Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-13
Klucze: Docieplenie Szkoły w Chechle.
Numer ogłoszenia: 129251 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze , ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, faks 032 6428052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie Szkoły w Chechle..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Docieplenie Szkoły w Chechle. Opis przedmiotu zamówienia: W zakres robót wchodzi: -Rozbiórka rur spustowych na budynku. -Demontaż instalacji odgromowej. -Rozebranie obróbek murów ogniowych. -Wykopy na głębokość 1,5 m wokół ścian budynku. -Przygotowanie podłoża pod docieplenie. -Tynki zwykłe- uzupełnienie ubytków. -Docieplenie ścian piwnic. - Izolacja pionowa ścian fundamentowych . -Zasypanie wykopów. -Docieplenie ścian zewnętrznych, cokołów i ościeży. -Montaż obróbek blacharskich, rur spustowych i czyszczaków kanalizacyjnych. - Wykonanie instalacji odgromowej. - Malowanie podbitki, wykonanie daszku ze stali nierdzewnej, z pokryciem z poliwęglanu. W ZAKRES ZADANIA WCHODZI WYKONIE ROBÓT PRZY UŻYCIU WŁASNEGO SPRZĘTU ORAZ UŻYCIU MATERIAŁÓW ZAMAWIAJĄCEGO. Szczegółowy zakres prac: Szczegółowy zakres robót został określony w kosztorysach ślepych i przedmiarach oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. Kosztorysy ślepe i przedmiary są zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: www.gmina-klucze.pl - link BIP- Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok. Nr 305..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, ( w przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o którym mowa w art. 22 ust. 1 składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców) 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (w wypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie składa każdy z wykonawców). 3 Oświadczenie o dysponowaniu osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w wymaganych specjalizacjach według Załącznika nr 5 do SIWZ. 4 Oferta na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5 Kosztorys ofertowy uproszczony z zestawieniem cen robocizny i sprzętu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) Terminu wykonania umowy jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: a) Siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od wykonawcy bądź Zamawiającego, lub których Wykonawca lub Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć w tym dotyczące niesprzyjających warunków atmosferycznych, jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie. b) Wykonanie nieprzewidzianych robót dodatkowych . W przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Zamawiający wydłuży termin o czas niezbędny do ich wykonania jeżeli na konieczność ich wykonania niemożliwe jest dotrzymanie określonego w terminu na roboty podstawowe. c) W przypadku konieczności wykonania przez Zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej. d) Konieczność uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień. We wszystkich ww. przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności. 2).Zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego , przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych. 3). Podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 2. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu umowy, jeżeli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę i w takim przypadku koszty dodatkowe związane ze zmianami ponosi Wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl - link BIP -Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klucze
ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze
pok.305 III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze Biuro podawcze, parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KLUCZE
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa trzech kontenerowych sal edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a
- Poprawa efektywności budynków użyteczności publicznej
- Rewitalizacja i modernizacja budynków Urzędu Miejskiego w Sulmierzycach
- Modernizacja budynku wielorodzinnego przy ul. Morcinka 7 w Jaworznie.
- Rozwój podmiotów ochrony ludności: remont dachu JRG Knurów w związku utrzymaniem niezbędnej infrastruktury w celu realizacji zadań POLiOC
- Roboty remontowo-budowlane w istniejących budynkach garażowych.
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.