Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-30
Warszawa: odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w obiektach Uniwersytetu Warszawskiego, w okresie 4 lat.
Numer ogłoszenia: 129394 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, fax 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w obiektach Uniwersytetu Warszawskiego, w okresie 4 lat..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w obiektach Uniwersytetu Warszawskiego, w okresie 4 lat. Kod odpadu Rodzaj odpadu Szacunkowa ilość odpadów w kg (4 lata) Część 1 06 02 04* wodorotlenek sodowy i potasowy 10 06 04 04* odpady zawierające rtęć 400 06 04 05* odpady zawierające inne metale ciężkie 40 Część 2 07 01 03* rozpuszczalniki i chlorowcoorganiczne, roztwory z przemywania i ciecze macierzyste 2000 07 01 04* inne rozpuszczalniki organiczne, roztwory z przemywania i ciecze macierzyste 1000 07 01 10* inne zużyte sorbenty i osady pofiltracyjne 200 Część 3 09 01 01* wodne roztwory wywoływaczy i aktywatorów 1000 09 01 04* roztwory utrwalaczy 800 Część 4 13 02 08* inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe 10 Część 5 15 01 10* opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne 10 Część 6 16 02 11* zużyte urządzenia zawierające freony, HCFC, HFC 120 16 02 13* zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 2000 16 02 15* niebezpieczne elementy lub części składowe usunięte z zużytych urządzeń 100 16 03 03* nieorganiczne odpady zawierające substancje niebezpieczne 2 16 03 05* organiczne odpady zawierające substancje niebezpieczne 100 16 05 06* chemikalia laboratoryjne i analityczne (np. odczynniki chemiczne) zawierające substancje niebezpieczne, w tym mieszaniny chemikaliów laboratoryjnych i analitycznych 500 16 05 07* zużyte nieorganiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne) 2000 16 05 08* zużyte organiczne chemikalia zawierające substancje niebezpieczne (np. przeterminowane odczynniki chemiczne) 5000 16 06 01* baterie i akumulatory ołowiowe 100 16 06 02* baterie i akumulatory niklowo-kadmowe 50 16 10 01* uwodnione odpady ciekłe zawierające substancje niebezpieczne 200 Część 7 18 01 03* inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 100 18 02 02* inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt 4000 Część 8 20 01 13* rozpuszczalniki 15 20 01 21* lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć 400 Część 9 06 03 14 sole i roztwory inne niż wymienione w 06 03 11 i 06 03 13 80 Część 10 07 01 99 inne nie wymienione odpady 600 07 02 13 odpady tworzyw sztucznych 300 Część 11 08 03 18 odpadowy toner drukarski inny niż wymieniony w 08 03 17 20 Część 12 09 01 07 błony i papier fotograficzny zawierające srebro lub związki srebra 20 Część 13 15 01 01 opakowania z papieru i tektury 400 15 02 03 sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02 100 Część 14 16 01 17 metale żelazne 2000 16 01 19 tworzywa sztuczne 200 16 01 20 szkło 30 16 02 14 zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 6000 16 02 16 elementy usunięte z zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 200 16 03 04 nieorganiczne odpady inne niż wymienione w 16 03 03, 16 03 80 150 16 03 06 organiczne odpady inne niż wymienione w 16 03 05, 16 03 80 300 16 05 09 zużyte chemikalia inne niż wymienione w 16 05 06, 16 05 07 lub 16 05 08 100 16 06 04 baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03) 50 16 06 05 inne baterie i akumulatory 50 16 80 01 magnetyczne i optyczne nośniki informacji 50 Część 15 17 02 01 drewno 4000 17 02 02 szkło 500 17 02 03 tworzywa sztuczne 200 17 04 05 żelazo i stal 300 17 04 11 kable inne niż wymienione w 17 04 10 20 Część 16 18 02 01 narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 02 02) 10 18 02 03 inne odpady niż wymienione w 18 02 02 100 Część 17 19 12 01 papier i tektura 1000 19 12 08 tekstylia 400 Część 18 20 01 10 odzież 200 20 01 36 zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 500 20 03 07 odpady wielkogabarytowe 500 20 03 99 odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach 100
