eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Obsługa prawna Gminy Szemud oraz GOPS-u w latach 2012 - 2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Szemud: Obsługa prawna Gminy Szemud oraz GOPS-u w latach 2012 - 2015
Numer ogłoszenia: 12928 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328557 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud, ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 58 6764428, faks 58 6764428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Gminy Szemud oraz GOPS-u w latach 2012 - 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Zakres usługi obejmuje: a) udzielanie opinii, porad i pomocy prawnej organom Gminy oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, b) udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych rady i wójta, w tym ich opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym, c) udział w opracowywaniu i opiniowanie nietypowych lub skomplikowanych pod względem prawnym projektów umów i porozumień zawieranych przez Gminę, d) opiniowanie projektów decyzji administracyjnych, e) udzielanie wyjaśnień, sporządzanie opinii i interpretacji nowych bądź skomplikowanych przepisów prawnych, f) udzielanie porad prawnych i pomocy prawnej organom Gminy i Radnym w związku z wykonywaniem przez nich mandatów, g) udzielanie pomocy i instruktażu pracownikom urzędu w zakresie interpretacji przepisów prawnych i praktycznego stosowania, h) wydawanie opinii prawnych dotyczących w szczególności: - rozwiązania z pracownikiem stosunku pracy bez wypowiedzenia, - odmowy uznania zgłoszonych roszczeń, - spraw związanych z postępowaniem przed organami orzekającymi, - zawarcia umowy długoterminowej albo dotyczącej przedmiotu znacznej wartości, - zawarcie i rozwiązanie umowy z kontrahentem zagranicznym, - zawarcie ugody w sprawach majątkowych, - umorzenia wierzytelności, i) opiniowanie projektów rozstrzygnięć w sprawach sporów kompetencyjnych, j) występowanie w charakterze pełnomocnika gminy w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przez innymi organami orzekającymi, k) kontynuacja spraw dotychczas nierozstrzygniętych przed organami w postępowaniu sadowym, administracyjnym oraz innymi organami orzekającymi. l) nadzór prawny nad egzekucją należności gminy, m) informowanie na bieżąco (z własnej inicjatywy), odpowiednio: wójta, z-cy wójta, skarbnika oraz kierowników referatów i kierownika GOPS-u, o: - zmianach w obowiązującym stanie prawnym dotyczącym gminy, - uchybieniach w działalności referatów w przestrzeganiu prawa i skutkach tych uchybień. n) W ramach niniejszego zamówienia radca prawny jest zobowiązany również: - do świadczenia usług, o których mowa wyżej w siedzibie Zamawiającego minimum 3 razy w tygodniu w ilości 64 godzin w skali miesięcznej, - do udzielania konsultacji telefonicznych i e-mailowych w sprawach nie cierpiących zwłoki, - do prowadzenia spraw sądowych bez prawa od odrębnego wynagrodzenia z tym, że zgodnie z art. 122 k.p.c. radca prawny ma prawo do ściągnięcia należnej mu sumy wynagrodzenia i zwrotu wydatków z kosztów zasądzonych na rzecz gminy od przeciwnika.(Informacyjnie: zamawiający przewiduje ilość czasu na posiedzenia sądowe - ok. 30 godz. rocznie) oraz prawo domagania się od pracowników urzędu wszelkich wyjaśnień i dokumentów, mających związek z rozpatrywaną sprawą. 2.3 Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.11.10.00 - 74.11.10.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radców Prawnych M. Pilichowska, J. Karolak s.c., ul. Śląska 51 kl. III/29, 81-304 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 291043,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205879,32

  • Oferta z najniższą ceną: 205879,32 / Oferta z najwyższą ceną: 425349,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.