eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustów w ciągu dróg krajowych nr 28, nr 73 i nr 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Rzeszów: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustów w ciągu dróg krajowych nr 28, nr 73 i nr 9
Numer ogłoszenia: 129299 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustów w ciągu dróg krajowych nr 28, nr 73 i nr 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustów w ciągu dróg krajowych nr 28, nr 73 i nr 9: Zadanie nr 1: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustów w ciągu drogi krajowej nr 28 i 73: - droga krajowa nr 28 w km 216+884 w m. Szebnie - droga krajowa nr 28 w km 220+736 w m. Moderówka - droga krajowa nr 73 w km 145+066 w m. Zawadka Brzostecka - droga krajowa nr 73 w km 148+412 w m. Brzostek Zadanie nr 2: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustu w ciągu drogi krajowej nr 9 w km 275+346 w m. Trzciana.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 11 650,00 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy sześćset pięćdziesiąt), odpowiednio dla: Zadanie nr 1: 8 805,00 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy osiemset pięć) Zadania nr 2: 2 845,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące osiemset czterdzieści pięć).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6)1 ogłoszenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dla Zadania nr 1: 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie przepustów stalowych z blachy falistej o długości minimum 10,00 m pod drogą krajową lub wojewódzką każde o wartości nie mniejszej niż 870 000,00 PLN brutto dla Zadania nr 2: 2 zadania polegające na budowie lub przebudowie przepustów stalowych z blachy falistej o długości minimum 10,00 m pod drogą krajową lub wojewódzką każde o wartości nie mniejszej niż 280 000,00 PLN brutto Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6)1 ogłoszenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania: dla Zadania nr 1: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektanta: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania o specjalności mostowej. - zaprojektowaniem minimum 2 przepustów stalowych o długości min. 10,00 m 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - pełnienie funkcji kierownika budowy przy budowie lub przebudowie minimum 2 przepustów stalowych o długości min. 10,00 m. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej. dla Zadania nr 2: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektanta: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania o specjalności mostowej. - zaprojektowaniem minimum 2 przepustów stalowych o długości min. 10,00 m 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - pełnienie funkcji kierownika budowy przy budowie lub przebudowie minimum 2 przepustów stalowych o długości min. 10,00 m. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.6)1 ogłoszenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówieni innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt III.6)1. ogłoszenia powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców, b) dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia składa dowolny Wykonawca/dowolni Wykonawcy wykazujący spełnianie warunków, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, c) oświadczenie wymienione w pkt III. 4.2) ogłoszenia oraz dokumenty wymienione w pkt III. 4.2) ogłoszenia albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i III.6)3. ogłoszenia, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą procentowej stawki podatku VAT, określonej w pkt 4.1. Formularza Umowy kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej Umowy odpowiednio dostosowana. 2. W przypadku, gdyby wynagrodzenie Wykonawcy obliczane zgodnie z niniejszą Umową miało przekroczyć kwotę określoną w pkt 4.3. Formularza Umowy Strony mogą dokonać zmiany tej kwoty drogą aneksu do Umowy. 3. Zmiana terminu wykonania umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia nw okoliczności: a) utrzymywanie się niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót, zgodnie z przyjęta technologią robót, trwających nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 2 dni roboczych (występowania ulewnych deszczów, śniegu lub ujemnych temperatur), b) wysokiego stanu wody uniemożliwiającego prowadzenie robót, trwającego przez okres dłuższy niż 5 dni - w zakresie zmiany terminu zakończenia robót budowlanych, c) przestoje trwające dłużej niż 5 dni roboczych lub zmiany konstrukcji albo technologii wykonania elementów obiektu spowodowane warunkami, które nie były znane na etapie projektowania i realizacji robót (odnalezienie niewypałów w dużej ilości, odkrycie cmentarzyska, odkrycie archeologiczne itp.), d) opóźnienie wynikające z wystąpienia klęski żywiołowej - zniszczenie części wykonanych robót, rozmycie koryta potoku powodujące konieczność wykonania dodatkowych robót itp. e) przedłużenie terminu uzyskania decyzji niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f) innych okoliczności wskazanych w Subklauzuli 19.1 Definicja Siły Wyższej. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Kontraktu mogą być wprowadzone wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub nabyć w Siedzibie Zamawiającego - pok. nr 25. SIWZ na wniosek Wykonawcy może być przesłana pocztą. Cena brutto: 3,69 PLN + koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego GDDKiA Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne lub konsorcja). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w pkt III.3) ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie. 3. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny brutto. 4. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminach: Zadanie nr 1: 14 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, w tym: - Opracowanie projektu budowlanego, wykonawczego i materiałów do pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem - do 6 miesięcy od daty podpisania umowy, - Wykonanie robót budowlanych oraz opracowanie materiałów w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (wraz z jego uzyskaniem) - do 8 miesięcy od daty uzyskania pozwolenia na budowę, Zadanie nr 2: 6 miesięcy licząc od daty podpisania umowy, w tym: - Opracowanie projektu budowlanego, wykonawczego i materiałów do pozwolenia na budowę wraz z jego uzyskaniem - do 4 miesięcy od daty podpisania umowy, - Wykonanie robót budowlanych oraz opracowanie materiałów w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (wraz z jego uzyskaniem) - do 2 miesięcy od daty uzyskania pozwolenia na budowę..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustów w ciągu dróg krajowych nr 28, nr 73 i nr 9 Zadanie nr 1: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustów w ciągu drogi krajowej nr 28 i 73: - droga krajowa nr 28 w km 216+884 w m. Szebnie - droga krajowa nr 28 w km 220+736 w m. Moderówka - droga krajowa nr 73 w km 145+066 w m. Zawadka Brzostecka - droga krajowa nr 73 w km 148+412 w m. Brzostek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustów w ciągu dróg krajowych nr 28, nr 73 i nr 9: Zadanie nr 1: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustów w ciągu drogi krajowej nr 28 i 73: - droga krajowa nr 28 w km 216+884 w m. Szebnie - droga krajowa nr 28 w km 220+736 w m. Moderówka - droga krajowa nr 73 w km 145+066 w m. Zawadka Brzostecka - droga krajowa nr 73 w km 148+412 w m. Brzostek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustów w ciągu dróg krajowych nr 28, nr 73 i nr 9 Zadanie nr 2: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustu w ciągu drogi krajowej nr 9 w km 275+346 w m. Trzciana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustów w ciągu dróg krajowych nr 28, nr 73 i nr 9: Zadanie nr 2: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany części przelotowej przepustu w ciągu drogi krajowej nr 9 w km 275+346 w m. Trzciana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.