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych w siwz nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania, W celu potwierdzenia posiadanych uprawnień Wykonawca przedstawi: 3.1.1. zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami (zbieranie, transport, odzysk, unieszkodliwianie), chyba że działalność taka nie wymaga uzyskania zezwolenia, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. 3.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.2.1.Wykonawca wykaże, wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda z wykazanych usług o wartości brutto nie niższej niż wartość danej części w składanej ofercie. 3.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.3.1.Wykonawca załączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych dokumentami określonymi w siwz 5. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Nr 1 -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa odpowiednie formularze na te części, na które składa ofertę. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (Wykonawca składa jeden komplet (załączników) dokumentów niezależnie od tego na ile części składa ofertę): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne), posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania, zapis z którego wynika, że dotyczy niniejszego postępowania lub mieć postać aktu notarialnego. c) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2) Formularz Nr 2 - oświadczenie dotyczące posiadanych zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami. Wykonawca składa odpowiednie formularze na te części, na które składa ofertę. Należy załączyć kserokopie posiadanych dokumentów. 3) Formularz Nr 3 - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda z wykazanych usług o wartości brutto nie niższej niż wartość danej części w składanej ofercie. Wykonawca składa odpowiednie formularze na te części, na które składa ofertę (np. składając ofertę na części: I i II, składa Formularz Nr 3 - część I i Formularz Nr 3 - część II, składając ofertę na części: I, V i XII, składa Formularz Nr 3 - część I , Formularz Nr 3 - część V i Formularz Nr 3 - część XII). Należy załączyć kserokopie dokumentów (np. opinie lub referencje ) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością 4) Formularz nr 4 - oświadczenie o zakresie prac powierzonych podwykonawcom (wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty niniejszego formularza). 5) Poprawnie sporządzony formularz cenowy, zgodny z załączonym do SIWZ wzorem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warszawski Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa Oficyna pod Wizytkami pok. nr 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa Oficyna pod Wizytkami pok. nr 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: - Silwana Królikowska - Dział Zamówień Publicznych - w sprawach proceduralnych - tel. 0-22-55-22-510
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w obiektach Uniwersytetu Warszawskiego, w okresie 4 lat..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kod odpadu Rodzaj odpadu Szacunkowa ilość odpadów w kg (4 lata) Część 1 06 02 04* wodorotlenek sodowy i potasowy 10 06 04 04* odpady zawierające rtęć 400 06 04 05* odpady zawierające inne metale ciężkie 40.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: .
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w obiektach Uniwersytetu Warszawskiego, w okresie 4 lat..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kod odpadu Rodzaj odpadu Szacunkowa ilość odpadów w kg (4 lata) Część 2 07 01 03* rozpuszczalniki i chlorowcoorganiczne, roztwory z przemywania i ciecze macierzyste 2000 07 01 04* inne rozpuszczalniki organiczne, roztwory z przemywania i ciecze macierzyste 1000 07 01 10* inne zużyte sorbenty i osady pofiltracyjne 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 744 w km 13+331 do km 14+986, gmina Wierzbica, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 112/25
- Dostawa i wykonanie skrzyń na potrzeby nowej wystawy mobilnej Nauka dla Ciebie
- "Wymiana instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 przy ul. Brygadzistów 18 w Warszawie - etap 3, 4 i 5".
- Wykonanie usługi polegającej na usłudze przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji dla 150 osób...
- Konserwacja systemów ochrony pożarowej i ochrony mienia oraz systemów oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy
- Szkolenia dla Krajowej Administracji Skarbowej z jazdy w warunkach specjalnych, technik interwencji z bronią palną, balistyki, rusznikarstwa oraz przerabiania replik broni w broń palną - części 1-3
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa interwencyjnego uporządkowania terenów Skarbu Państwa w Warszawie gospodarowanych przez ZMSP wraz z wywozem do 350 sztuk kontenerów odpadów o pojem. KP7 oraz utylizacją wywiezionych odpadów
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpitala nr 2 im. dr T. Boczonia w Mysłowicach
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych oraz odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Usługa opróżniania i transportu ścieków bytowych z SP Wola Kruszyńska / 2025
- "Usługa opróżniania i porządkowania nieruchomości pozostających w administrowaniu lub zarządzaniu Zarządu Mienia m. st. Warszawy"
- Wykonanie wymiany, regulacji, czyszczenia i udrażniania układów odwodnienia na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.