eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Przebudowa ulicy Wylot w Milanówku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Milanówek: Przebudowa ulicy Wylot w Milanówku
Numer ogłoszenia: 129457 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206622 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Milanówku, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Wylot w Milanówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Wylot w Milanówku na odcinku od ulicy Klonowej do ulicy Słowików o długości ok.150m. Prace polegają na przebudowie nawierzchni jezdni, zjazdów, krawężników i odwodnienia. W ramach zadania wykonane zostaną: ciąg pieszo-jezdny z nawierzchni z kostki betonowej, zjazdy bramowe i odwodnienie. Zakres robót obejmuje: - wytyczenie geodezyjne opracowanych rozwiązań drogowych przez uprawnionego geodetę, - korytowanie , - roboty rozbiórkowe: zjazdów, - wykonanie ław z betonu B-15 z oporem pod projektowany krawężnik uliczny, - ustawienie krawężników betonowych wtopionych (typ ciężki) na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie oporników przy zjazdach, - ułożenie płyt ECO na podsypce z pospółki, - wykonanie konstrukcji nawierzchni podbudowy tłuczniowej z warstwą odsączającą z pospółki, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8cm koloru szarego lub grafitowego, - wykonanie chodników z kostki betonowej gr.6cm koloru czerwonego, - ustawienie obrzeży, - wykonanie zieleńców, - wykonanie przepustu o śr. 40cm, - wykonanie studzienek ściekowych, - wykonanie ścieku 2-rzędowego z kostki betonowej, - regulacja bramy, - regulacja nawierzchni zjazdu, - wykonanie bariero - poręczy, - wykonanie murku oporowego, - regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury tj.: kanalizacyjne, wodne, gazowe, telekomunikacyjne, - oznakowanie pionowe. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej, zawierającej: - obmiar robót, - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, - plan zagospodarowania, - atesty i certyfikaty oraz świadectwa zgodności lub aprobaty techniczne użytych materiałów. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót przedstawiony jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 1 oraz w projekcie - Załącznik nr 2. W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy. Przed przystąpieniem i po zakończeniu prac Wykonawca dokona wspólnych z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Grodzisku Mazowieckim ul. Cegielniana 4 przeglądów stanu powierzchniowych elementów instalacji wod-kan. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości przyległych do odcinka ulicy, na której prowadzone będą roboty o utrudnieniach w ruchu związanych z prowadzonymi robotami na minimum 3 dni przed ich wystąpieniem. Wykonawca dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, z projektem, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Kierownik budowy. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiOR. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały równoważne lub lepsze). W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania w ofercie równoważnej lub lepszej funkcjonalności. Materiały i elementy budowli muszą być jednorodne i wskazywać bliską zgodność z określonymi wymaganiami w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzyć) powierzchnie biologiczne i inne powierzchnie w przypadku zniszczenia. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje całość kosztów robót i wydatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 45.23.24.50 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 119269.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PTHU PACHOLCZYK Piotr Pacholczyk, ul. Królewska 21, 05-822 Milanówek, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 119269.50
  • Oferta z najniższą ceną: 119269.50 oferta z najwyższą ceną: 143874.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.