Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby wskazanej w wykazie. Informacja musi zawierać dane na temat uprawnień wskazanej osoby potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa pkt 2.1. Do informacji winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 2.2 należy przedstawić Informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu p.n.: -Doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2 Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich ważności określonych powyżej. Z powyższych dokumentów wynikać musi, że wykonawca spełnia warunki. 7. Do oferty załączyć należy także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 8. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców do oferty winni załączyć dokument pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z dyspozycją art. 23 ust. 2 ustawy PZP, tj. o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenia lub dokumenty o których mowa w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ wedle swojego uznania: łącznie albo osobno. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. 12. Dokumenty -z zastrzeżeniem dokumentu pełnomocnictwa- , o których mowa w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ Wykonawcy mogą składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 14. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, itp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zachodniopomorskie.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Szczecinie, ul. Piłsudskiego 40 - 42 pok. 339.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 09:00, miejsce: pok. 333 w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie remontu trzech nawierzchni dróg dojazdowych wraz z robotami towarzyszącymi w Szczecinie
- Remont obiektów zlokalizowanych w rejonie działalności SOI Choszczno.
- Dostawa szczepionek dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy-Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki w Szczecinie.
- Wykonanie usług rolniczych w postaci talerzowania oraz koszenia na nieruchomościach będących w Zasobie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Odział Terenowy w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej na drogę dojazdową do budynku Politechniki Morskiej w Szczecinie - SDM Korab.
- Usługa organizacji wizyt zawodoznawczych do miasta Szczecin i Koszalin, stanowiących nagrody dla uczestników konkursu "Zawody z przyszłością"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego i audytu energetycznego wraz z nadzorem autorskim i konserwatorskim -termomodernizacja zabytkowego budynku ul. Mickiewicza 36 w Sopocie
- "Przebudowa drogi gminnej publicznej w miejscowości Żdżary oraz budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kawęczyn dz. nr 45"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności energetycznej budynków IBPRS -PIB w Warszawie Zadnie nr 2
więcej: Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.