Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żagań: Bema IV Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Żagańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Żaganiu, do kontaktów: Zdzisław Krystecki, ul. Miodowa 23/22, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4782214, fax 068 4782211, e-mail: biuro@zagantbs.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zagantbs.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Towarzystwo Budownictwa Społecznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bema IV. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Żagań, ul. Bema (działki nr 3623/3; 3612/23; 3622/1). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie budynku mieszkalnego IV kondygnacyjnego w m.Żagań przy ul. Bema (działki nr 3623/3, 3612/23,3622/1) - etap pierwszy realizacji BEMA IV-VI - 24 mieszkania o powierzchni użytkowej 1216,7 m kw. wraz z elementami urbanistycznymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( zwany daje SIWZ). tj. dokumentacja projektowa obejmująca projekty wykonawcze w zakresie: 1) technologii, 2) architektury, 3) konstrukcji, 4) instalacji wentylacyjnej, 5) instalacji wodnokan. i CO, 6) instalacji elektrycznej, wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze specyfikacjami technicznymi 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 euro, ale nie przekraczająca kwoty określonej w ustawie w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50 000 zł - obowiązujące na etapie składania ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na przedmiotowe postępowanie sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze, ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 (Dz.U. 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - zwany dalej UPzp., a w szczególności: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym spełniają następujące warunki: a) Przy wykonywaniu prac zatrudnią pracowników nadzoru posiadających uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, b) Zapewnią do kierowania budową osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane, a w szczególności: - kierownik budowy - uprawnienia w specjalności ogólnobudowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (DZ. U. Nr 89 poz. 414 z późn. zm.). Wymagane doświadczenie: minimum 2 letnie doświadczenia w kierowaniu robotami o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanym w specyfikacji, tj. polegających na kierowaniu co najmniej jedną budową budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m kw. i wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł netto w ciągu ostatnich pięciu lat. - kierownicy robót branżowych - uprawnienia stosownie do kierowaniem rodzajami robót odpowiadające wymaganiom jw. c) Kadra kierownicza musi być wpisana na listę Polskiej Izby Architektów i Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. Nr 5 z 2001r poz. 42 z późn. zm.) 3) Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej trzy zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanym w specyfikacji ( tj. wybudowanie co najmniej trzech budynków mieszkalnych, każdy o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2 i wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł netto), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności spełniają następujące warunki: a) posiadają średni roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w wysokości min. 4 000 000zł; b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000 zł. 5) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 UPzp. 6) Złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy w celu potwierdzenia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu następujących dokumentów: [ Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego ] 1. Podpisane oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art.22 ust1 pkt1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dodatkowo: a) spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki, b) spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - uchwałę wspólników - dotyczącą zadania objętego zamówieniem - uprawniająca zaciąganie zobowiązań do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne (art. 230 Ksh), c) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zmówieniem) zawierająca: 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. [ Zdolność techniczna ] 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym nie mniejsze niż wymagane w warunkach, , z podaniem daty i miejsca wykonania, krótkiego opisu roboty budowlanej, powierzchni użytkowej, całkowitej, wartości roboty (netto) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie. 7. Uprawnienia budowlane przewidywanego kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z podaniem wykazu robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które potwierdzają wymagane doświadczenie wraz z podaniem daty i miejsca wykonania, opisu roboty, ilością powierzchni użytkowej i wartości robót netto 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ( posiada własny lub ma zapewniony dostęp do sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji zamówienia). 11. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie. 12. Krótka informacja o WYKONAWCY robót określająca doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, wyróżnienia, nagrody inne informacje [ Zdolność ekonomiczna i finansowa ] 13. Sprawozdanie finansowe (w tym bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych) , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 14. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 15. Kopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem robót budowlanych. II.2.3 Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia Dopuszcza się możliwość wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej przedsiębiorców, pod warunkiem, że spełnione zostaną następujące wymagania: 1. Wykonawcy ustanowią wspólnie jednego z pośród siebie pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentanta w postępowania i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. 2. Złożą ( załączą do wniosku) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców. 3. Należy złożyć jedno - wspólne - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust1 pkt1-3 UPzp. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 UPzp, jak również pozostałe wymienione w pkt.II.2.2 ust 2,3,4,5 przedkłada każdy z Wykonawców. 5. Wymagane doświadczenie, o którym mowa w pkt. II.2.1 ust 2 pkt3 musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców. 6. Pozostałe warunki w zakresie potencjału ekonomicznego, finansowego i technicznego oraz doświadczenia Wykonawców muszą być spełnione łącznie. 7. Główny wykonawca (Lider) winien być w stanie zrealizować, co najmniej 50% robót używając środków własnych. 8. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym, jako reprezentant pozostałych (Liderem) II.2.4 Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. II.2.2: 1. Ustęp 2,3,i 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia); 2. Ustęp 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 UPzp. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stosując odpowiednio zapisy o terminie ich wystawienia. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz tłumaczeniem na język polski. poświadczone przez Wykonawcę. II.2.5 Informacja dodatkowa w zakresie składanych dokumentów 1. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. II.2.6 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w punkcie III.2.1 na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełnienia warunków wymaganych od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia chociażby jednego z wymienionych warunków, zostanie wykluczony z postępowania, a jego wniosek odrzucony. II.2.7 Informacja dodatkowa Zamawiający informuje, że zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia Wykonawców zaproszonych do składania oferty obowiązywać będą dodatkowe wymagania i warunki dla oferenta poza wymienionymi dla etapu dopuszczenia do udziału w postępowaniu
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 40 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Punktacja Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, to zamawiający zaprosi do składania ofert tylko 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunków. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeśli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, to zamawiający oceni wykonawców na podstawie dostarczonych przez nich dokumentów wg następujących kryteriów zasad: Kryterium 1. Zdolność ekonomiczna i finansowa. Znaczenie kryterium: 30%. Za osiągnięcie w którymkolwiek roku obrotowym z ostatnich 3 lat (w ofercie składanej wspólnie przez wykonawców-przedsiębiorców dotyczy wykonawców łącznie) obrotów powyżej 4 000 000 zł netto wykonawca otrzyma 1 pkt oraz po 1 pkt za każde 200 000 zł netto, jednak nie więcej niż 10 punktów łącznie. Sposób wyliczenia punktów za kryterium 1: liczba punktów x 30% Maksymalna ilość punktów za kryterium 1 - 3pkt. Kryterium 2. Doświadczenie. Znaczenie 60%. Za wykonaną ( w ofercie składanej wspólnie przez wykonawców-przedsiębiorców dotyczy wykonawców-przedsiębiorców łącznie) należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -robotę budowlaną o wartości co najmniej 3 000 000 zł netto, wykonawca otrzyma 2 pkt, jednak nie więcej niż 10 pkt. Sposób obliczenia ilości punktów za kryterium 2: liczba punktów x 60% Maksymalna ilość punktów za kryterium 2 - 6 pkt. Kryterium 3. Dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znaczenie 10%. Za doświadczenie posiadane przez Kierownika budowy ,zgodnie z warunkami z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanym - o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanym w specyfikacji Wykonawca otrzyma punkty wg zasady: - dla robót o wartości powyżej 3 000 000 zł netto 1 pkt za każdą wykazaną pozycje, - dla robót o wartości powyżej 4 000 000 zł netto 2 pkt za każdą wykazaną pozycję, nie więcej jednak niż 10 pkt łącznie. Sposób obliczenia ilości punktów za kryterium 3: liczba punktów x 10% Maksymalna ilość punktów za kryterium 3 - 1 punkt. Ostateczna ocena punktowa. W przypadku, jeżeli wnioski złoży więcej niż 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, ostateczna ocena punktowa poszczególnych złożonych wniosków zostanie wyliczona wg wzoru: Ostateczna ocena punktowa wniosku = ilość punktów za kryterium1 ( max. 3 pkt) +ilość punktów za kryterium 2 (max 6 pkt) + ilośc punktów za kryterium 3 ( max. 1 pkt). Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie nie większa niż 5, to zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców. Przykładowe wzory dokumentów zamieszczone są na okres postępowania na stronie internetowej Zamawiającego www.zagantbs.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja kładki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ścieżki edukacyjnej.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





