To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Olsztyn: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Numer ogłoszenia: 12940 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425856 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie, al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5398241, 5398218, faks 089 5398111, 5398218.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów biurowych i papierniczych w 2 pakietach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.61.20.00 - Tusz kreślarski 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.91.10 - Kalka maszynowa 30.19.91.30 - Kalka inna niż maszynowa 44.42.42.00 - Taśma przylepna .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 28163.49 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 - poz. 10
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe PAXER Sp. j. Jolanta Prusinowska, Grzegorz Prusinowski, ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 24414.84
- Oferta z najniższą ceną: Oferta PAXER - 24414.84 oferta z najwyższą ceną: Oferta ANDAN - 29442.30
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 - poz. 24
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOM HANDLOWY "EQUIMED" KRZYSZTOF PAŁUBIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
DOM HANDLOWY "EQUIMED" KRZYSZTOF PAŁUBIŃSKI
- Dom Handlowy EQUIMED Krzysztof Pałubiński, ul. Kopernika 14a, 10-511 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3748.65
- Oferta z najniższą ceną: Oferta EQUIMED - 3748.65 oferta z najwyższą ceną: Oferta ANDAN - 8196.15
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa cateringowa w 4 subregionach województwa warmińsko-mazurskiego
- Organizacja trzech dwudniowych wyjazdowych szkoleń
- Dostawa urządzenia do wykrywania narkotyków i materiałów wybuchowych na potrzeby portu lotniczego Olsztyn-Mazury w ramach projektu UE nr projektu 101181576 - PL.BCP-CCEI23.
- Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji i osuszaczy na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Olsztynie
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu SUV z napędem na 4 koła dla Wydziału ds. Wojskowych Prokuratury Okręgowej w Olsztynie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PAPIER DO:DRUK.,KSERO.,FAX. I IN.URZĄDZ. W P.I, BĘBNY,TAŚMY,TONERY I TUSZE /ZAMIEN./ DO URZĄDZ. BĘDĄCYCH WŁAS.ZAMAW. W P.II ORAZ TUSZE /ORYG./ DO URZĄDZ. BĘDĄCYCH WŁAS.ZAMAW. W P.III DLA ZOZ W D-CY
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem - postępowanie z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego" (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)-Postępowanie powtórzone
więcej: Tusz kreślarski »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.