eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › dostawa fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych do zbierania niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych o pojemności 1100 litrów, w ilości 92 sztuk.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Oświęcim: dostawa fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych do zbierania niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych o pojemności 1100 litrów, w ilości 92 sztuk.
Numer ogłoszenia: 129466 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95135 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Bema 12A, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423140, faks 033 8423140.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100%-owym udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowych pojemników przeznaczonych do zbierania niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych o pojemności 1100 litrów, w ilości 92 sztuk..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis towaru z parametrami technicznymi: 1) Pojemność pojemnika 1100 litrów, 2) Pojemniki wykonane metodą wtryskową z granulatu polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), 3) Kolor pojemnika zielony, 4) Klapa półokrągła, 5) Pokrywa pojemnika sprężynowa, łatwa w otwieraniu, z możliwością umieszczenia w trzech pozycjach, 6) Czterokołowy system jezdny, z blokadą przednich kół, 7) Zestawy kołowe wyposażone w opony z pełnej gumy; nośność: 250 kg/zestaw, 8) Części metalowe pojemnika ocynkowane, 9) Pojemnik przystosowany do opróżniania przez standardowe urządzenia z listwą grzebieniową i tylnymi wysięgnikami podnoszącymi, 10) Pojemnik odporny na udary mechaniczne, promieniowanie UV, niskie temperatury i chemikalia. Wymagania dodatkowe: 1) Pojemniki muszą być oznaczone znakiem CE na dowód zgodności z przepisami bezpieczeństwa ustalonymi dyrektywami Komisji Europejskiej, 2) Pojemniki winny posiadać certyfikat zgodności z normą EN 840 - Europejską norma dotyczącą ruchomych pojemników na odpady. Certyfikat dotyczący oferowanego typu pojemnika winien być dołączony do oferty. 3) Pojemniki winny posiadać atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający, że oferowane produkty odpowiadają stawianym wymaganiom higienicznym. Atest dotyczący oferowanego typu pojemnika winien być dołączony do oferty. Warunki realizacji: Zamawiający przewiduje rozdzielenie zamówienia (92 szt.) na dwie dostawy cząstkowe: 1. 46 szt. pojemników z terminem dostawy: do 30 maja 2010 roku; 2. 46 szt. pojemników (liczba szacowana) z terminem dostawy: do 30 września 2010 roku. Realizacja drugiej dostawy cząstkowej jest uzależniona od dysponowania przez Zamawiającego środkami finansowymi, w związku z czym Zamawiający dopuszcza sytuację, w której dostawa ta zostanie ilościowo pomniejszona, włącznie z możliwością całkowitej rezygnacji z realizacji drugiej części zamówienia. Niezależnie od powyższego Wykonawca winien zabezpieczyć możliwość dostarczenia całości dostawy w terminach określonych w ust. 1-2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 4M M.Zięciak, P.Gałęski, S.Kobiela, R.Rabęda Sp. jawna, ul. Gubińska 16, 66-600 Krosno Odrzańskie, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58252,56

  • Oferta z najniższą ceną: 58252,56 / Oferta z najwyższą ceną: 59936,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.