eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa Leśna › TERMOMODERNIZACJA POLEGAJĄCA NA OCIEPLENIU BUDYNKU PRZYCHODNI ZDROWIA PRZY UL. BŁOŃSKIEJ W PODKOWIE LEŚNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Podkowa Leśna: TERMOMODERNIZACJA POLEGAJĄCA NA OCIEPLENIU BUDYNKU PRZYCHODNI ZDROWIA PRZY UL. BŁOŃSKIEJ W PODKOWIE LEŚNEJ
Numer ogłoszenia: 129357 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, tel. 022 7589878, 7589004, fax 022 7589003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkowalesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA POLEGAJĄCA NA OCIEPLENIU BUDYNKU PRZYCHODNI ZDROWIA PRZY UL. BŁOŃSKIEJ W PODKOWIE LEŚNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - Roboty rozbiórkowe, demontażowe, budowlane i montażowe związane z ociepleniem budynku przychodni zdrowia, na które składają się: 1. Rozbiórka licowania z kamienia na ścianach, murkach i schodach. 2. Odkopanie części budynku. 3. Rozbiórka licowania z płytek lastrykowych i ceramicznych. 4. Przebicie otworów w ścianach o pow. do 0,05 m2 5. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powierzchni pionowych. 6. Docieplenie ścian piwnic z polistyrenu extrudowanego 8cm. 7. Zasypanie wykopów ziemią z odkładu. 8. Wykonanie wyprawy elewacyjnej, cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych w części cokołowej ścian. 9. Montaż rusztowań zewnętrznych. 10. Demontaż desek z elewacji. 11. Rozebranie obicia z desek na elewacji frontowej. 12. Usunięcie stalowych konstrukcji wsporczych. 13. Rozebranie rur spustowych i obróbek blacharskich. 14. Demontaż instalacji odgromowej. 15. Demontaż zewnętrznego aparatu chłodzącego. 16. Demontaż balustrad balkonowych prostych. 17. Malowanie farba olejną krat i balustrad z prętów prostych- dwukrotnie. 18. Wykonanie osłon okien i drzwi z folii polietylenowej. 19. Odbicie i uzupełnienie odspojonych tynków zewnętrznych na ścianach. 20. Wyprostowanie przebiegu rury gazowej. 21. Docieplenie ścian, ościeży, gzymsów płytami styropianowymi. 22. Malowanie drabiny stalowej farbą olejną- dwukrotnie. 23. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej: murki ogniowe i wymiana 3 szt. uszkodzonych parapetów. 24. Montaż rur spustowych. 25. Obsadzanie kratek wentylacyjnych. 26. Montaż instalacji odgromowej. 27. Montaż zewnętrznego aparatu chłodzącego. 28. Montaż balustrad balkonowych. 29. Wymiana oklejenia skrzydła drzwiowego- szalówką. 30. Dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej. 31. Wywóz gruzu. - Roboty rozbiórkowe i demontażowe wraz z robotami malarskimi budynku kotłowni przylegającym do budynku przychodni na które składają się: 1. Demontaż desek z elewacji. 2. Demontaż wsporników stalowych i drabiny. 3. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji. - Roboty rozbiórkowe i wykończeniowe wokół budynku przychodni (opaski, schody, tarasy), na które składają się: 1. Rozbiórka posadzek z płytek lastrykowych oraz podłoża pod posadzki zewnętrznie i schody na gruncie. 2. Ręczne wykopy. 3. Przygotowanie podbudowy pod nawierzchnię z kostki. 4. Wykonanie odwodnienia nawierzchni- przebicie otworów. 5. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na posypce piaskowej. 6. Odtworzenie opaski z wyrobieniem spadku od budynku. 7. Montaż i wykonanie balustrad tarasowych z pochwytem stalowym. 8. Wywóz gruzu. - Roboty izolacyjne w piwnicy budynku przychodni, na które składają się: 1. Zasypanie zagłębienia w piwnicy z zagęszczeniem. 2. Izolacja przeciwwilgociowa. 3. Wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej z dodatkiem uszczelniającym. Szczegółowy zakres prac wraz z ilościami zawiera przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł brutto. W załączeniu należy zamieścić dokumenty (opinie, referencje) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3/ dysponują potencjałem technicznym; 4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem robót, który posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. Wyżej wymienione uprawnienia kierownika robót oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa obowiązkowo należy dołączyć do oferty. 5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.) i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 90.000 zł brutto, 3. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie, 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, 5. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia, 6. wypełniony kosztorys ofertowy), 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy, 12. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 90.000 zł. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zostanie dostarczone po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego przez Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Inne wymagane przez zamawiającego dokumenty: 1. Wypełniony formularz OFERTA wraz z załącznikami. 2. Zaakceptowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkowalesna

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej ul. Akacjowa 39/41 05-807 Podkowa Leśna. pokój 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Podkowie Leśnej ul. Akacjowa 39/41 05-807 Podkowa Leśna. pokój 6 (sekretariat Urzędu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.